25/02/07 Beernem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
KWBbiker
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 18 feb 2005 12:17

Bericht door KWBbiker »

Tof dat we lovende reacties krijgen. Natuurlijk volgen ook wij dit forum en andere onderwerpen op deze site. Ons is niet ontgaan dat fietsdiefstal de laatste tijd de kop opsteekt. Een goedkope of dure bike, niemand wordt graag z'n ros gestolen. We gaan voor een bewaakte fietsenparking zorgen vlakbij de inschrijving en après-bike (mét genummerde kleefetiketten).
Gebruikersavatar
Lichterveldenaere
Mountainbiker
Berichten: 1216
Lid geworden op: za 12 feb 2005 20:49
Rijdt met: xtme

Bericht door Lichterveldenaere »

KWBbiker schreef: We gaan voor een bewaakte fietsenparking zorgen vlakbij de inschrijving en après-bike (mét genummerde kleefetiketten).
Lovenswaardig initiatief, maar let er misschien wel op dat je niet dezelfde fouten maakt zoals een organisatie recentelijk deed (gelukkig zonder erg).
Daar hadden ze nummers voor de biker en de bike, maar hebben we bikers die ondertussen hun nummer kwijtgeraakt waren probleemloos zien binnengelaten worden. Bovendien moest je zelf je fiets deponeren. Je fietsnummer kon je dus gemakkelijk rond die van een andere mooiere en vooral duurdere bike hangen zonder dat er iemand erg in zou hebben. Dus fietsen best door de mensen van de organisatie zelf binnen en buiten de afgebakende ruimte laten brengen.

Ik kan jammer genoeg niet komen (veel te veel keuze deze dag), maar toch veel succes!
@ aresius, als je eens kennis wilt maken met een West-Vlaamse tocht (plat, maar relatief veel offroad voor de streek), dan is deze alvast een goede keuze)
Gebruikersavatar
veeteeteetje
Kerstman
Berichten: 2352
Lid geworden op: do 14 jul 2005 07:12

Bericht door veeteeteetje »

Lichterveldenaere schreef: @ aresius, als je eens kennis wilt maken met een West-Vlaamse tocht (plat, maar relatief veel offroad voor de streek), dan is deze alvast een goede keuze)


Kan ik alleen maar beamen.Vorig jaar de tt gereden en veel off-road.
Maar ja,dit jaar zoeken we met de helft van het forum hier ne keer het buitenland op.Toch weet ik zeker dat deze tocht veel deelnemers zal hebben.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Ik zie op de site die afstand van 70km nog steeds onder voorbehoud staan, gaat die nu door of niet?
Gebruikersavatar
KWBbiker
Mountainbiker
Berichten: 17
Lid geworden op: vr 18 feb 2005 12:17

Bericht door KWBbiker »

De extra lus wordt uitgepijld ! Dus 70 km is voorzien met zelfs een extra, weliswaar beperktere bevoorrading.
(de +- 12 extra km is bijna volledig offroad (dreven Beverhoutsveld)
Gebruikersavatar
frawiwi
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 01:38
Rijdt met: Blur Santacruz en F 500 c'dale special tuned by Duck bikes ,zonder f.cking fattyveer
Contacteer:

Bericht door frawiwi »

KWBbiker schreef:Tof dat we lovende reacties krijgen. Natuurlijk volgen ook wij dit forum en andere onderwerpen op deze site. Ons is niet ontgaan dat fietsdiefstal de laatste tijd de kop opsteekt. Een goedkope of dure bike, niemand wordt graag z'n ros gestolen. We gaan voor een bewaakte fietsenparking zorgen vlakbij de inschrijving en après-bike (mét genummerde kleefetiketten).
zeer goed initiatief, ik kom zeker af, hoe ligt t parcours erbij? of kan je op t eind beslissen om het extra stuk bij te rijden?
vorig jaar was de inschrijving in t sint amands instituut toch he, ik reed in ieder geval al in beernem, met zijn veel bos een supermooiz streek, vorig jaar was t koud en veel wind denk ik, ben toen kort voor de 2 de bevoorrading uitgevallen doordat mijn zadel geplooid was.
Gebruikersavatar
aresius
Mountainbiker
Berichten: 2921
Lid geworden op: ma 05 dec 2005 20:39
Rijdt met: Cannondale Habit & Ragley BigWig

Bericht door aresius »

veeteeteetje schreef:
Lichterveldenaere schreef: @ aresius, als je eens kennis wilt maken met een West-Vlaamse tocht (plat, maar relatief veel offroad voor de streek), dan is deze alvast een goede keuze)


Kan ik alleen maar beamen.Vorig jaar de tt gereden en veel off-road.
Maar ja,dit jaar zoeken we met de helft van het forum hier ne keer het buitenland op.Toch weet ik zeker dat deze tocht veel deelnemers zal hebben.
ik ken de streek nog van vroeger, toen ik 8 jaar was en met m'n bmxje over de landwegen (en in de grachten) vlamde
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3460
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

KWBbiker schreef:De extra lus wordt uitgepijld ! Dus 70 km is voorzien met zelfs een extra, weliswaar beperktere bevoorrading.
(de +- 12 extra km is bijna volledig offroad (dreven Beverhoutsveld)
Klinkt zeer goed, ik kom af voor de 70 =D> =D> =D>
Gebruikersavatar
Barbeque
Kerstman
Berichten: 957
Lid geworden op: za 16 okt 2004 18:45
Rijdt met: Fully Epic M4, Hope onderdelen, Sram x0.. Garmin Forerunner 910XT and edge 705
Contacteer:

Bericht door Barbeque »

MMMMMMM 70 km,

klinkt oke maar ik kom al met de bike vanuit brugge en het is zondag..

Ik zal dus ook al rap ( 50 tt plus 15 op en 15 terug ) 80 km zitten...

Ik ga ook wat meer moeten beginnen rijden want volgende maand
is er de 100 van Oedelem en dat is ook een dag van 125 km voor mij..

y
Gebruikersavatar
black knight
Kerstman
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 06 feb 2005 15:27
Rijdt met: tompson razor pro+ 2008 full xt, magura hs 33 brakes evo2

Bericht door black knight »

normaal gaan wij er ook aanwezig zijn ,met zijn drieen, twee voor de 25 en één voor de groten toer, eerst gaan afzien zaterdag in dikkebus.

tot zondagmorgen ,blackie
Plaats reactie