Vrouwen en mountainbike

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Vrouwen en mountainbike

Bericht door Gazellineke »

What about vrouwen en mountainbike.
Ik moet zegge dat ik mij deze zomer een gazelle instinct heb aangeschaft, omdat ik het ineens zag zitte om eens stevig te gaan mountainbiken. Mja, gazelle, goed merk, maar voor mounaintbikes?wat wist ik daar nu van. :roll: In ieder geval, ik vind het een fantastische sport, maar ik zou er toch wat meer tijd moeten insteken, want nu wordt ik zelfs nog voorbijgestoken door nen ouwen bompa. :oops:
en tot mijn grote spijt, kan ik dus ook mijn lief nimmer bijhouden op de pistes.Mijn ventje staat daar altijd ne kilometer verder te wachte, tot ik daar aangepuft kom.Lief, da wel!
Anyway, vrouwen en mountainbike dus. Bitter weinig over te vinden, aandacht zero. Da kan toch ni, :bounce:
voor de rest, andere vrouwen zijn warschijnlijk top op de mountainbike, ik geef toe, ik ben flop.Maar!!! t is wel lollig.
Jokke
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: vr 01 aug 2003 13:44
Rijdt met: Klein Attitude Race SS + Spark LTD 2011 & Spark SL 2016
Contacteer:

Re: Vrouwen en mountainbike

Bericht door Jokke »

Gazellineke schreef:Maar!!! t is wel lollig.
Zolang dat je het zelf maar plezant vindt, dat is het allerbelangrijkste.
Dat je voorbijgestoken wordt, daar moet je jezelf niets van aantrekken.

Er zijn er altijd die beter en sneller zijn dan jezelf, tenzij je Meirhaeghe heet natuurlijk. :D :D
Gebruikersavatar
Treg
Mountainbiker
Berichten: 312
Lid geworden op: za 16 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scalpel '11 - Taurine SL2 - Radon Boa Litening
Contacteer:

Re: Vrouwen en mountainbike

Bericht door Treg »

Gazellineke schreef:What about vrouwen en mountainbike.
.............................
Anyway, vrouwen en mountainbike dus. Bitter weinig over te vinden, aandacht zero.
"Aandacht zero" zou ik toch niet durven stellen! Bij de meeste op dit forum zullen namen als Dorland, Pezzo, Gudex (die kan mij trouwens krijgen!), Deroo enz. wel een belletje doen rinkelen.
Ik moet echter tot mijn grote spijt vaststellen dat slechts relatief weinig vrouwen überhaupt interesse tonen voor sport in het algemeen. Mijn hart smelt als ik op toertochten, in fitness of waar dan ook scherp afgetrainde vrouwen tegenkom! (zal dan wel weer mijn fetish zijn :) ) Helaas ze zijn een zeldzame soort! :cry:

Yépyép.....een sportieve madame, een sportieve madame,....mijn koninkrijk voor een sportieve madame!!! :D
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

Respect aan alle vrouwen die deze sport nu beoefenen =D> . Zou mijn vrouw nooit zover krijgen om op zondagmorgen door de modder te gaan baggeren.
Gebruikersavatar
Bikeman
Mountainbiker
Berichten: 142
Lid geworden op: do 17 okt 2002 18:02
Rijdt met: Specialized Stumpjumper M2 '97 / S-WORKS 2006
Contacteer:

Bericht door Bikeman »

rallymaster schreef:Respect aan alle vrouwen die deze sport nu beoefenen =D> . Zou mijn vrouw nooit zover krijgen om op zondagmorgen door de modder te gaan baggeren.
Groot gelijk!!
Ik denk da er ni heel veel vrouwen zijn die da zomaar zien zitten om 's morgens vroeg in de modder te staan baggeren of zo... Maar hoedje af voor alle vrouwen die da wel doen!!
Voor de rest heb ik trouwens heel veel respect voor alle vrouwen die aan sport doen, ik vind da ongelofelijk knap... =D> \:D/
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Hulde aan vrouwen op de mountainbike, er zouden er meer moeten op springen.

Keuze fiets is wel iets minder denk ik. Ik heb ook een Gazelle als tweede fiets nl een impulse en die is stevig maar weegt als lood. Maar goede om mee te beginnen.
Gebruikersavatar
RacScott
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: za 06 jul 2002 02:00
Rijdt met: Scott Comp Racing
Contacteer:

Bericht door RacScott »

Ik heb me vergist bij het gewicht van jou fiets. Ik heb hetzelfde y-tech frame alleen is die van jou in aluminium en mijn in chroommodyleen staal of zo ongeveer toch, en dat scheelt toch wel 2 kg. Toch veel succes toegewenst..
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

rallymaster schreef: Zou mijn vrouw nooit zover krijgen om op zondagmorgen door de modder te gaan baggeren.
Same here :( ...
Alhoewel, er is hoop! We hebben toch al afgesproken dat we van de zomer eens samen een paar toerkes gaan doen, te beginnen met het Zonienwoud. Wie weet slaat de microbe dan ook toe [-o< , hoop doet leven...
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

veouwen en mountainbike

Bericht door Gazellineke »

We moeten het gewoon toegeven, t is een bangelijke sport. Enige nadeel is da t wel wa centjes kost. Vandaar ook mijn 'goekoop' veloke.
Nu ist wreed triestig gesteld me mijn mountainbike, ma der ga verandering in komen zelle!
Eerst nog vier weken examens :-? En dan beginne we der aan!
cheers!

(by the way, er is gewoon nix zaliger dan op zondagmorgen in de modder te gaan ploeteren, ma wel liever bergaf dan bergop :lol: )
Gebruikersavatar
GT
Mountainbiker
Berichten: 514
Lid geworden op: wo 12 feb 2003 20:56
Rijdt met: Thompson Grenada Deore XT 9

Bericht door GT »

Ik heb nog een liefke gehad die speciaal ne mountainbike gekocht heeft zodat ze dan same met mij kon gaan biken!! #-o

Da vond ik te ver gaan, temeer omdat maar een vakantieliefke was :roll: #-o en omda ze haren oude fiets daarvoor aan de velomaker verkocht heeft!!!!!!!!
Plaats reactie