assos kleding

Op zoek naar een windjack of camelback, de kenmerken van schoenen of brillen. Post hier jouw vragen en opmerkingen
natje
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: do 26 jul 2007 21:56
Rijdt met: trek

assos kleding

Bericht door natje »

hallo,
Ik ben nieuw hier,
toer al een poosje rond met de mtb,
en ben op zoek naar wat nieuwe kleding,
Nu is mn oog gevallen op assos,
mooi, degelijk, maar duur :(
nu bij mn eigen lbs krijg ik zo goed als geen korting,
zijn er plaatsen waar ze wel wat geven, want wil me toch het een en het ander aanschaffen, dus het loont misschien wel de moeite om eens een eindje te rijden!

alvast bedankt
groetjes!!
Gebruikersavatar
XeRpiO
Mountainbiker
Berichten: 373
Lid geworden op: di 27 dec 2005 23:26
Rijdt met: Specialized Epic Comp 2006 / Fox / Sram / Avid / DT Swiss / Thomson
Contacteer:

Bericht door XeRpiO »

bij van eyck heb ik 30% gehad op men broek
is misschien met de solden maar tis al wel de moeite vind ik
Gebruikersavatar
gianni motta
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: do 15 mar 2007 22:48
Rijdt met: trek top fuel 9

Bericht door gianni motta »

Hopmans in Bergen op Zoom,de prijzen zijn daar =D>
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

primator in Zwijndrecht verdeelt ook Assos
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Willy D schreef:primator in Zwijndrecht verdeelt ook Assos
Niet meer ... althans toch over een paar weken kregen we het verhaal te horen dat ze geen Assos meer mochten verdelen. Er hangt nog wel wat in de winkel maar er worden geen nieuwe leveringen meer gedaan. Het ware verhaal ken ik niet maar het zou over centjes gaan en kortingen.
Dit kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn, voorgaande ving ik enkele weken geleden op.

Assos is idd duur maar de kwaliteit is meer dan behoorlijk. De naden van de zeem komen wel snel los bij intens gebruik maar dat is snel verholpen. Voor lange afstandsritten, zowel weg als mtb heb ik momenteel geen alternatief.

Bij Hopmans verkoopt men idd Assos maar ik vind mijne weg daar niet meer zene. De laatste keer dat er ik geweest bent, vond ik het nen echter rommelwinkel.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

d@Mit schreef:
Willy D schreef:primator in Zwijndrecht verdeelt ook Assos
Niet meer ... althans toch over een paar weken kregen we het verhaal te horen dat ze geen Assos meer mochten verdelen. Er hangt nog wel wat in de winkel maar er worden geen nieuwe leveringen meer gedaan. Het ware verhaal ken ik niet maar het zou over centjes gaan en kortingen.
Dit kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn, voorgaande ving ik enkele weken geleden op.

Assos is idd duur maar de kwaliteit is meer dan behoorlijk. De naden van de zeem komen wel snel los bij intens gebruik maar dat is snel verholpen. Voor lange afstandsritten, zowel weg als mtb heb ik momenteel geen alternatief.

Bij Hopmans verkoopt men idd Assos maar ik vind mijne weg daar niet meer zene. De laatste keer dat er ik geweest bent, vond ik het nen echter rommelwinkel.
Dat wist ik nie :oops: .
Bij mijn asssos-broekske lossen de naden en de zeem is vanachter doorzichtig geworden en rij dus bekanst met een bloot gat :P .
Hoe kan je dat laten oplossen, en eventueel...waar? Naden laten stikken met rekbaar garen moet gaan, maar kunnen ze ook een stuk opnaaien?
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Willy D schreef:
d@Mit schreef:
Willy D schreef:primator in Zwijndrecht verdeelt ook Assos
Niet meer ... althans toch over een paar weken kregen we het verhaal te horen dat ze geen Assos meer mochten verdelen. Er hangt nog wel wat in de winkel maar er worden geen nieuwe leveringen meer gedaan. Het ware verhaal ken ik niet maar het zou over centjes gaan en kortingen.
Dit kan natuurlijk ondertussen veranderd zijn, voorgaande ving ik enkele weken geleden op.

Assos is idd duur maar de kwaliteit is meer dan behoorlijk. De naden van de zeem komen wel snel los bij intens gebruik maar dat is snel verholpen. Voor lange afstandsritten, zowel weg als mtb heb ik momenteel geen alternatief.

Bij Hopmans verkoopt men idd Assos maar ik vind mijne weg daar niet meer zene. De laatste keer dat er ik geweest bent, vond ik het nen echter rommelwinkel.
Dat wist ik nie :oops: .
Bij mijn asssos-broekske lossen de naden en de zeem is vanachter doorzichtig geworden en rij dus bekanst met een bloot gat :P .
Hoe kan je dat laten oplossen, en eventueel...waar? Naden laten stikken met rekbaar garen moet gaan, maar kunnen ze ook een stuk opnaaien?
Ik heb via via (mijne bikemaat Serge) een naaister gevonden die de zeem terug aan de broek stikt zonder te beschadigen. 't Is in Deurne (A'pen). Redelijk belangrijk want zo'n koersbroekstofke is volgens mij niet te naaien met naald en draad met de hand.
Als uw stof versleten is, lijkt me er maar één oplossing en dat is idd ne lap erover naaien maar kan je dan niet beter gewoon een nieuw kopen.
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

je mag me dat adres van die naaister eens doorgeven, ik werk in A'pen en een klein 'uitstapje' naar Deurne is dan snel gemaakt.

Waarom nog geen nieuwe kopen en proberen de deze te laten herstellen: dat broekske heeft me 120 euro gekost en is amper 2 jaar meegegaan (ik reed er alleen +6uur ritten mee). Als ze dat kunnen maken voor pakweg 30 euro, dan is dat gespaard.

De broek/zeem zelf is ronduit fantastisch maar zijn geld niet waard als dat al zo snel kapot is (en dat is dus blijkbaar niet alleen bij mij).

ps: doe Serge de groeten :P (als je bij hem aan tafel zat voor de start van de hagelandse, dan hebben we elkaar daar gezien...'k ben een babbelke komen doen)
Gebruikersavatar
endorfin
Mountainbiker
Berichten: 3274
Lid geworden op: ma 24 jan 2005 18:57
Rijdt met: Adventurebybike.be
Contacteer:

Bericht door endorfin »

www.salden.nl

Deze heeft zeer veel assos kleding hangen.
Korting zal er wel zijn, hij heeft altijd al strakke prijzen gehad !
d@Mit
Mountainbiker
Berichten: 347
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Contacteer:

Bericht door d@Mit »

Willy D schreef:je mag me dat adres van die naaister eens doorgeven, ik werk in A'pen en een klein 'uitstapje' naar Deurne is dan snel gemaakt.

Waarom nog geen nieuwe kopen en proberen de deze te laten herstellen: dat broekske heeft me 120 euro gekost en is amper 2 jaar meegegaan (ik reed er alleen +6uur ritten mee). Als ze dat kunnen maken voor pakweg 30 euro, dan is dat gespaard.

De broek/zeem zelf is ronduit fantastisch maar zijn geld niet waard als dat al zo snel kapot is (en dat is dus blijkbaar niet alleen bij mij).

ps: doe Serge de groeten :P (als je bij hem aan tafel zat voor de start van de hagelandse, dan hebben we elkaar daar gezien...'k ben een babbelke komen doen)
Dat was kik, onder andere. Zoals reeds geschreven, die broekskes zijn peperduur. De duurste modelletjes kosten 180 euro, die laat ik voorlopig nog efkes links liggen aangezien mijn poepeke ook de andere modelletjes waarderen. Het adres is Vennborglaan in Deurne, huisnummer weet ik niet maar er hangt een plaat tegen de gevel met iets van naaiatelier erop. Ik heb een planneke doorgestuurd via email.
Plaats reactie