ZTR RACE

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Bericht door Supra »

Aspiranten met een rijke papa :lol:
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

ikke als ik heel scherp sta. nog 3 kilo eraf :evil: (als ik scherp staan é) :lol:
Gebruikersavatar
BikeSport.be
Mountainbiker
Berichten: 159
Lid geworden op: za 12 feb 2005 11:45
Rijdt met: Liteville 301 - Scott Spark LTD en nu dus ook Scalpel 08 Carbon BBQ

Bericht door BikeSport.be »

wij hebben ze in test gezet met een biker van 69 kg en tot nog toe geen probleem. Will keep u guys posted.
Gebruikersavatar
viperke
Mountainbiker
Berichten: 1212
Lid geworden op: ma 07 apr 2003 22:08
Rijdt met: Merida flx 5000
Contacteer:

Bericht door viperke »

Ik zie er écht het nut niet van in, zeer beperkte gewichtslimiet en levensduur, spaken die precies loskomen (kan alleenstaand geval zijn),.. #-o
(Ik val zelf binnen de gewichtslimiet en let wel degelijk op gewicht, maar dit is voor bijna niemand hier toch rendabel lijkt me ?)
C-DALE
Mountainbiker
Berichten: 269
Lid geworden op: za 27 sep 2003 12:07
Rijdt met: Cannondale Taurine 2007/8.2kg + Cannondale Tesoro 2010/8.7kg
Contacteer:

ZTR

Bericht door C-DALE »

Ik heb ne 2de wielset, nl de FRM Team LTD (gold) special 4 Lefty met ZTR 350 velgen.
Vandaag op m'n C'dale gelegd en stel nu voor de 2de keer vast dat die mechanische versteviging ter hoogte van de lasnaad in je velg los gekomen is.
Eerste keer heeft Probike dat hersteld, maar zie da nu nie zitten om express terug naar Tervuren te sjassen voor dat alleen.

Is dat risicovol zo rijden, zijn er nog die dat voor gehad hebben en kan ik da zelf gemakkelijk verhelpen, mss lijmen of met silicone of iets dergelijks?
Plaats reactie