MTB-schoenen & douches

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!

MTB schoenen uit in de douchezaal bij modder

ja
62
86%
nee
10
14%
 
Totaal aantal stemmen: 72

Gebruikersavatar
Doobie
Mountainbiker
Berichten: 101
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 09:23
Rijdt met: Cube LTD Team 2007-Xt -Lx-Mavic Crossride-Formula K18- Reba -Selle Italia Flite & Scott Vantage
Contacteer:

MTB-schoenen & douches

Bericht door Doobie »

De winter staat voor de deur & het slechte weer is reeds aanwezig.
Maw het is weer leuk daggeren in de modder... 8)

Waar ik me wel aan erger is als je dan na een TT een douche neemt, het een vette modderpoel is in de douchezaal!

Persoonlijk vind ik het leuker als je douche hebt genomen, dat je lekker proper, nice & warm je pint kunt gaan pakken. Op de meeste plaatsen moet je nu uitkijken of je bent terug een moddervarken.

Wat zou leuk zijn is bv een tekst (bord) hangen voor het binnentreden van de douchezaal om verplicht te schoenen uit te doen. Geen moeite, properder voor de sporters & ook voor de mensen die het nadien reinigen.

Wat vinden jullie hiervan?

Clubs kunnen hier al rekening mee houden =D>

Alvast bedankt & tot aan den toog :drunk:
Gebruikersavatar
Mitch01
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 17:38
Rijdt met: Scott / Scale 50

Bericht door Mitch01 »

En het is nog goed voor de riolering ook


=D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Transalp
Mountainbiker
Berichten: 362
Lid geworden op: di 22 apr 2003 15:54
Rijdt met: Scott Spark / Canyon Ultimate

Bericht door Transalp »

Ik heb dit al eerder gezien hoor, bij het binnenkomen van de sporthal moest iedereen zijn schoenen uitdoen.
Gebruikersavatar
splash
Mountainbiker
Berichten: 193
Lid geworden op: di 03 aug 2004 10:42
Rijdt met: Granville Pulse & Ridley Thunder

Bericht door splash »

Als het echt een modderdagje is, dan spuit ik mijn beenstukken en schoenen mee af aan de bikewash.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3823
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

Een aftrekkertje bij de douche zetten.
Als het vuil ligt maak ik er zeker gebruik van.
Er hangt dikwijls nog een pak modder aan je kleren dus enkel schoenen uitdoen is dan niet voldoende.
pctunner01
Mountainbiker
Berichten: 885
Lid geworden op: di 31 jan 2006 20:31
Rijdt met: trek top fuel 7,met blauwe dingen op he
Contacteer:

Bericht door pctunner01 »

ik zou ook zonder schoen gaan maarik douche me nooit op een tt wegens datik nog met de fiets naar huis moet he heb geen auto
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

als het echt muddy is geweest spuit ik ook men broek af, misschien wel friskes maar na een warme douche terug de oude.
Mijn schoenen spuit ik ook af aan de bike wash meestal en dan verdwijnen ze in een zak in de auto want ook die moet proper blijven natuurlijk.
Het is idd een goei zaak om zo het aangenamer en properder te houden in de douches.


Massini 8)
freewilly_1974
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: za 03 feb 2007 18:58
Rijdt met: specialized epic

Bericht door freewilly_1974 »

ja daar heb jij groot gelijk in
kan daar iets van krijgen dat ze hun kleren en schoenen onder de douche zitten te wassen
dan kan een andere door hun vuil gaan en zij zijn er vanaf en een ander zit er mee :evil: :evil:
groetjes
BikingBrecht
Mountainbiker
Berichten: 681
Lid geworden op: di 03 aug 2004 19:28
Rijdt met: Cannondale F500, Cannondale Rush 5 met Fox vork

Bericht door BikingBrecht »

Schoenen alleen uitdoen zal waarschijnlijk niet voldoende zijn. Zoals reeds vermeld hangt er ook modder aan je kleren.

Persoonlijk spuit ik mijn schoenen af aan de bikewash en doe die meteen uit aan de auto.

Een aftrekker in de douches zetten is inderdaad handig om af en toe het grote vuil weg te trekken
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

WoodWheel schreef:Schoenen alleen uitdoen zal waarschijnlijk niet voldoende zijn. Zoals reeds vermeld hangt er ook modder aan je kleren.

Persoonlijk spuit ik mijn schoenen af aan de bikewash en doe die meteen uit aan de auto.

Een aftrekker in de douches zetten is inderdaad handig om af en toe het grote vuil weg te trekken
en uiteraard een goeie afvoer, anders zit de put verstopt en staan we evenver terug in het vuil.

Massini 8)
Plaats reactie