25/02/07 Lennik - 7e Prinsbike

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

de ware schreef:de sasbikers uit humbeek waren in dit klote weer met 15 man aanwezig,maar zogoed als iedereen heeft toch een kortere astand gekozen, constant baggeren en schuiven #-o #-o in't begin wel plezant maar....
in de zomer bij droog weer moet dit wel een pracht vtt-tocht zijn
voor de rest alles dik in orde, maar op 't einde wat meer pijlen hangen verschillende verkeerd gebold [-o< [-o<
wij zijn geen enkele keer verkeerd gereden hoor, zo moeten er meer tochten zijn trouwens.
Onze verkennings tocht in januari lag er ook een heel stuk beter bij dan nu en dat heb ik geweten vandaag #-o


Massini 8)
Gebruikersavatar
bebob
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: vr 08 aug 2003 16:12
Rijdt met: Canyon CF

Bericht door bebob »

Kloteweer inderdaad.

Zaterdag zijn we nog overal goed doorgeraakt maar de regenval zaterdagnacht heeft het traject serieus aangetast. T'was wat te laat om nog veel te veranderen zondagochtend.

We hebben er ook al eens aan gedacht om deze tt in de zomer te organiseren. Dan kunt ge u serieus amuseren.

Op het einde hebben een paar ambetanterikken inderdaad wat pijltjes verzet. We hebben die weer goed gezet maar waarschijnlijk waren jullie daar dan al gepasseerd.

Heb onderweg wel een aantal mannen (ook vrouwen) gezien die wel serieus doorreden. Als ge op dit parkoers in deze staat boven de 18gem haalt dan hebt ge wel serieuze conditie.

In elk geval, iedereen bedankt voor zijn deelname.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

bebob schreef:
In elk geval, iedereen bedankt voor zijn deelname.
t'is met plezier gedaan :wink: , in de zomer zou da inderdaad een hele aanpassing zijn natuurlijk maar ook dan kan het weer stokken in de wielen steken.
Enkel en alleen van het weer zijt ge nooit zeker [-X #-o

Massini 8)
Gebruikersavatar
weldman
Mountainbiker
Berichten: 338
Lid geworden op: di 09 aug 2005 20:57
Rijdt met: epic s-w en g-f suger

Bericht door weldman »

Wij ,met de harde kern van Walfergem waren ook aanwezig op deze toffe tocht , goed geschoven en ons goe geamuseerd , met wat minder km dan voorzien, maar ja ..... ,goei bevoorading en goeie bike-wash . met de nodige dissipline , alhoewel er toch weer ene van de hopduvels moest voorkruipen en niet wou aanschuiven (foei) .iedereeen moet een beetje wachten toch , maar ja dat is goeie reklame zeker (Steven weet wel wie).voor de rest aan de organisatie puik werk en volgende keer zijn we der weer.
Balle
Mountainbiker
Berichten: 148
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:09
Rijdt met: ne simpele Emrin

Bericht door Balle »

Dit senario willen wij binnen 14 dagen in Wemmel niet mee maken.
Alles was prima georganiseerd en dan gaan twee nachten na mekaar de hemelsluizen open. Dikke pech. Gelukkig hebben wij bij dit weer alternatieven. Op de moment dat ge in de modder weggezogen wordt, vraagt ge u af met wat ge bezig zijt, maar als ge een doucheke (en ne Leffe) genomen hebt, voelt ge dat ge leeft.
Ik hoop dat ge volgend jaar beter weer hebt.
pvandebe
Mountainbiker
Berichten: 2400
Lid geworden op: wo 17 mei 2006 21:18
Rijdt met: Vanalles

Bericht door pvandebe »

Dedju, za de verkenning gedaan en het eerste zompige stuk goed doorgekomen (dankzij modderband vanvoor). M'n achterwiel slibberde wel van links naar rechts (geen modderband) maar kom... Dus na 2 km ziet m'n fietske er al uit als vorige week na ne km of 40 in Herzele waar 'k als ne gek door de modder zwabberde. Mede daardoor en omwille van m'n geblesseerde arm dus maar niet gestart zondag.

En nu lees 'k op de site van Massini dat dat stuk eruit gehaald was..... #-o
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

bebob schreef:Kloteweer inderdaad.





Heb onderweg wel een aantal mannen (ook vrouwen) gezien die wel serieus doorreden. Als ge op dit parkoers in deze staat boven de 18gem haalt dan hebt ge wel serieuze conditie.

.
awel,waar zijn mijn trappisten dan?wij hadden 18.7?????
tof parcours, ik heb wel van die kootzakken die pijltjes herzetten voodoopoppekes gemaakt,waar zal ik de naalden steken????,,,
Laatst gewijzigd door jimi op zo 25 feb 2007 22:18, 2 keer totaal gewijzigd.
Klippel San
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: za 22 okt 2005 14:38
Rijdt met: Cube Reaction GTS SL 29

Bericht door Klippel San »

Ik was er oek met een ferme delegatie Wolven en Wolvinnen.
Ik heb me mijnen maat de Raffie het gezelschap van de 2 vrouwen verkozen boven de sneltrein van ons A1 peletonnekke. En da ging oek al hard genoeg. We hadden een gemiddelde van 17,2. Hadden op 't einde al mijn peilen nie veschoten geweest dan had ik rond die 18 gezeten maar de laatste 5 km afgezien gelek een beest maar toch blijven rijden zulle. Aan die bikewash wa blijven staan en den dezen rammelde gelek een strroken in de wind. Da soepeken was zeker welkom en trouwens heel lekker.
De tocht was echt prachtig, jammer van het vele water, maar daar kan de organisatie nu nikske aan doen hé. We hebben ook wa peiltjes gemist op teinde maar toch wel op het juiste track gekomen.
De wafelkes en drank was ook meer als oldoede aanwezig, puik werk mannen voor de hele organisatie. Jammer voor jullie zal de opkomst wel wat laag liggen zeker.Hoeveel waren er?
Gebruikersavatar
meribo
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: do 05 okt 2006 22:06
Rijdt met: merida miami

Bericht door meribo »

De prille 44'ers van Gavere en Berlare waren er voor de eerste keer in Lennik bij.
Het was een gesmaakte zondagvoormiddag, die iets langer geduurd heeft dan verhoopt in een schitterend parcours, omgedoopt in 36u tot een pomp, zucht en glibber festival. De bikes en het lijf hebben stand gehouden; 41 km voor bijna 3u (extra lus bij Gaasbeek niet meegenomen)
Dank voor de organisatie, douche en "warme" bikewash. Een 600tal bikers waren op de afspraak.
Tot een volgende x.

Mvgkes
Lucky22
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 24 aug 2006 13:08
Rijdt met: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Bericht door Lucky22 »

Lucky22, Lucienne22 en Kurt waren vandaag ook aanwezig. We zullen het geweten hebben : licht grieperig vertrokken voor de 48 km maar vanwege de "vettige" toestand en tegewerkend lichaam toch maar voor de 35 km gekozen. Vraag me af of er zelfs veel de 35km gedaan hebben want we hebben niemand ingehaald en wijzelf zijn maar door 1 mtber ingehaald, voor de rest niemand meer gezien op de 35 km.
We hebben nog nooit zoveel moeten afstappen als op deze TT maar daar kan helaas de organisatie niets aan doen, de regensluizen van deze nacht wel. Denk dat het parcours gisteren nog redelijk berijdbaar was, maar vandaag was het net iets te veel van het goede. Bij schoonmaken mtb + insmeren weer eens gemerkt dat dit soort weer en ondergrond een aanslag is op de remblokjes van de schijfremmen : 3 zulke tochten en ze zijn volledig op.

Desalnietemin mooie hoogteverschillen en tof parcours maar vanwege de weersomstandigheden minder kunnen genieten dan anders.

Zou graag dit parcours eens doen in de zomer.

@Massini : had jij een blauw vestje aan? Denk dat we u gezien hebben maar toen viel mijnen euro nog niet
Plaats reactie