Het waren er genoeg vond ik . Het parkoers was anders dan de wintertt dacht ik, maar heb er wel van genoten. Veel klimwerk, wat in 't begin langs geen kanten marcheerde bij mij.chris vda schreef:weet iemand hoeveel hoogtemeters?
Na deze tocht kom ik tot de conclusie dat ik meer fruit moet eten, want als je zag wat er onderweg allemaal hing, dat krijgen we anders niet op. Pruimen, rode bessen, krieken kersen appels peren perziken. 'k Heb dikwijls willen stoppen , maar 'k had geen aanhangwagentje bij om te oogsten dus maar doorgereden.
Iets meer asfalt en langere stukken tussen het fruit ipv slingerende bospaadjes, maar toch nooit saai. Lekker snelle afdalingen ertussen.
Bevoorrading om U U tegen te zeggen met banaan, sinas, cake, grannie en redblast AQua.
Er zaten genoeg pretstukjes tussen om vingers en tenen af te likken om de tocht zeer geslaagd te noemen.
Positief ook dat het bijna 50km was ipv 42. Nog Cola 0 op 't laatst en 't was weer dik in orde. Enkel wat zoeken om terug op het juiste pad naar huis te bollen, wegens de omleiding.