Meeting Kasterlee bis - Zondag 21 Oktober!

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Meeting Kasterlee bis - Zondag 21 Oktober!

Bericht door Sjoerie »

Georganiseert door Arez, dCore, Strikybart & SjoerieMoerie!

Waar:
Sporthal Duineind in Kasterlee

Plannetje
Afbeelding

Vanuit turnhout, retie, lichtaart, lille, E34, ... is het in kasterlee centrum aan de lichten naar links

Vanuit Geel, Westerlo, E313, Mol, Balen, .. is het in Kasterlee centrum aan de lichten naar rechts (je bent eerst dan al gepasseerd aan de lichten van het kruispunt van Houtem)

E34: komt vanuit turnhout
E313: komt vanuit geel

Voor een gedetailleerde routeplanning: www.mappy.be

Wanneer:
Zondag 21 Oktober om 9 uur

Waarom?
Een hoop toffe mensen van het forum leren kennen zodat je de volgende keer dat je een reactie leest een gezicht erop kan plakken en misschien kom je wel bikers uit je streek tegen zodat jullie volgend keer samen die gezellige toertocht kunnen afhaspelen! Ook de après is gegarandeerd één en al plezier!

Accomidatie
We gaan de douches in de sporthal proberen vast te leggen. Ook een bevoorrading zoals vorige keer (wafels, sportdrank & bananen) proberen we terug in orde te krijgen. Er is ruimschoots parking voorzien.

Niveau
Iedereen is welkom! Snel & traag, berggeit of niet, beginnend of ervaren, groen of grijs... Indien nodig splitsen we in 2 groepen ('trage' en snellere) zodat iedereen kan genieten en een babbeltje slaan met collega bikers. Het tempo wordt steeds aangepast!

Parcour
We kunnen zeggen dat we een schitterend parcour uitgetekend hebben voor de omgeving. De lengte ligt op 40KM met ongeveer 250 hoogtemeters (exacte meting komt nog). We beschikken over heel veel singletrack, lekker heuveltjes en ditto afdalingen en amper verhard terrein, meer dan 95% offroad!!. Kortom: verbaas u over wat Kasterlee-Herentals in zijn mars heeft ;)

Het parcour van vorige editie is nog verbeterd!

Vorige editie
Hieronder kan u enkele reacties lezen over onze vorige editie!
ikkel schreef: tof parcours, toffe mannen en goei bevoorrading :P :P :P :P :-D :-D
maltje schreef:Ik ben zelfs van het laatste stuk moe geworden.
Die gasten hebben dat idd heel goed in elkaar gestoken.
Heel leuk parcour zelfs voor zij de Blosoroute kennen.
K2-er schreef:hallo,
het was weer een zeer prettige bikedag vandaag. Mooie tocht met een fijne bevoorrading (bedankt voor de verfrissting) , aangenaam gezelschap en een schitterende zonneschijn.
Sjoerie, strikeybart en de anderen hebben dat echt mooi in elkaar gestoken =D>
Hopelijk tot een volgende keer en veel beterschap aan Bart!
Schijfrem schreef:Voor mij was het ook een geslaagde meeting in een mooie streek! Het warme weer heeft de rest gedaan. De groene bloso is echt plezant om te doen, de bevoorrading was dik in orde en de toffe sfeer bleef er ondanks de vele pechgevallen toch in :P

Nen dikke merci aan Strikybart & SjoerieMoerie voor de puike organisatie =D> =D> =D>
gbiker schreef:Schoon toerreke met bevoorrading en afterbike.Well done Strikybart en SjoerieMoerie.Weer een nieuwe leuke mtb bende mogen ontmoeten.
Watje Jan schreef:Puik georganiseerd, spijtig van de valpartij van onze snelle-gidsman Bart.

Goede bevoorrading ook, de drank was lekker fris en dat was niet vanzelfsprekend op zo'n hete dag als vandaag in die serre dat een auto kan zijn met dit weer. :-D

Om af te ronden, bedankt aan de heren organisatoren voor het vele werk en de mooie rit en misschien tot een volgende hé. :wink:
the_streamer schreef:Hey Hey, Heb me eindelijk geregistreerd ! :-)
Twas gisteren een super-leuke tocht, en idd jammer van de pechgevallen en de gekwetste, laat ons hopen dat hij snel genezen is !

Nog eens allemaal merci voor de hele fijne dag, de uitstekende organisatie, de heerlijke verfrissing en het zomerweer !
Nog van dat !!!! :P

greetz...Pe
Bijterke schreef: Was voor mij de eerste keer :oops: Direct goed ontvangen en het was duidelijk dat iedereen dit al meer gedaan had.

Sjoerie en Bart, als jullie dit tochtje nog eens gaan doen, laat maar iets weten. Complimenten. =D> =D>
farmer/cowboy schreef:En nogmaals: ik keek op van het prachtig uitgestippelde parcours =D> =D> =D> .
Ben Lee schreef: 't was inderdaad een toffe meeting, ik heb die tour in Herentals (rood en groen voornamelijk) al meer rondgedraaid als vroeger de paardjesmolen ... maar hier zaten verschillende volledige verrassingen bij. Chapeau aan Bart en Christof ... hoe die gasten al die singletracks nog gevonden hebben =D> =D> =D>

Nadien terug wat gegroepeerd en in een chicke brasserie nog efkes op 'terras gezeten, lekker in 't zonneke... iets voor den onmiddellijke dorst en daarna een koppel Paterkes (Corsendonk) naar binnen gekapt

'twas alleszins voor hervatting haalbaar ...

Wanneer ge'm nog eens gaat rijden ... count me in!

Ben.
-

Je kan ook het volledige topic lezen
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... sc&start=0

Voor foto’s
http://www.pixagogo.com/7981514121
http://www.pixagogo.com/4985514223
http://picasaweb.google.be/tom.arez/Mee ... tainbikeBe
http://www.mountainbike.be/forum/viewto ... c&start=36

Be there!

Deelnemers:
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Arez
4. dCore

(gelieve dit lijstje te kopieren en aan te vullen)
Laatst gewijzigd door Sjoerie op za 29 sep 2007 19:24, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
ikkel
Mountainbiker
Berichten: 608
Lid geworden op: ma 26 jun 2006 21:55
Rijdt met: minerva hurricane, merida mission-2000d

Bericht door ikkel »

zou graag terugkomen maar ik kan dat weekend niet damn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Gebruikersavatar
Ing.Speci
Mountainbiker
Berichten: 415
Lid geworden op: zo 02 sep 2007 18:37
Rijdt met: Speci
Contacteer:

Bericht door Ing.Speci »

ju, eerste strandrace die dag
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

ikkel schreef:zou graag terugkomen maar ik kan dat weekend niet damn :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:
Check PB :wink:
Ing.Frag schreef:ju, eerste strandrace die dag
Spijtig :(
Gebruikersavatar
Stalen Worm
Mountainbiker
Berichten: 2336
Lid geworden op: ma 29 mei 2006 22:45
Rijdt met: 2014 Specialized Epic Comp

Bericht door Stalen Worm »

Deelnemers:
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Arez
4. dCore
5. Triple powered (deze keer zonder loskomende cranck)
Gebruikersavatar
devil biker
Mountainbiker
Berichten: 2500
Lid geworden op: do 18 mei 2006 19:44
Rijdt met: cube ltd team , trek top fuel 8 2010
Contacteer:

Bericht door devil biker »

Deelnemers:
1. SjoerieMoerie
2. Strikybart
3. Arez
4. dCore
5. Triple powered (deze keer zonder loskomende cranck)
6. devil biker
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Sebiet nog wat gaan verkennen 8)
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

Een week later had mij beter uitgekomen :cry: :cry: :cry:

Martin b.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

martin b. schreef:Een week later had mij beter uitgekomen :cry: :cry: :cry:

Martin b.
Vertel :P
SjoerieMoerie schreef:Sebiet nog wat gaan verkennen 8)
Het was zeer vruchtbaar. Veel nieuw lekkers gevonden!
martin b.
Mountainbiker
Berichten: 294
Lid geworden op: za 17 feb 2007 19:41
Rijdt met: GT

Bericht door martin b. »

@ SjoerieMoerie

In Oktober moet ik meerdere weekends werken buiten het laatste weekend.
Gesloten