18/02/07 Lichtaart.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
B.insane
Mountainbiker
Berichten: 237
Lid geworden op: zo 19 dec 2004 20:21
Rijdt met: Titanium mee grote wielen
Contacteer:

Bericht door B.insane »

Iets anders nu.

Waar komen die fotokes die die lieftallige dame (en andere) genomen heeft?
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

zou ik ook is willen weten, heb er zien staan op da afdalingske in het zand, waar ze ons vastgeledg hebben, en waar stonden ze dan nog?
Gebruikersavatar
forza_inja
Mountainbiker
Berichten: 762
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 21:12
Rijdt met: niner / niner / planet X

Bericht door forza_inja »

ik ben ne fotograaf tegengekomen op een hellingske ergens na de bevoorrading
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

daar had ekik precies stront in men ogen want die heb ik niet gezien!!!
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

die veranderen soms van plaats. want ik ben er op zo een brede boulevard eentje met de auto tegengekomen die foto's nam.
Dutch Biker Leon
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: ma 03 jan 2005 21:31
Rijdt met: Van Nicholas
Contacteer:

Bericht door Dutch Biker Leon »

b.insane schreef:Waar komen die fotokes die die lieftallige dame (en andere) genomen heeft?
Ik zou deze link af en toe eens bekijken: http://users.telenet.be/mtbcjachthoorn/ :-$.
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

b.insane schreef:Iets anders nu.

Waar komen die fotokes die die lieftallige dame (en andere) genomen heeft?
In voorgaande bericht al gemeld geef ons een beetje tijd, waarschijnlijk zaterdag zullen de foto's klaar zijn.
Dus nog even geduld.
:wink:
foerske
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 feb 2007 18:09
Rijdt met: Ridley

Bericht door foerske »

Met de gevallen (tandem)jongens gaat het redelijk goed. Kris de man vooraan op de fiets heeft wel een nachtje in het ziekenhuis moeten pitten. Hij heeft er uiteindelijk een barst in het jukbeen en een lichte hersenschudding aan over gehouden. We wensen hem veel beterschap...
Rudy (man achteraan op de fiets) kwam er vanaf met een duim die uit de kom zat... zat er ook weer snel terug in in het ziekenhuis...

Alvast bedankt aan alle bikers die na de valpartij geholpen hebben! Er was een grote solidariteit!! =D> Bedankt! (Alhoewel dat er toch nog enkelingen waren die ondanks de duidelijke vraag om traag te passeren naast de gevallenen, voorbij vlogen alsof hun leven er vanaf hing!??! :roll: Shame on you guys :oops: !!!

Bedankt ook aan de medische diensten die er vrij snel waren en hun job weer goed gedaan hebben! =D>

De genomen foto's zullen morgenavond online gezet worden... Wss niet op de website http://users.telenet.be/mtbcjachthoorn/ owv beperkte webspace #-o ... maar we gaan wel zorgen dat het nieuwe adres daar komt te staan (als we ons nog herinneren hoe dat allemaal een beke werkte...) en uiteraard ook hier! Sorry dat jullie zo lang moeten wachten op de fotokes maar mijn vrouwke 8) en ik hebben het redelijk druk... BTW Wat is nu een weekske in een mensenleven...

Bedankt ook voor de massale complimenten na de tocht, dit motiveert ons nog meer om volgend jaar weer een unieke tocht uit te stippelen en de mindere punten van dit jaar te verhelpen. Hopelijk kunnen we weer rekenen op de goodwill van gemeente en natuurbeheer!! =D> =D> =D>

Ik merkte zondag aan de oversteekplaatsen dat de seingevers regelmatig bedankt werden!! =D> Zo zorgen jullie er mee voor dat zij er jaar op jaar staan!
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

foerske schreef:Ik merkte zondag aan de oversteekplaatsen dat de seingevers regelmatig bedankt werden!! =D> Zo zorgen jullie er mee voor dat zij er jaar op jaar staan!
Zoveel seingevers is echt uniek ! Der moeten daar ongelooflijk veel vrijwilligers aan't werk zijn geweest. Chapeau !!! =D> =D> =D>
foerske
Mountainbiker
Berichten: 161
Lid geworden op: ma 19 feb 2007 18:09
Rijdt met: Ridley

Bericht door foerske »

Foto's zijn online!!!! :bounce:

http://foto.telenet.be/8982364218

BTW Onderste 200 foto's zijn van betere kwaliteit dan de eerste 150!
Plaats reactie