gewicht no-tubes

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

notubes kan WEL zonder latex..........dit heb ik bewezen omdat ik gewoon vergeten was er latex bij te kieperen :evil:
Gebruikersavatar
nothing 's impossible
Mountainbiker
Berichten: 3368
Lid geworden op: ma 19 jan 2004 22:02
Rijdt met: Sandman Hoggar

Bericht door nothing 's impossible »

jimi schreef:notubes kan WEL zonder latex..........dit heb ik bewezen omdat ik gewoon vergeten was er latex bij te kieperen :evil:
Ah, en, hoeveel km's denkt ge zo te kunnen bollen :wink:
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

bwa,ik heb zo zeker 300 km gebold en toen ik de band erafhaalde viel mijn euro.......ik moet zeggen,het is op een ztr velg gebeurd met een jimmy;en al die tijd reed ik super gerust rond dat ik niet lek kon rijden(ahum)en het strafste is dat die band geen lucht verloor,ik gebruik wel altijd veel zeep om de banden luchtdicht te krijgen
Gebruikersavatar
serge
Mountainbiker
Berichten: 963
Lid geworden op: do 16 okt 2003 22:06
Rijdt met: Yeti old skool. Seven Sola/IMX 29er custom, Roubaix.
Contacteer:

Bericht door serge »

jimi schreef:bwa,ik heb zo zeker 300 km gebold en toen ik de band erafhaalde viel mijn euro.......ik moet zeggen,het is op een ztr velg gebeurd met een jimmy;en al die tijd reed ik super gerust rond dat ik niet lek kon rijden(ahum)en het strafste is dat die band geen lucht verloor,ik gebruik wel altijd veel zeep om de banden luchtdicht te krijgen
Das straf, mijn 2 wielen zijn nog altijd niet helemaal luchtdicht, en dit na heel wat schudden. #-o , de banden zijn een Maxxis TT Larsen en een Conti Explorer 2.1. Iemand mischien een idee.
Gebruikersavatar
Dickie
Mountainbiker
Berichten: 3821
Lid geworden op: di 01 feb 2005 14:44
Rijdt met: 29'er Hardtail, singlespeed en fully

Bericht door Dickie »

serge schreef:
jimi schreef:bwa,ik heb zo zeker 300 km gebold en toen ik de band erafhaalde viel mijn euro.......ik moet zeggen,het is op een ztr velg gebeurd met een jimmy;en al die tijd reed ik super gerust rond dat ik niet lek kon rijden(ahum)en het strafste is dat die band geen lucht verloor,ik gebruik wel altijd veel zeep om de banden luchtdicht te krijgen
Das straf, mijn 2 wielen zijn nog altijd niet helemaal luchtdicht, en dit na heel wat schudden. #-o , de banden zijn een Maxxis TT Larsen en een Conti Explorer 2.1. Iemand mischien een idee.
Schudden, horizontaal even laten rusten of beter er een toerke mee doen.
Gebruikersavatar
hydrus
Mountainbiker
Berichten: 817
Lid geworden op: wo 02 mar 2005 19:35
Rijdt met: Ti SS, steel fixed gear CX, alu XC tandem, Carbon velomobiel
Contacteer:

Bericht door hydrus »

jimi schreef:notubes kan WEL zonder latex..........dit heb ik bewezen omdat ik gewoon vergeten was er latex bij te kieperen :evil:
Ik heb ook een eind zonder latex gereden. (parcoursverkenning, en wilde eventueel nog banden wisselen) Was wel met tubeless banden (op een mavic crossride velg, met noTubes velglint)

Kheb zelfs geen zeep moeten gebruiken om te instaleren, gewoon droog! (kheb ze wel op 2.5 bar laten staan, om toch nie te makkelijk van de zijwand los te komen) (en toen ik wist dat ik verder ging rijden met die band gewoon een beetje ingekieperd om de lekken te dichten)
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

hey mannen,'t zal meer sjans dan kunnen geweest zijn é........sindsien rij ik wel zonder latex met geax tnt,zelfs zonder schuim
Plaats reactie