Omgeving Antwerpen

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
timbie
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 21 nov 2003 13:01
Rijdt met: Bulls

Bericht door timbie »

'k was vorige week te laat voor mij om den traagste zijn berichtje te zien voor de zondag morgen ....

'k doen morgen ochtend waarschijnlijk nog wel een toertje maar 't zal vanavond te laat zijn om nog af te spreken voor morgen vroeg ...

'k hou het form wel in 't oog ... 't zal er nog wel eens van komen
:lol:
Gebruikersavatar
timbie
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 21 nov 2003 13:01
Rijdt met: Bulls

Bericht door timbie »

tsjein - is 't forum hier op "engelse tijd" ?
't is precies een uur vroeger volgens de tijdstamp van het berichtje
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

om hoe laat vanavond ?

als dat gaat natuurlijk.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ik ga dit nog eens bovenaan zetten: ben bezig met het rijden van gr-routes rond A'pen...heeft er iemand per toeval de gps-track (of de kaart) van de GR 5A (dit is de enige gr die een lus-vorm heeft). Tegen het voorjaar 2008 wil ik die in mijn hoofd (of de club-gps) hebben zitten. Dat wordt een ferm ritteke (220 km). Is wel ten noorden van A'pen.
Ik kom zeer regelmatig gr-tekens tegen, maar ik vind die route (bv door Lier) niet op de kaart terug!

Het toerke van 'den traagste' zegt me ook nog wel iets...het is een tijdje geleden dat ik dat nog eens gereden heb
Gebruikersavatar
timbie
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: vr 21 nov 2003 13:01
Rijdt met: Bulls

Bericht door timbie »

ik doe af en toe ook graag stukjes van de GR rond het Antwerpse. ( zonder gedetailleerde kaart )
Zaken die ik al gedaan heb "rond het Antwerpse" :

* 12 van Deurne naar kessel en dan terug naar Lier
* 12 van Mechelse naar Brussel
* 565 Deurne -> Zoersel
* 5A van Oostende naar Antwerpen
* Verbinding stuk van Deurne ( 12 ) naar Bazel ( 5A )
* GR van Bazel naar Sint Niklaas

Simpele kaarten of GPS tracks over de GR zijn blijkbaar niet te vinden ( in de winkel of op internet. ) ( ik vind dat heel raar want zo'n topoboekje van de GR - vind ik gewoon enorm onpraktisch als je gewoon de weg wilt nemen en genieten van de route )

Maar ik heb dus geen tracks , geen gedetailleerde kaart . Ik heb wel het Belgisch overzicht kaart van all GR paden en dan "trek ik maar mijn plan". Dus af en toe zoeken, verkeerd rijden, terug pijlen vinden enz.

http://users.pandora.be/wandelsite/gr5an.htm
http://www.groteroutepaden.be/

ik zou wel geinteresseerd zijn in jouw tracks. Ik heb wel gene gps maar dan ik het op zijn minst willen downloaden op mijn "NG kaart".

P.S. hebt gij de track van de traagste ?
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

de track van den traagste heb ik niet....maar de rit zit wel voor 95% in mijne kop. Intussen werd een singletrack tot fietspad gebetonneerd en nu ben ik op zoek naar een alternatief.
Als je in de week eens zin hebt om te gaan rijden...laat maar weten, ik ben wegens omstandigheden 4 maanden thuis.
Gebruikersavatar
Roel J
Mountainbiker
Berichten: 160
Lid geworden op: di 07 aug 2007 12:28
Rijdt met: '07 Trek 8000, '08 Trek Fuel EX 9

Bericht door Roel J »

Hallo,

Wie is er van Brasschaat en kent er singletracks op het Mil. Domein , daar bij het vliegveld?

Liefst een lus dat ik ongeveer aan de controletoren terug uitkom. :P

Mvg,

Roel
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Roel J schreef:Hallo,

Wie is er van Brasschaat en kent er singletracks op het Mil. Domein , daar bij het vliegveld?

Liefst een lus dat ik ongeveer aan de controletoren terug uitkom. :P

Mvg,

Roel
Als je het Klein Schietveld bedoeld, kan ik je wel helpen.
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

Willy D schreef:de track van den traagste heb ik niet....maar de rit zit wel voor 95% in mijne kop. Intussen werd een singletrack tot fietspad gebetonneerd en nu ben ik op zoek naar een alternatief.
Als je in de week eens zin hebt om te gaan rijden...laat maar weten, ik ben wegens omstandigheden 4 maanden thuis.
kunnen we eens afspreken willy
ben deze week ook thuis en weer zit goed me dus .
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

sorry...het zal er deze week niet meer van komen...de regen van de afgelopen nacht zal de stroken die zowiezo altijd modderig zijn alleen maar sompiger gemaakt hebben...ook de vlodderpaden in de Schorre zijn dan spiegelglad (daar kleeft nog altijd vel van mij aan :oops: )
Plaats reactie