21/10/07 Houthalen - Helchteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

21/10/07 Houthalen - Helchteren

Bericht door Conrad »

Hallo,

graag had ik wat meer info hier over gehad?
Had al via de zoekfunctie wat gevonden, ik veronderstel dat het over deze gaat TT Houthalen-Helchteren 2006

Verder dit nog:

Adres: Zaal Berkenveld, Saviostr.
Afstanden: 20-30-40
Uren: 8.30-10.30
Info: WTC Kwalaak 011/525120 VFT Limburg
Prijs: 3 euro
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Deze ga ik ook rijden, is een van de mooiste in die regio. Veel singletrackskes en af een toe eens een molshoopke :-D zal zo rond 8u15 aan t'vertrek zijn schat ik. :wink:
pierrot le fou
Mountainbiker
Berichten: 364
Lid geworden op: vr 21 sep 2007 09:01
Rijdt met: Canyon Ultimate Fc 9.0 MD, en 29-er Cannondale Fully

Bericht door pierrot le fou »

:-D :-) 8) Na Lummen , naar Halen ; we blijven in Limburg.
Leuke singletracks en bossen .
De bierbikers(Bierbeek) komen ook .
We zien de mtb fanaten daar !!!!!
Groeten
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

Bericht door Conrad »

Gf biker schreef:Deze ga ik ook rijden, is een van de mooiste in die regio. Veel singletrackskes en af een toe eens een molshoopke :-D zal zo rond 8u15 aan t'vertrek zijn schat ik. :wink:
een van de mooiste? Serieus Gf Biker? Dat ga ik dan maar van u aan nemen hé :lol:
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Conrad schreef:
Gf biker schreef:Deze ga ik ook rijden, is een van de mooiste in die regio. Veel singletrackskes en af een toe eens een molshoopke :-D zal zo rond 8u15 aan t'vertrek zijn schat ik. :wink:
een van de mooiste? Serieus Gf Biker? Dat ga ik dan maar van u aan nemen hé :lol:

Maar schiet mij nie dood als ze nu ineens een saaie omloop tevoorschijn toveren hé #-o :lol: :lol: want ik spreek van 2 jaar terug :-?
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Conrad schreef:
Gf biker schreef:Deze ga ik ook rijden, is een van de mooiste in die regio. Veel singletrackskes en af een toe eens een molshoopke :-D zal zo rond 8u15 aan t'vertrek zijn schat ik. :wink:
een van de mooiste? Serieus Gf Biker? Dat ga ik dan maar van u aan nemen hé :lol:
Ik ben daar geboren en heb jaren nodig gehad om daar alle bossen te verkennen. Mogelijkheden zat, 't is alleen wa plat ;)
Phoenix
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: ma 06 nov 2006 21:36
Rijdt met: LX af-montage

Bericht door Phoenix »

Conrad schreef:
Gf biker schreef:Deze ga ik ook rijden, is een van de mooiste in die regio. Veel singletrackskes en af een toe eens een molshoopke :-D zal zo rond 8u15 aan t'vertrek zijn schat ik. :wink:
een van de mooiste? Serieus Gf Biker? Dat ga ik dan maar van u aan nemen hé :lol:
Conrad, Ik zou komen als ik van u was :-)
Veel bossen, veel mogelijkheden. Zal regelmatig gelijklopen met het bloso parcours van Zonhoven en Houthalen.. denk ik.. denk niet dat er de terril van winterslag erin is verwerkt..
Gebruikersavatar
Pare
Mountainbiker
Berichten: 35
Lid geworden op: di 30 aug 2005 12:24
Rijdt met: Canondale F5

Bericht door Pare »

Ik weet het niet zeker maar ik denk dat hier iets mis loopt.
Als ik op de toertocht van Halen en die van Houthalen-Helchteren klik krijg ik telkens hetzelfde forum waarop GF Biker meld dat dit één van de mooiste uit de regio is. Ik vermoed wel dat het hier om twee verschillende organisaties gaat vermits deze allebei vermeld zijn. Kan dit aangepast worden zodat ik weet welke van de twee mooiste uit de regio ik moet rijden.
Gebruikersavatar
Conrad
Mountainbiker
Berichten: 1086
Lid geworden op: vr 15 sep 2006 10:10
Rijdt met: Specialized S-Works Epic 2021
Contacteer:

Bericht door Conrad »

Phoenix schreef:
Conrad schreef:
Gf biker schreef:Deze ga ik ook rijden, is een van de mooiste in die regio. Veel singletrackskes en af een toe eens een molshoopke :-D zal zo rond 8u15 aan t'vertrek zijn schat ik. :wink:
een van de mooiste? Serieus Gf Biker? Dat ga ik dan maar van u aan nemen hé :lol:
Conrad, Ik zou komen als ik van u was :-)
Veel bossen, veel mogelijkheden. Zal regelmatig gelijklopen met het bloso parcours van Zonhoven en Houthalen.. denk ik.. denk niet dat er de terril van winterslag erin is verwerkt..
Natuurlijk kom ik 8) . Pas maar op dat ge kunt volgen, *kuch,kuch* :lol: . En daarna ne goeie leffe!
Gebruikersavatar
ka.dee
Management
Berichten: 1495
Lid geworden op: di 19 feb 2002 02:00
Rijdt met: Rider Expert

Bericht door ka.dee »

De tocht van Houthalen niet verwarren met die van Halen he.
Beiden in de Limburg en op dezelfde datum.
Plaats reactie