Wie draagt effectief een blauw lintje??

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
mario
Mountainbiker
Berichten: 361
Lid geworden op: za 28 jun 2003 14:57
Rijdt met: CUBE LTD5
Contacteer:

Wie draagt effectief een blauw lintje??

Bericht door mario »

Dat we "blauwe lintjes" zijn weten we allemaal wel, maar ik vraag me af wie er ook effectief zo'n blauw lintje aan de helm heeft hangen. Ik kom er bitter weinig tegen moet ik zeggen...

Mario
Gebruikersavatar
Shrek
Mountainbiker
Berichten: 118
Lid geworden op: ma 02 dec 2002 00:43
Rijdt met: Thompson Zeus

Bericht door Shrek »

Mijn lintje fladdert al een hele tijd aan mijn helmpje... gewoon een plastic dymo-stickertje met mijn nick op.
Gebruikersavatar
A d r i
Mountainbiker
Berichten: 3125
Lid geworden op: di 09 apr 2002 02:00
Rijdt met: titanium x 6 , carbon x 1
Contacteer:

Bericht door A d r i »

ik heb al mijn rode lintje eraf gehaald (was tot op de draad versleten) en heb er nog geen nieuw opgehangen, een blauw heb ik nooit gehad.
Gebruikersavatar
spilliespeedy
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:43
Rijdt met: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er

Bericht door spilliespeedy »

Vanaf dit weekend zal ik ook blauw lintje dragen.

Er steken blauwe veters in mijn sportschoenen en die zijn nu toch helemaal versleten, dus heb ik eindelijk mijne blauw lintje of wat er voor moet doorgaan

Ps bij moddertoestanden is gewoon een lintje al voldoende, kleur doet er dan niet toe

En misschien nog handiger dan die lintjes is dat iedereen van de site het Mountainbike.be tenue zou bestellen valt iets meer op denk ik :lol:

Eerlijkheidshalve heb nog altijd geen besteld :drunk:
Gebruikersavatar
franky
Mountainbiker
Berichten: 143
Lid geworden op: wo 19 jun 2002 02:00
Rijdt met: Cube Hybride 140HPA Race 500 27.5
Contacteer:

Bericht door franky »

ik draag altijd en overal en van in 't begin mijne blauwe wimpel. ga deze week wel eens vernieuwen wegens afbleken van de zon :colors:
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

Ik draag tegenwoordig zo'n blauw ding aan mijnen helm. Ge kunt er niet naast zien.
spilliespeedy schreef:Eerlijkheidshalve heb nog altijd geen besteld :drunk:
Is de bestelronde niet afgelopen ondertussen?
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Als aanstoker van het idee (lees: copiëren van het RL) voel ik mij reeds van in den beginne graag verplicht tot het dragen van een blauw lintje.
Het ontstaan dateert reeds van december vorig jaar, dus straks vier ik de eerste verjaardag van mijn lintje :bounce:

Zelfs al heb ik binnenkort de 2 Mountainbike.be-tenues, dan nog blijf ik een lintje dragen. Zo blijf ik te allen tijde herkenbaar. Ook op training waar ik de Mountainbike.be tenue niet zal dragen.

Daarnaast heb ik ook nog de Mountainbike.be sticker, T-shirt en bodywarmer.
Gebruikersavatar
spilliespeedy
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: zo 12 okt 2003 20:43
Rijdt met: gary fisher hoo koo e koo / specialized carve comp 29er

Bericht door spilliespeedy »

black phantom tis misschien ne goei tip maar zou er geen blauwe lintjes met Mountainbike.be kunnen gedrukt worden :)


En idd de eerste bestelronde is door, kon spijtig genoeg niet tijdig in aarschot geraken of heb misschien iets te veel aan mijne bike uitgegeven ipv van ne keer te denken aan nen nieuwe tenue :lol:
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Bericht door Quadrifoglio »

Rij al een hele tijd met een blauw lintje. (denk sinds de regiotour).

Heb al verschillende keren met andere lintjes afgesproken (op voorhand dus). De enige die ik onderweg ontmoet heb was Vaast. Hij haalde me in een gaf me een klopje op de schouder. 't ergst van al: mijne euro viel niet en ik had geen flauw idee wat hij bedoelde toen hij zei "ik ben de vaast" #-o

Aan de volgende bevoorrading toch nog een praatje gemaakt.
Gebruikersavatar
FRENS
Mountainbiker
Berichten: 89
Lid geworden op: vr 03 mei 2002 02:00
Rijdt met: Canyon

Bericht door FRENS »

heb al zeer lang een blauw lintje aan mijn helm hangen en zo al verschillende andere Mountainbike.be-ers tegen gekomen
Plaats reactie