Mijn nieuwe aanwinsten...

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Om even verduidelijking te plaatsen:
Ik rij nog elke week men ritjes op de mtb, vooral zondag dan en ik hou ervan om eens een goeie tt te doen in de modder en thuis te komen en je bike niet meer te herkennen.
Maar deze heb ik gewoon gekocht om bij te trainen op de weg, en men conditie te onderhouden in de week.
Gebruikersavatar
Putteke
Mountainbiker
Berichten: 929
Lid geworden op: do 10 mei 2007 16:51
Rijdt met: MTB: Granville Pulse

Bericht door Putteke »

Chimaera schreef:
Putteke schreef:Vandaag dit gekocht om deze winter de conditie wat te onderhouden.

http://i3.pinkbike.com/photo/1495/pbpic1495855.jpg
rijke mens :P
IK denk dat je iemand die 18jaar is gene rijke mens kunt noemen, een hard werkende mens wel ja. :lol:
Gebruikersavatar
Achnaton
Mountainbiker
Berichten: 472
Lid geworden op: zo 16 apr 2006 12:18
Rijdt met: Merida Matts Lite
Contacteer:

Bericht door Achnaton »

Akkoord! of een freak die veel te veel geld aan fietsen geeft :wink: Maar daar zal je wel niet alleen in zijn :P Mooie Bianchi trouwens
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Hubertje schreef:zeveraar! baggeren in die modder moeie doen. Een echte mtb'er zijn seizoen loopt het jaar rond!
Amai, als jij een heel jaar door de moed kunt kunt opbrengen om intensief te trainen (zoals sommige onder ons).
Chapeau dan, maar ik denk niet dat er veel wedstrijdrijders en of marathonrijders kunnen trainen zonder koersfiets.
Aangezien zij zich deftig moeten kunnen voorbereiden op ieder hun seizoen en daarvoor een goede basis willen leggen.

En geloof me, een goede basisconditie leg je niet door 3 keer/week een MTB-ritje van 2u te doen...
Gebruikersavatar
Supra
Mountainbiker
Berichten: 577
Lid geworden op: zo 09 jul 2006 23:37
Rijdt met: Ridley Ignite; Hope; Sram X.O; DT Swiss; Reba Worldcup; Tune; Ritchey WCS; NoTubes...
Contacteer:

Bericht door Supra »

S k u l l schreef: En geloof me, een goede basisconditie leg je niet door 3 keer/week een MTB-ritje van 2u te doen...
verschilt van persoon tot persoon e :wink:
Ma je hebt inderdaad nood aan een koersfiets, en duur trainingen...
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

ik heb vorige week de Marzo van Foempes gekocht:

Afbeelding
Gebruikersavatar
spooky
Mountainbiker
Berichten: 905
Lid geworden op: wo 17 aug 2005 16:49
Rijdt met: Specialized epic expert & Specialized Koersmachien

Bericht door spooky »

Ik heb daarom deze zomer een specialized allez elite gekocht.
Gewoon om km's op de baan te doen.
vind crossen in het veld ook veel leuker, maar een 100 km op de weg, met wat vrienden, heeft ook wel iets.
Gebruikersavatar
S k u l l
Mountainbiker
Berichten: 1857
Lid geworden op: wo 01 jun 2005 14:20

Bericht door S k u l l »

Laten we de conversatie (al dan niet discussie) koersfiets VS mountainbike maar in het doorvoor bestemde topic bespreken..

So back on topic !
Gebruikersavatar
rubber-12
Mountainbiker
Berichten: 2834
Lid geworden op: za 18 aug 2007 19:03
Rijdt met: Véél beter dan het ventje erop.

Bericht door rubber-12 »

Een titanium brilmontuur (zonder bril kan ik niet biken, dus dit kan nog net in deze topic :-D ), past goed bij mijn Xizang
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

heb je daar soms een fototje van ??? desnoods via pb of email om deze topic niet te hard te 'vervuilen' :wink:
Plaats reactie