04/03/07 KALMTHOUT

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
ResoR 1
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: do 16 nov 2006 21:49
Rijdt met: Rose Trill Hill 8 tuned

Bericht door ResoR 1 »

:bounce: Doe maar voor en achter NN met RR's achter trap je nogal gauw door als het terrein iets oploopt, tevens is het voordeel met v/a Nobby Nic's dat op de "snellere"moderstukken je fiets minder "zwemt"in het spoor.
Succes, zal er ook zijn morgen! :lol:
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

probleem, ik heb maar enen NN :oops: dan zal't wa schuiven worden :-D
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Het was een mooie TT, mooie natuur, prachtig weer, en de modder viel nogal mee (was goed te doen met semi-slicks).
In totaal heb ik er een kleine 100 km opzitten, op de terugweg naar huis toch even bij de bakker moeten stoppen omdat ik flauw begon te worden, maar daarna ging het terug vlotjes.
Gebruikersavatar
! roeltje !
Mountainbiker
Berichten: 46
Lid geworden op: wo 11 okt 2006 20:34
Rijdt met: giant yukon 2005 / pinarello surprise

Bericht door ! roeltje ! »

mooien tt en lekker modderig
was een goede bevoorrading.
ben alleen verkeert gerede bij de eerste splitsing :oops:
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

! roeltje ! schreef:mooien tt en lekker modderig
was een goede bevoorrading.
ben alleen verkeert gerede bij de eerste splitsing :oops:
Ik ken da gevoel :oops: eerst wa flyerkes gelegd in de garage, en dan de komst van kogaboy en zenne maat afgewacht. Samen vertrokken voor den eerste test met den HT, ff opgehouden in de file op de 1e singletrack en weg waren m'n companen #-o daarbovenop reed ik nog verkeerd bij de eerste splitsing (vond het al raar dat de bevoorrading er zo rap was). De volgende splitsingen was ik wel oplettend en kon ik den TT afmaken. Weinig modder, asfaltstukken om mijne rug eens te strekken (wat niet echt nodig bleek te zijn), leuke TT met veel volk. Den bike-en bodywash in, en dan samen met wouter (het brein achter de team2mega-saeco TT) wat ruitenwisser opgehoffen en natuurlijk terug neergelaten.

cya'll next week in Stabroek

:wink:
maltje
Mountainbiker
Berichten: 1637
Lid geworden op: do 08 mei 2003 14:21

Bericht door maltje »

Ben dus niet geweest,heb gekozen voor Lommel omdat ik dacht dat er minder modder zou zijn.
NOT!!!!!
Gebruikersavatar
Simple Mind
Mountainbiker
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 31 dec 2006 00:35
Rijdt met: Iets dat mijn ventje ineen gestoken heeft :-)

Bericht door Simple Mind »

chimaera-8-2mega schreef: wat ruitenwisser opgehoffen en natuurlijk terug neergelaten.
da was blijkbaar wel plezant want ik heb zowel voor- als achteraan een flyerke gevonden ! :P (zal dan ook proberen ons groepke warm te maken om tot daar te komen volgende week)

ON TOPIC : mooie en best wel snelle toer (of zou ik ergens pijlen gemist hebben?), goede afpijling (of misschien net niet indien ik er inderdaad dus zou gemist hebben :wink:) en seingevers aan de gevaarlijke oversteken. Bevoorrading was ook in orde met zelfs yoghurtjes (maar mijn broer die een beetje later daar was, wist te vertellen dat er toen geen sportdrank meer was), weinig slijk naargelang het de laatste dagen goed geregend had; grote opkomst (verklaart dan misshien ook ineens het tekort aan sportdrank) en daar was 'de kantine' toch niet echt op voorzien.
Ohja, er stond ook een flitser int bos ! :-)
Gebruikersavatar
kogaboy
Mountainbiker
Berichten: 732
Lid geworden op: za 07 aug 2004 03:33

Bericht door kogaboy »

chimaera-8-2mega schreef:
! roeltje ! schreef:mooien tt en lekker modderig
was een goede bevoorrading.
ben alleen verkeert gerede bij de eerste splitsing :oops:
Ik ken da gevoel :oops: eerst wa flyerkes gelegd in de garage, en dan de komst van kogaboy en zenne maat afgewacht. Samen vertrokken voor den eerste test met den HT, ff opgehouden in de file op de 1e singletrack en weg waren m'n companen #-o daarbovenop reed ik nog verkeerd bij de eerste splitsing (vond het al raar dat de bevoorrading er zo rap was). De volgende splitsingen was ik wel oplettend en kon ik den TT afmaken. Weinig modder, asfaltstukken om mijne rug eens te strekken (wat niet echt nodig bleek te zijn), leuke TT met veel volk. Den bike-en bodywash in, en dan samen met wouter (het brein achter de team2mega-saeco TT) wat ruitenwisser opgehoffen en natuurlijk terug neergelaten.

cya'll next week in Stabroek

:wink:


als het da maar is 8) , dachten al dat je gevallen was op pech had #-o
hebben nog vrij lang op de bevoorading staan wachten , maar ook niks meer van te zien #-o
zal voor nen andere keer zijn he :bounce:
organisatie was ni slecht , alleen spijtig dat ik paar weken terug met een andere TT bijna heel het stuk andersom heb gereden , denk toch dat er meer uit deze streek valt te halen dan altijd rechte boswegen bijna :wink:
Gebruikersavatar
pointbreak
Mountainbiker
Berichten: 300
Lid geworden op: za 05 nov 2005 17:22
Rijdt met: Rockrider 8.2/full XT Mavic crossride Disc/ Thompson Antares race
Contacteer:

Bericht door pointbreak »

ja inderdaad prachtige TT en een 5 ***** bevoorading !
Klasse organisatie !
Gebruikersavatar
Chimaera
Mountainbiker
Berichten: 2246
Lid geworden op: di 19 jul 2005 11:10
Rijdt met: Flash Carbon 3 29er, Cannondale Supersix 105

Bericht door Chimaera »

Simple Mind schreef:
chimaera-8-2mega schreef: wat ruitenwisser opgehoffen en natuurlijk terug neergelaten.
da was blijkbaar wel plezant want ik heb zowel voor- als achteraan een flyerke gevonden ! :P (zal dan ook proberen ons groepke warm te maken om tot daar te komen volgende week)

ON TOPIC : mooie en best wel snelle toer (of zou ik ergens pijlen gemist hebben?), goede afpijling (of misschien net niet indien ik er inderdaad dus zou gemist hebben :wink:) en seingevers aan de gevaarlijke oversteken. Bevoorrading was ook in orde met zelfs yoghurtjes (maar mijn broer die een beetje later daar was, wist te vertellen dat er toen geen sportdrank meer was), weinig slijk naargelang het de laatste dagen goed geregend had; grote opkomst (verklaart dan misshien ook ineens het tekort aan sportdrank) en daar was 'de kantine' toch niet echt op voorzien.
Ohja, er stond ook een flitser int bos ! :-)
Ik ben onschuldig [-o< da is de wouter geweest. Waarde gij 1 van de meiskes die ik tegenkwam vlakbij de afspuitstand (meneer, is't naar daar ? - lang geleden dat ik nog meneer werd genoemd) team2mega vest en nog een paar flyerkes in de hand :wink:
Plaats reactie