Vogezen (LaBresse)

Info over de Transalp, marathons, leuke routes in onze buurlanden, mogelijkheden om te biken in je vakantiebestemming,... je vindt het hier!
Gebruikersavatar
kriscross
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 28 mei 2002 02:00
Rijdt met: Epic , trek 6700 beachbike , husqvarna supermotard

Vogezen (LaBresse)

Bericht door kriscross »

Hey ,
is er soms iemand die al vaste routes heeft gereden in de vogezen , ik heb de routeboek al besteld bij de dienst tourisme ginder maar vroeg mij af of het de moeite was om naar daar te rijden .

Volgende week ga ik 8dagen rijden in mallorca ,zal iets laten weten voor de liefhebbers
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

hey,ik wil ook gaan maar weet nie goed waar.En ik vraag me ook af of er uitgepijlde toeren zijn.
Gebruikersavatar
kriscross
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: di 28 mei 2002 02:00
Rijdt met: Epic , trek 6700 beachbike , husqvarna supermotard

Bericht door kriscross »

mallorca of vogezen ? van de vogezen heb ik startplaatsen mallorca nog niet
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Startplaatsen?Hoe kom je eraan en waar zijn die gelegen?
Gebruikersavatar
Magic 10
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 06 sep 2002 02:00
Rijdt met: ORBEA LANZO SLX / FOX

Bericht door Magic 10 »

Kan er me iemand wat startplaatsen door mailen van de vogezen.
Bedankt bijvoorbaat.
Gebruikersavatar
H-rock
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: zo 18 aug 2002 02:00
Rijdt met: Merida HFS 5500 ; Commençal VIP N+UTS 2 ; Scott Endorphin Team Issue

Bericht door H-rock »

Wel mensen, ik kan u gerust stellen. Er zijn wel degelijk vaste routes in de Vogezen, en welke dan... K heb daar mijn MTB-hemel gezien. Prachtige hellingen, goed onderhouden, veel natuur, hoewel we toch in het iets verstedelijkte La Bresse zaten, maar toch prachtig. Splenter en ik hebben daar 2 weken rondgereden. Om een voorbeeld te geven: we kwamen opeens op een skipiste terecht: in de zomer natuurlijk geen volk: wij die piste af aan een rotvaart. Gewoon machtige streek om daar te biken.
Gebruikersavatar
KONA-boy
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Elzas / Vogezen

Bericht door KONA-boy »

heeft er iemand ervaring met MTB in de elzas-streek of de vogezen. Ik was er deze week (voor het werk) en dit lijkt mij een zéér mooie streek om wat te toeren. Heb onderweg wel een aantal "gestandaardiseerde bewegwijzeringbordjes" gezien. Alle info welkom !! 8)
Gebruikersavatar
KONA-boy
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: ma 16 sep 2002 02:00
Rijdt met: KONA Kahuna Deluxe, KONA Muni-mula, Rocky Mountain Vertex Team Scandium, specialized EPIC pro

Bericht door KONA-boy »

Verdorie, nu zie ik dat er al een topic is van de vogezen :roll: !!!, mannen kunnen jullie me zeggen waar ik kaarten en routes kan vinden (dienst toerisme, MTB-federatie? ... ???)

Tx
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Ik heb daar vroeger al eens met de koersfiets geweest met een groep van 12 man met jurgen van goolen die nu prof is, en het is een mooie streek om te rijden . Daar zou ik ook eens graag willen mountainbiken .
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Ik wou er dit jaar op vakantie gaan maar toen was er niets meer te vinden van hotel , alles was volzet . :(
Plaats reactie