hoeveel bikesters telt het forum nu al?

Alles wat met dames en mountainbiken te maken heeft hoort hier thuis, ook heren kunnen hier posten, zolang het maar dames én MTB gerelateerd is
Granny
Mountainbiker
Berichten: 58
Lid geworden op: za 07 okt 2006 19:51
Rijdt met: gary fischer

Bericht door Granny »

ik doe er nog een schepje boven op. Ik zit al ver in tram 5 en doe rustig verder en dit al 15 jaar,toen sommigen onder jullie er nog niet waren.Dus jullie hebben nog véél te fietsen! :wink:
Gebruikersavatar
Myrthe
Mountainbiker
Berichten: 5
Lid geworden op: di 16 jan 2007 18:26
Rijdt met: Cannondale F900SL

Bericht door Myrthe »

En ik meld mij ook 8)
Nieuw op het forum en uit midden NL
Supermietje
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: wo 14 feb 2007 16:20
Rijdt met: Trek

Bericht door Supermietje »

Ik ben nummer 52 als ik me niet vergis (enkele mannen ertussen, die tel ik dus niet mee :-) ). Ben 24 en woon in Beringen (Limburg).
Umbra
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 19 feb 2007 18:10
Rijdt met: nearly new Cube elite

Bericht door Umbra »

En ook Umbra maakt haar blijde intrede. Wat begonnen is als "afterwork"se uitjes met enkele collega's is ondertussen uitgegroeid tot een virale infectie. De "flandrienne"kuiten hebben we al, nu nog wat werken aan techniek en moddersnedigheid
MTBikey
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: ma 29 jan 2007 20:30
Rijdt met: Cannondale

Bericht door MTBikey »

Sinds maart 2006 voor de fun beginnen fietsen met m'n zoontje, toen nog geen 6 jaar, in de bossen van Lichtaart. Zo een mountainbike was ferm wennen, maar toch kriebelde het al snel om mijn eigen grenzen wat te leren kennen en daar ben ik nu mee bezig!
Sinds september bij de MTB club van Lichtaart aangesloten, als 2de vrouw tussen een 12-tal mannen, en dat gaat heel goed. Toffe mensen, verschillende niveuas van rijden zodat we op de wekelijkse toertochten die we rijden in een 3-tal groepen rijden, maar dat maakt het echt tof.
Met sinds enkele weken een 'nieuwe 2de-hands' klasse fiets ben ik nu eindelijk in staat om week na week verder te zien wat het wordt.
Al bij al, ik vind het een geweldige hobby om conditie op peil te brengen en te houden én buiten in de natuur te genieten!
En ik veronderstel dat ik (ook nog tot tram 3 behorende) dan nr. 54 ben!
Dame blanche
Mountainbiker
Berichten: 94
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 21:06
Rijdt met: Sensa Pordoi

Bericht door Dame blanche »

Hier nummer 55 dan he.

Heb het virus gekregen van mijn man. #-o
Ben tegelijkertijd ook nog besmet met het racr-fiets-viruske. Dat had ik al langer. :-)

Ben op de mtb nog een echt kluns (heb mijn fiets nog niet zo lang) of hoe moet ik dat noemen, maar het is leuk en dat is het belangrijkste! : 8)
Sofia
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: zo 18 mar 2007 18:29
Rijdt met: rocky mountain

Bericht door Sofia »

Hier nummer 56!! :bounce: .
Pracht van een mountainbike gekregen van men vriend ( Zijne vorige) en niet meer te stoppen nu!
Gebruikersavatar
MT-Barbie
Mountainbiker
Berichten: 534
Lid geworden op: di 20 mar 2007 13:49
Rijdt met: Cannondale

Bericht door MT-Barbie »

En ikke nummer 57 !!!

Ik heb mijn fietske al jaren, ne cannondale, maar heb door omstandigheden een hele tijd stilgelegen. Nu ik ook terug in Limburg woon, na 7 jaar buiten de beschaving gewoond te hebben, wil ik graag terug gaan fietsen.

Mijn trainingsparcourke is in Dilserbos in Dilsen. Zo een 15 km, is niet veel, maar zitten enkele trappen tussen, wat singletracks, wat schoon dalingskes, en tis juist ver genoeg om nu het iets langer licht blijft, gedaan te krijgen na het werk, want op ongeveer een uurke ben je rond.
Gebruikersavatar
.:bert:.
Mountainbiker
Berichten: 619
Lid geworden op: wo 31 aug 2005 22:24
Rijdt met: ne witte, ne zwarte en ne grijze

Bericht door .:bert:. »

MT-Barbie schreef:Nu ik ook terug in Limburg woon, na 7 jaar buiten de beschaving gewoond te hebben
=D> =D> Jeah, you tell em :lol: :wink:
Gebruikersavatar
MT-Barbie
Mountainbiker
Berichten: 534
Lid geworden op: di 20 mar 2007 13:49
Rijdt met: Cannondale

Bericht door MT-Barbie »

.:bert:. schreef:
MT-Barbie schreef:Nu ik ook terug in Limburg woon, na 7 jaar buiten de beschaving gewoond te hebben
=D> =D> Jeah, you tell em :lol: :wink:
De waarheid mag hier toch gezegd worden hé ?

:oops:
Plaats reactie