Zadelpen KCNC Ti Pro Lite gebruikers

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Bericht door Supra »

Sjoerie schreef:
Triple Powered schreef:
Supra schreef:Wat een verrassing, KCNC breekt :-D
nu ni direct gaan overdrijven he, ik heb ook al geweten dat een ZEER GERONOMEERD merk, om maar geen CANNONDALE te zeggen, een batch lefty's terugriep voor controle omdat de een of de andere nitwit ze verkeerd ineengestoken had...
Een bout die breekt heeft niet echt iets met montage te maken eh
How how.. Ik heb gewoon als zo veel slechts gehoord over KCNC zadelpennen... Misschien is het wel dezelfde aziaat geweest die het onderdeel van de lefty heeft gemaakt :wink:
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Sjoerie schreef:
Triple Powered schreef:
Supra schreef:Wat een verrassing, KCNC breekt :-D
nu ni direct gaan overdrijven he, ik heb ook al geweten dat een ZEER GERONOMEERD merk, om maar geen CANNONDALE te zeggen, een batch lefty's terugriep voor controle omdat de een of de andere nitwit ze verkeerd ineengestoken had...
Een bout die breekt heeft niet echt iets met montage te maken eh
elke bout kan breken, of die dan van KCNC? C'dale, Speci of whereever komt!!!
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Bijna elk product ondergaat nog wijzigingen nadat het op de markt is gebracht, voorbeelden genoeg van. In elk geval ga ik voor zondag in De Panne wel mijn oude Specialized zadelpen steken tot ik die boutjes toekrijg.
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Het gaat hier inderdaad enkel om de bouten. De bouten gaan stuk omdat er te veel materiaal is weggehaald bij de kop van de bout zoals op de foto te zien is. Laat dit aan je handelaar weten en zij zorgen wel voor vervangende bouten.
Gebruikersavatar
cavani
Mountainbiker
Berichten: 1275
Lid geworden op: vr 04 nov 2005 15:57

Bericht door cavani »

Syntace heeft onlangs ook een recall gedaan voor de F99 stuurpen.Misschien ook door dezelfde Aziaat gemaakt? #-o
http://www.velonews.com/pr/prn/articles/9413.0.html
Gebruikersavatar
Snijdie
Mountainbiker
Berichten: 138
Lid geworden op: wo 08 aug 2007 10:11
Rijdt met: Commencal Vip S
Contacteer:

Bericht door Snijdie »

Ben ik even blij dat ik een Scandium Pro zadelpen heb ipv die Ti Pro.
Abacadabra
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: vr 17 aug 2007 20:09
Rijdt met: Red Bull

Bericht door Abacadabra »

Heb begrepen dat de "oude"bouten M5 waren en de nieuwere versies in M6 geleverd gaan worden. Wat sterker en dikker dus. Dat zal zeker helpen. Ik heb zelf overigens geen enkel probleem met een KCNC stuu, stuurpen en SC pro lite zadelpen terwijl ik toch vrij zwaar ben. Jammer, maar dit kan gebeuren. In ieder geval goed dat je nieuwe kunt krijgen.
Plaats reactie