Canyon

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Dat is redelijk normaal, ik heb dat ook op mijn DT240S, zolang ge uw cassette er niet te moeilijk af krijgt, is dat niet zo erg. En als het te erg is kan je er een andere body opsteken.
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

mijn bestelling was uitverkocht... :cry: :cry: :cry: :cry: een grand canyon 8.0...maar alle mediums van grand canyon waren uitverkocht...maar geen nood...
als de 2008 versies uit ziijn zal men snel moeten zijn om me voor te zijn met men bestelling...ik heb enkele maanden terug evenees een canyon koersfiets gekocht ...en tis nog een ferm machientje ook... :bounce: ...
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

Simp schreef:Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Beloofde foto's, iets later dan verwacht :P

na efkes rondgelezen te hebben...ey...das mijne velo..;allee juist dezelfde als demijne #-o #-o :roll: :evil:
Toon
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: di 01 apr 2003 08:17
Rijdt met: Grand Canyon AL 9.9

Bericht door Toon »

de vallende mountainbiker schreef:mijn bestelling was uitverkocht... :cry: :cry: :cry: :cry: een grand canyon 8.0...maar alle mediums van grand canyon waren uitverkocht...maar geen nood...
Rara, wie is met 1 van de laatste grand canyons 8.0 medium weg?? 8)
Niet om te stoken, maar 2 weken geleden thuis geleverd. Geweldig vloke :drunk:
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

Toon schreef:
de vallende mountainbiker schreef:mijn bestelling was uitverkocht... :cry: :cry: :cry: :cry: een grand canyon 8.0...maar alle mediums van grand canyon waren uitverkocht...maar geen nood...
Rara, wie is met 1 van de laatste grand canyons 8.0 medium weg?? 8)
Niet om te stoken, maar 2 weken geleden thuis geleverd. Geweldig vloke :drunk:
godver #-o :-D :-D
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

de vallende mountainbiker schreef:
Simp schreef:Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding


Afbeelding

Beloofde foto's, iets later dan verwacht :P

na efkes rondgelezen te hebben...ey...das mijne velo..;allee juist dezelfde als demijne #-o #-o :roll: :evil:
Die bandjes vliegen er bij mij wel zo rap mogelijk af, als ge er ergens mee in rijdt, staat ge plat. Op de 1500km dat ik er met gedaan heb, al 5x plat gereden, altijd stukje glas of ijzer dat erin snijdt als in boter, echt frustrerend :(
Gebruikersavatar
de vallende mountainbiker
Mountainbiker
Berichten: 438
Lid geworden op: za 28 jan 2006 10:36
Rijdt met: canyon 29er
Contacteer:

Bericht door de vallende mountainbiker »

Die bandjes vliegen er bij mij wel zo rap mogelijk af, als ge er ergens mee in rijdt, staat ge plat. Op de 1500km dat ik er met gedaan heb, al 5x plat gereden, altijd stukje glas of ijzer dat erin snijdt als in boter, echt frustrerend :(
idd,vorige week nog voorgehad...allee..het was mijn eerste keer(toch al +- 3500 km mee gedaan) dat ik plat reed en het regende vrij hard dus daar kan het wel iets mee te maken hebben(steentje dat aan de band kleefde...)...welke banden ben je van plan erop te leggen???ik wou infeite (na mijn nieuwe canyonmtb volgend jaar)..een volledig stel wielen te kopen want blijkbaar staan deze shimanowielen niet denderend hoog aangeschreven...
Simp
Mountainbiker
Berichten: 674
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 18:31
Rijdt met: Dean Colonel / Stumpjumper beach

Bericht door Simp »

Iets van Michelin, Pro² Race denk ik. Die wielen zijn inderdaad niet hoog aangeschreven, maar ik ga ze gewoon oprijden en dan nieuwe kopen, ik denk wel dat ik er een jaartje mee zal door kunnen als ik wat oplet.
Gebruikersavatar
Dr.Gonzo
Mountainbiker
Berichten: 3310
Lid geworden op: zo 08 aug 2004 18:16
Rijdt met: Santa Cruz / Commencal / Niner

Grand Canyon 6.0

Bericht door Dr.Gonzo »

Denk eraan om ne canyon te kopen als mudbike voor deze winter. Is niet echt een merk dat ik voor ogen had maar ziet er niet slecht uit.

Denk aan deze : Grand Canyon 6.0

http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes ... cificaties

Slechts 999 euro, rond de 10,5kg zonder pedalen. Iemand ervaringen met deze bike?

Zijn deze velgen geschikt voor UST. Zou nooit nog met gewone banden de baan (of beter het veld) in willen. :-D
2W offroader
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 09:58
Rijdt met: Grand Canyon 7.0 '07 X.9/XT

Bericht door 2W offroader »

Hallo,

Ik heb geen ervaring met de 6.0 maar wel met de 7.0 en omdat die toch bijna identiek zijn... Ik zelf twijfelde om ne 6.0 te kopen maar die 300 euro extra is de moeite waard geweest. Het zijn echt goeie fietsen. Ik zou geen andere willen :-) . Een 'sportieve' zit houding en prijs/kwaliteit onklopbaar. Ik heb wel geen ervaring met UST.
Plaats reactie