Andere oplossing: bril afzetten aan de bevoorrading, want daar is deze toch niet noodzakelijk.Jakke schreef:Heb vandaag in Winterslag verschillende mensen aan de pauze zien
staan met bewasemde?? brilglazen ,ook Brainjumper met z'n mooie rode
glazen :D :D .
Ik daar integen spuit mijn glazen in met een produkt dat ik een paar
jaar geleden van mijn toenmalige fietshandelaar gekregen heb
nl. " Klar-Pilot".
Weet er misschien iemand waar dit produkt te bekomen is het werkt
namelijk voortreffelijk.
bril
Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
- Yakke
- Mountainbiker
- Rijdt met: ne goeie!
- Contacteer:
- Jakke
- Mountainbiker
- Rijdt met: http://www.youtube.com/watch?v=953PkxFNiko&ob=av2n
Heb krasjes laten zetten in de middeleeuwen, zo'n 15 jaar geleden. Beste investering ooit !!! Tot nu toe heb ik nog altijd een meer dan perfect zicht, bij mijn vrouwke identiek hetzelfde verhaal.Keyser Soze schreef:Kan het niet laten te reageren. Heb me zelfs speciaal aangemeld als nieuw gebruiker. Krasjes nooit, maar dan ook nooit laten doen !
Krasjes zijn de Middeleeuwen, nu moet je voor een laseroperatie gaan. Wel duur natuurlijk, maar de enige gezonde oplossing als je van een bril of lenzen afwil.
Maar, het kan inderdaad zijn dat er nu veel betere technieken zijn, toen was laser eerder futuristisch gevaarlijk...
Heb alleen soms wat last in de eerste afdaling, tranende ogen. Maar zelfs in de grootste modder/regenkondities heb ik geen bril aan. Ben dat een beetje gewoon geworden zeker.
Bericht door Gast »
Volledig mee eens.A d r i schreef:mja, is zoals een helm, hoort eigenlijk bij de minimale veiligheidsuitrusting van een biker. Bril beschermt tegen rijwind en allerlei vreemde voorwerpen (intruders ) die in uw ogen kunnen terechtkomen.intruder schreef:ik heb da nie eens, en, kga daar ook geen geld aan geven zelle