23/09/07 Minimeeting Hechtel third editon

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Erik.B
Mountainbiker
Berichten: 1396
Lid geworden op: di 05 jul 2005 11:21
Rijdt met: Orbea Oiz TR

Bericht door Erik.B »

van mij ook bedankt voor deze mooie tocht waar toch wel heel wat voorbereiding aan is geweest
grtjs erik
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Bij deze bedankt aan de aanwezigen, naast de harde kern toch nog enkele nieuwe gezichten gezien.

Mooie foto's Geert, thx.

Zelf vinden Frenske en ik ook dat deze editie de mooiste was van de drie.
We hebben zodanig liggen lussen zodat we zo goed als alle mooiste plekjes van Hechtel gehad hebben. Uiteindelijk zijn we geen 5km van de start verwijdert geweest.

Dankzij het prachtige weer konden we ook dit jaar weer genieten van een geslaagde aprés op terras.

Het was de laatste keer dat we dit doen, maar op aanvraag is veel mogelijk natuurlijk.... :wink:
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Angelo. schreef:
Schijfrem schreef:
(stiekem hoop ik toch nog dat er nog een nummerke 4 gaat komen volgend jaar) [-o<
Dan zal ik volgend jaar de taak van kawa overnemen en een tocht in Dilsen-Stokkem organiseren :wink:
Zie maar dat de vogelkens nie aan't broeden zijn dan... :wink: :wink:
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Lijkt erg plezant en mooi te zijn geweest als ik zo de foto's bekijk. 't Doet weer pijn dat ik er niet was :(
Gebruikersavatar
Frenske
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: ma 20 jun 2005 10:14
Rijdt met: Trek 9.8 Elite '05 / Orbea
Contacteer:

Bericht door Frenske »

Bij deze ook van mijn kant bedankt dat jullie er waren. We hebben met veel plezier dit tochtje in elkaar gestoken. Het was wel een beetje jammer voor de magere opkomst. Maar zoals het spreekwoord zegt: De afwezigen hebben ongelijk!

Voor diegenen die onmogelijk konden komen of voor diegenen die hem nog eens willen rijden, stuur maar een PB-ke voor een afspraak.
serre
Mountainbiker
Berichten: 135
Lid geworden op: di 25 mei 2004 16:53
Rijdt met: delta V1000 & Attitude

Bericht door serre »

Yasmine en ik zijn ook zeer te spreken over de tocht. Niks anders dan wegjes door het bos, zig/zag, bergop/bergaf en dat zonder ophouden. Precies 1 grote speeltuin voor bikers. Chapeau voor Frenske en Kawa die zoveel tijd in de voorbereiding hebben gestopt om ons dit te kunnen voorschotelen. Zo wil ik elke week wel gaan biken, al mogen we rond Aarschot ook niet klagen.

Bij de 4de editie [-o< zijn we zeker opnieuw van de partij.

Schijfrem: bedankt voor de mooie foto's
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

Frenske Kawa, merci voor de knappe tocht.

Mijne dag was niet zo goed begonnen, ik stond thuis vertrekkesklaar, en wat zag ik ... mijne bike met platte band in 't kot.

Geene binnenband meer liggen, dus ... plakken maar ... toen ik daarmee klaar was, heb ik even uitgerekend ... ik had nog 1,5 uur, (40 km) das dan 30 km gemidddeld om de meeting met de fiets te halen ... niet dus ... ben dan maar met de auto gereden.

De dag begon dus wel in mineur, ik had er mij op verheugd nen hoop km's te malen, maar jah ...

Die dag in mineur is verder helemaal omgeslagen, onderweg niemand met pech en ongelooflijke toffe, plesante, uitdagende, pittige tocht ... ik wou hem onmiddellijk nog eens doen ... maar het terras en het zonneke zag er zo goed uit en bij Frenske en Kawa stond al een

Afbeelding

Allez hij zag er al meer zo uit :

Afbeelding

:wink: :wink: :wink: Ik had ze echter vrij snel bijgebeend ...

Toffe babbel op het terras en nog behoorlijk op tijd thuis ook ... (dan weer het voordeel van met de auto te zijn)

Nog even een =D> =D> =D> =D> =D> =D> voor Yasmine, goed meegegaan, elke afdaling toch eens een poging gedaan en de gevaarlijkste (met nen hoop wortels stijl bergaf) gewoon gedaan "zonder vering!!!!" Chapeau! Hopelijk zien we je nog eens, zodat we toch af en toe eens wat meer vrouwen (en meisjes) op de meetings krijgen.(Niet te veel hé :wink: )

En fotograaf van dienst schijfrem, merci voor de schone foto's.

Als laatste nog eens KAWA EN FRENSKE =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

en euh: we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more, we want more!!!!

Ben.
Gebruikersavatar
davidS
Mountainbiker
Berichten: 978
Lid geworden op: ma 07 mei 2007 20:22
Rijdt met: beter dan de gast die erop zit

Bericht door davidS »

kawa schreef: Het was de laatste keer dat we dit doen, maar op aanvraag is veel mogelijk natuurlijk.... :wink:
Ah ja, want wij konden er niet bij zijn dit jaar. Stond aangestipt, maar de dakwerker vond dat hij zondagmorgen absoluut moest komen om zijn bestek op te maken...
Gebruikersavatar
MTBart
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: di 27 mar 2007 12:27
Rijdt met: Commencal Meta HT & Ridley Shark

Bericht door MTBart »

Zo te zien aan de foto's en de commentaren is de tocht bij iedereen goed meegevallen. Toch jammer dat ik er niet bij kon zijn, maar ja aant zeetje wast ook goed.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Gf biker schreef:
SjoerieMoerie schreef:
Gf biker schreef:
Da's geen excuses hé, als ge komt zal ik mijn spaak sleutelke wel meebrengen, da's op notime geflikt :lol: :wink:
Kheb zelf al proberen aan te draaien ma de spaak draait gewoon mee #-o
Awel, vise gripke opzetten hé :wink:
Tis wel laat maar der moest dus een nieuwe spaak in..
Gf biker schreef:
kawa schreef:
Ik blijf wel bij mijn vorige standpunt.... :wink: :
kawa schreef: Eén dagje minder verkennen kan toch gene kwaad, als jij naar hier komt ben ik bij de "bis" ook van de partij. Deal?

En ik sluit me daarbij aan :wink: op die dag zal het toch zeker niet steken #-o
Geen boycots eh [-X

:-D
Plaats reactie