2de Mountainbike.be dag - 02/08/03 Tervuren

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

SPECI schreef:en komt er nu ook een winter Mountainbike.be-dag? :bounce: in tervuren ofzo? gelijk vorig jaar :wink:
Speci,

Geloof mij, je bent veeeeeeeeeeeeeel te laat hierover begonnen. Tegen dat we beslist hebben waar we dat zouden doen (Tervuren?), en wanneer (de TT van eind november of die van begin januari), en hoe laat we samenkomen (8u30 of 9u of 9u30 of ...), en dan per item nog een poll hebben georganiseerd, enzovoort enzoverder... is de winter al lang gepasseerd :lol: ...

XVM
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Vorig jaar was er in Tervuren toch een 20-tal man. Het was wel in januari, maar er was maar 1 topic voor nodig. =P~
Zie http://www.mountainbike.be/forum/viewtopic.php?t=1286

Afbeelding
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

XVM schreef:
SPECI schreef:en komt er nu ook een winter Mountainbike.be-dag? :bounce: in tervuren ofzo? gelijk vorig jaar :wink:
Speci,

Geloof mij, je bent veeeeeeeeeeeeeel te laat hierover begonnen. Tegen dat we beslist hebben waar we dat zouden doen (Tervuren?), en wanneer (de TT van eind november of die van begin januari), en hoe laat we samenkomen (8u30 of 9u of 9u30 of ...), en dan per item nog een poll hebben georganiseerd, enzovoort enzoverder... is de winter al lang gepasseerd :lol: ...

XVM
vorig jaar was da ook rap geflikt ze,ma t'was ook nie echt een Mountainbike.be dag eh, er was gewoon veel volk :wink: en ik heb het over de TT van begin januari. om 9 u ofzo 8)
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

JFK schreef: maar er was maar 1 topic voor nodig
Moet zijn dat mensen meer zin hebben om te leuteren in de zomer dan in de winter :P ....

Tervuren 9 januari stond al op mijn agenda, voor mijn geen probleem dus...
jo
Mountainbiker
Berichten: 719
Lid geworden op: vr 30 aug 2002 02:00
Rijdt met: SCOTT

Bericht door jo »

Verledenjaar hadden we ons goe geamuzeerd , en da was nie moeilijk om samen af te spreken .
Die in januari zal ik normaal gezien ook rijden .
Plaats reactie