23/09/07 Minimeeting Hechtel third editon

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

Gf biker schreef:
SjoerieMoerie schreef:Ik zal niets kunnen doen dit weekend #-o Kheb nieuwe kabel gestoken vanachter (krijg derailleur wel niet perfekt afgeregeld maar het schakelt toch al: vooruitgang voor mij) maar ik zit nog met een losse spaak :(

Da's geen excuses hé, als ge komt zal ik mijn spaak sleutelke wel meebrengen, da's op notime geflikt :lol: :wink:
Kheb zelf al proberen aan te draaien ma de spaak draait gewoon mee #-o
Gebruikersavatar
sanchez
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 04 aug 2007 12:00
Rijdt met: trek 6500

Bericht door sanchez »

ben er helemaal klaar voor :lol:

juist terug van gproelpaulissen, na een weekje ziek te zijn ging het toch bijzonder goed 8) ook een heerlijk weertje =D>
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

SjoerieMoerie schreef:
Gf biker schreef:
SjoerieMoerie schreef:Ik zal niets kunnen doen dit weekend #-o Kheb nieuwe kabel gestoken vanachter (krijg derailleur wel niet perfekt afgeregeld maar het schakelt toch al: vooruitgang voor mij) maar ik zit nog met een losse spaak :(

Da's geen excuses hé, als ge komt zal ik mijn spaak sleutelke wel meebrengen, da's op notime geflikt :lol: :wink:
Kheb zelf al proberen aan te draaien ma de spaak draait gewoon mee #-o
Awel, vise gripke opzetten hé :wink:
Gebruikersavatar
Nico_1977
Mountainbiker
Berichten: 348
Lid geworden op: di 25 jul 2006 19:09
Rijdt met: CANYON NERVE XC 7.0 '07
Contacteer:

Bericht door Nico_1977 »

mannekes ik ga helaas moeten passen deze keer. ben nog maar met terug van een verjaardagsfeestje. :drunk:
Zie me over een paar uurkes nog niet instaat om te presteren op mijn bike #-o .

Have fun...
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

Net terug van de aprés :drunk: :drunk: :drunk: De afwezigen hadden zwaar ongelijk. Dit was de mooiste van de drie meetings die ik daar gereden heb. @ Kawa en Frenske =D> =D> =D> singletracks á volonté en wie dacht dat Hechtel vlak was [-X [-X [-X Enkele mooie valpartijke's meegemaakt :lol: Ook ne dikke =D> =D> voor Yasmine, de dochter van de Serre, als enige vrouwelijke deelneemster heeft ze het voortreffelijk gedaan =D> Jammer dat er verschillende hebben afgehaakt op het laatste moment, daardoor waren we maar met zijn elven :( , Allan en Kristof hadden wat dat betreft echt wel meer verdiend, maar zij die er waren waren dan ook dubbel en dik content. :-D Wacht vol spanning op de fotoke's van Geert (schijfrem) :wink:
Gebruikersavatar
Schijfrem
Mountainbiker
Berichten: 2677
Lid geworden op: zo 30 mei 2004 21:23
Rijdt met: Moots 29" / Lynskey M290 29" / OnOne Gravel

Bericht door Schijfrem »

Het was inderdaad een schoon tochtje, van mij ook nen welgemeende dankuwel aan Kawa en Frenske =D> =D>
De afstand was perfect, 30km is niet teveel - niet te weinig en op dergelijke afstand hoeft ge u niet bezig te houden met bevoorradingen enz... . Het parcours: van begin tot einde single-tracks in een mooi bosrijk gebied. Om U tegen te zeggen :-D :-D
Tevens heeft niemand pech gehad onderweg, da´s ook goed meegenomen!!
Nadien nog ne goeie leffe gedronken en den deze is tevreden naar huis gebold.

http://www.pixagogo.com/7759254204


(stiekem hoop ik toch nog dat er nog een nummerke 4 gaat komen volgend jaar) [-o<
Gebruikersavatar
sanchez
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 04 aug 2007 12:00
Rijdt met: trek 6500

Bericht door sanchez »

kan mij alleen maar aansluiten bij de vorige twee posts. Schone tocht , op plekjes in hechtel geweest waar ik zelf voor de eerste keer kwam. Weer wat bijgeleert over het mountainbike en heb er nog meer goesting ingekregen 8) !

kawa & frenske bedankt =D>

@schijfrem: zitten mooie foto's tussen =D>
Gebruikersavatar
Angelo.
Mountainbiker
Berichten: 2949
Lid geworden op: vr 08 jul 2005 18:55
Rijdt met: SC Blur LT, SC Chameleon, SC Heckler

Bericht door Angelo. »

Schijfrem schreef:
(stiekem hoop ik toch nog dat er nog een nummerke 4 gaat komen volgend jaar) [-o<
Dan zal ik volgend jaar de taak van kawa overnemen en een tocht in Dilsen-Stokkem organiseren :wink:
Gebruikersavatar
K2-er
Test team
Berichten: 3630
Lid geworden op: vr 04 jul 2003 11:35
Rijdt met: Orbea Rallon/Commencal Meta/ Nicolai Helius/Kona Jake the snake
Contacteer:

Bericht door K2-er »

inderdaad een heel mooi tochtje vandaag !!
Gebruikersavatar
Hanzel
Mountainbiker
Berichten: 40
Lid geworden op: zo 21 mar 2004 21:39
Rijdt met: Salsa Big Mama 29-er + Cube Reaction K18

Bericht door Hanzel »

Mannen,


Ik vond het echt tof! Ik heb 2 nieuw afdalingen ontdekt, waarvan één van heel dichtbij (zie foto). Er zit nog zand tussen m'n tanden. Mooie foto's trouwens!
Plezant om ook eens wat gezichten bij de nicknames te zien. Merci voor het organiseren en tot de volgende!
Plaats reactie