04/03/07 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

Op deze link http://www.bosduin.be kan je later deze week de foto's terugvinden.
Gebruikersavatar
Simple Mind
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 00:35
Rijdt met: Iets dat mijn ventje ineen gestoken heeft :-)

Bericht door Simple Mind »

chimaera-8-2mega schreef: Ik ben onschuldig [-o< da is de wouter geweest. Waarde gij 1 van de meiskes die ik tegenkwam vlakbij de afspuitstand (meneer, is't naar daar ? - lang geleden dat ik nog meneer werd genoemd) team2mega vest en nog een paar flyerkes in de hand :wink:
lang geleden da ze tegen mij nog "meiske" gezegd hebben :wink: ... m.a.w da was ik ni! :-D
Willy D
Mountainbiker
Berichten: 1586
Lid geworden op: di 07 okt 2003 15:41

Bericht door Willy D »

ook geweest...om 6U45 in Kontich met de vlo vertrokken..tt gereden...en dan terug: goe voor 105 km en 4u45 fietsen.
tt zelf: verbazend droog, stak goe in elkaar, redelijk veel off-road en voldoende km's op de heide.

Veel volk...tt's rijden blijft dus populair in noord-antwerpen

ps: onderweg mijne pas kwijt geraakt; nogmaals bedankt aan de vriendelijke noorderbuur om hem op te rapen en terug te geven =D>
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Ik heb hier ook de 40km gereden en ik vond dat de eerste 10km nogal saai waren. Hoop en al 500m singletrack en de rest verharde beton wegen, kassei wegen, fietspaden en kilometers lange kaarsrechte verharde brede veldweg. :-?

Daarna werd het al beter en na de bevoorrading zaten er genoeg en mooie singletracks in. =D>

Het was toch wel modderig en wel van die papperige modder op sommige plaatsen. Mijne fiets zag er erger uit dan bv. tijdens de TT van Mol-Wezel. Al bij al kon je wel overal goed doorrijden.

De organisatie was goed behalve aan de inschrijving was het even zoeken om het vertrek te vinden. Het was er ook zeer druk. De bepijling was in orde. De seingevers zijn ook een pluspunt. =D>
De bevoorrading was zeer ruim met meer keuze dan de gemiddelde TT. =D>

Bikewash en douches geen gebruik van gemaakt.

Ik denk dat er veel volk geweest is als ik de auto's zag staan toen ik terug naar huis ging. Veel mensen zijn precies laat vertrokken. Ikzelf ben zelfs pas rond 9u vertrokken en de geparkeerde auto's stonden nog veeeeel verder dan ik.
Plaats reactie