Top 10 beste albums
Omdat het niet altijd over mountainbike hoeft te gaan...... Zet een boompje op over alles wat NIET met mountainbike te maken heeft maar hou het wel deftig.
- Riding Butcher
- Mountainbiker
- Berichten: 214
- Lid geworden op: ma 04 sep 2006 20:15
- Rijdt met: Ridley Tiger full LX
Top 10 beste albums
Bericht door Riding Butcher »
Beetje zelfde topic als Handige Harry maar dan over alle platen.
Mijn top 10:
1. Linkin Park - Hybrid theory
2. Nirvana - Nevermind
3. Pennywise - Land of the Free
4. Paradise Lost - Believe in nothing
5. Ex Drummer - Ost
6. Ostensche Pretensche - Preuteleute
7. 't Hof van commerce - Rocky 7
8. HIM - Razorblade Romance
9. The Doors - The Doors
10. Underworld - A Hundred days off
Mijn top 10:
1. Linkin Park - Hybrid theory
2. Nirvana - Nevermind
3. Pennywise - Land of the Free
4. Paradise Lost - Believe in nothing
5. Ex Drummer - Ost
6. Ostensche Pretensche - Preuteleute
7. 't Hof van commerce - Rocky 7
8. HIM - Razorblade Romance
9. The Doors - The Doors
10. Underworld - A Hundred days off
- Simple Mind
- Mountainbiker
- Berichten: 73
- Lid geworden op: zo 31 dec 2006 00:35
- Rijdt met: Iets dat mijn ventje ineen gestoken heeft :-)
Bericht door Simple Mind »
in willekeurige volgorde :
Simple Minds - New gold dream
Cocteau Twins - Garlands
Leftfield - Leftism
Front 242 - Re:boot
The Cure - Pornography
Siouxsie and the Banshees - A kiss in the dreamhouse
Depeche Mode - Violator
Jeff Buckley - Grace
Pixies - Doolittle
Praga Khan - Pragamatic
Simple Minds - New gold dream
Cocteau Twins - Garlands
Leftfield - Leftism
Front 242 - Re:boot
The Cure - Pornography
Siouxsie and the Banshees - A kiss in the dreamhouse
Depeche Mode - Violator
Jeff Buckley - Grace
Pixies - Doolittle
Praga Khan - Pragamatic
Mag ik eens vragen hoe oud jullie gemiddeld zijn? Dit is geen vorm van kritiek of zo maar ik vind het bijvoorbeeld opvallend dat iemand linkin park in een top 10 allerbeste platen heeft staan maar geen klassiekers als een dubbele witte van de Beatles of een Jimi Hendrix of zo. Ik kan de groepen die jullie vermelden best wel smaken maar ik denk niet dat ik Chemical brothers binnen 10 jaar nog eens wil op leggen of de Prodigy of zo (alhowel die firestarter wel een bangelijk nummer blijft). Nirvana daarentgen weer wel, enfin les gouts et les couleurs etc. etc.
Laatst gewijzigd door pt3r op di 03 jul 2007 08:34, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Mountainbiker
- Berichten: 17
- Lid geworden op: ma 07 mei 2007 19:41
- Rijdt met: scott scale 70 (2007)
1. The Foo Fighters – The colour and the shape
2. Cypress Hill – Black Sunday
3. Junkie XL – Saturday Teenage kick
4. Run DMC – Crown Royal
5. Stereo mc’s – Retroactive
6. Probot - Zonder title
7. The Roots – The Tipping point
8. Basement Jaxx – The singles
9. Urban Dance Squad – The singles collection
10. Eagle-Eye Cherre – Desireless
2. Cypress Hill – Black Sunday
3. Junkie XL – Saturday Teenage kick
4. Run DMC – Crown Royal
5. Stereo mc’s – Retroactive
6. Probot - Zonder title
7. The Roots – The Tipping point
8. Basement Jaxx – The singles
9. Urban Dance Squad – The singles collection
10. Eagle-Eye Cherre – Desireless
1. the cure: pornography
2. the cranes: forever
3. mesh: the point at which it falls apart
4. nitzer ebb: that total age
5. smashing pumpkins: siamese dream
6. placebo: sleeping with ghost
7. indochine: unita
8. morrissey: bona drag
9. oasis: definitely maybe
10. the smiths: strangeways, here we come
en nog zoveel meer
(leeftijd: 32, geslacht: v )
2. the cranes: forever
3. mesh: the point at which it falls apart
4. nitzer ebb: that total age
5. smashing pumpkins: siamese dream
6. placebo: sleeping with ghost
7. indochine: unita
8. morrissey: bona drag
9. oasis: definitely maybe
10. the smiths: strangeways, here we come
en nog zoveel meer
(leeftijd: 32, geslacht: v )
- Rock Rider
- Mountainbiker
- Berichten: 2881
- Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
- Rijdt met: Ritchey Swiss Cross
Bericht door Rock Rider »
1. Jeff Buckley - Grace
2. The Doors - L.A. Woman
3. The Beatles - Sgt Pepper Lonely Hearts Club Band
4. The Beatles - White Album
5. Leftfield - Leftism
6. Tragicilly Hip - Fully Completely
7. The Cure - Three Imaginary Boys
8. The Smiths - Strangeways, Here We Come
9. Noir Desir - Des Visages, Des Figures
10. Jimi Hendrix - Electric Ladyland
en dan nog... Pink Floyd, The Scabs, The Stray Cats,...
2. The Doors - L.A. Woman
3. The Beatles - Sgt Pepper Lonely Hearts Club Band
4. The Beatles - White Album
5. Leftfield - Leftism
6. Tragicilly Hip - Fully Completely
7. The Cure - Three Imaginary Boys
8. The Smiths - Strangeways, Here We Come
9. Noir Desir - Des Visages, Des Figures
10. Jimi Hendrix - Electric Ladyland
en dan nog... Pink Floyd, The Scabs, The Stray Cats,...
- Rikske
- Mountainbiker
- Berichten: 1332
- Lid geworden op: do 06 mei 2004 20:31
- Rijdt met: Merida Mission Carbon Team, Reba Team, full XT //// Merida Matts Speed LX gold edition
1. The Beatles: Sgt. Pepper's Lonely Hearts Club Band
2. U2: War
3. Nirvana: MTV unplugged in New York
4. The Beatles: Revolver
5. U2: Achtung Baby
6. The Sister of Mercy: Some girls wonder by mistake
7. R.E.M.: Automatic for the people
8. Green Day: American Idiot
9. Guns N' Roses: Appetite for Destruction
10. Rage Against the Machine: Rage Against the Machine
Man, das moeilijk. Ik zou zo een top 50 kunnen maken met beste albums, nu heb ik het gevoel dat ik een boel goede albums over het hoofd gezien heb .
2. U2: War
3. Nirvana: MTV unplugged in New York
4. The Beatles: Revolver
5. U2: Achtung Baby
6. The Sister of Mercy: Some girls wonder by mistake
7. R.E.M.: Automatic for the people
8. Green Day: American Idiot
9. Guns N' Roses: Appetite for Destruction
10. Rage Against the Machine: Rage Against the Machine
Man, das moeilijk. Ik zou zo een top 50 kunnen maken met beste albums, nu heb ik het gevoel dat ik een boel goede albums over het hoofd gezien heb .