racing ralph 2008

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Ik heb nu sinds een paar maanden de NN ook achteraan liggen.
Ik ben zeer tevreden over de grip bij klimmetjes enzo, maar ik haat de rolweerstand hoor.
Echt een groot verschil tov de RR.
Ik zal blij zijn dat het terug wat droger is en dat ik terug kan wisselen.
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

#-o #-o Als ik dat allemaal zo lees ben ik eens benieuwd wat mijn nieuwe NN en RR gaat geven.
Heb nooit swalbe gehad . Bij sommige reacties krijg je al schrik .

:bounce: MAAR TRAPPEN MOET JE TOCH NIETWAAR :bounce:
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

hallo,

heb sinds de zondag ook de nieuwe rr liggen achterin 2.10 versie nu heb ik vanvoor het vorige model nn in 2.25 versie liggen maakt dat iets uit in grip of rolweertand?zou ik vanvoor ook 2.10 moeten steken?

mvg
Gebruikersavatar
Thomass
Mountainbiker
Berichten: 870
Lid geworden op: za 01 sep 2007 18:57

Bericht door Thomass »

Hallo, ik had ook een vraagje he, ik heb nu bontrager jones acx liggen van voor en achter maar ik zou deze ook willen vervangen.. zijn de racing ralphs kwalitatief beter als de jones? of wat is het verschil? zou me iemand dit kunnen uitleggen aub :oops:
Gebruikersavatar
van_hoof
Mountainbiker
Berichten: 1133
Lid geworden op: zo 25 sep 2005 18:33
Rijdt met: Specialized Epic, Trek 8500
Contacteer:

Bericht door van_hoof »

Thomas_trekracing schreef:Hallo, ik had ook een vraagje he, ik heb nu bontrager jones acx liggen van voor en achter maar ik zou deze ook willen vervangen.. zijn de racing ralphs kwalitatief beter als de jones? of wat is het verschil? zou me iemand dit kunnen uitleggen aub :oops:
nog geen beetje, ze wegen minder waardoor je winder gewicht moet rondtrappen maar vooral is de rolweerstand een pak lager op het verhard ga je een stuk sneller plus door het soepelere rubber heb je ook meer grip op snelle ondergrond.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Op echt technische parcours ben ik absolute voorstander van een jones 2.1 hoor ! Rolweerstand is minder van belang als je amper 15 per uur kan rijden door de moeilijkheid van een parcours he.
Gebruikersavatar
Thomass
Mountainbiker
Berichten: 870
Lid geworden op: za 01 sep 2007 18:57

Bericht door Thomass »

Ok en wat komen deze banden? ik denk dat ik nu jones acx 2.25 onder heb liggen, is deze zelfde dikte ook aan te raden?[[/quote]
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Voor in de bergen, ideaal die 2.2! Ik daal er een stuk harder mee af dan met een michelin AT. Voor in de vlaanders en zelfs de ardennen is deze echter meestal overkill..
Gebruikersavatar
Thomass
Mountainbiker
Berichten: 870
Lid geworden op: za 01 sep 2007 18:57

Bericht door Thomass »

Ja ik rij vooral alleen maar in limburg, op de goeie vettige bodems :-D dus volgens u gewoon bij de 2.25 blijven? :-D
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

In limburg zal ne racing ralph beter bollen hoor. Maar een 2.2 ziet er dan weer cooler uit he :-D
Plaats reactie