18/02/2007 Neeroeteren

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
dendave
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: ma 02 okt 2006 10:28
Rijdt met: trek fuel90

Bericht door dendave »

een heel vlakke omloop, had een heel ander parcours verwacht in onze streek :(
waarschijnlijk zijn hier ook veel liefhebbers voor, maar ik doe liever de eene beklimming na de andere afdaling.
organisatie was perfect, van bij het vertrek over de bepijling, de bevoorrading, alles dik in orde =D>
(gelukkig voor mij was het redelijk vlak, ik ging echt niet vooruit :oops: )
slapende biker
Mountainbiker
Berichten: 96
Lid geworden op: za 27 mei 2006 12:08
Rijdt met: Scott scale 50

Bericht door slapende biker »

wanneer komen de foto's van de tt erop ? [-o<

Heb een paar keer een fotograaf gezien .

Ik heb wel 1 nadeel , ik pak niet zo goed op een foto :-D
mark 01
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 04 feb 2005 11:06
Rijdt met: ghost

Bericht door mark 01 »

Een gedeelte van de foto's staan op http://www.dewringers.be
De anderen staan op http://www.fonsmtb.be
Gebruikersavatar
Tinman
Mountainbiker
Berichten: 515
Lid geworden op: do 31 mar 2005 19:19
Rijdt met: Van Nicholas Redwood Ti + Scott Scale 700 SL
Contacteer:

Bericht door Tinman »

de foto's op www.dewringers.be zijn niet erg goed gelukt :cry:
ridgeback
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: zo 10 sep 2006 12:20
Rijdt met: Cube LTD

Bericht door ridgeback »

Een beetje wazige fotokes ja..

Ne Panasonic kopen MET beeldstabilisator :lol:
Josss
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 23 okt 2004 21:57
Rijdt met: Gary Fischer Sugar

Bericht door Josss »

Door familiale omstandigheden kon ik spijtig genoeg niet aanwezig zijn om Mark en zijn bende Wringers te steunen.
De toertocht van mijn eigen club ( the powerbikers) te Opitter dewelke deze winter niet doorging omdat ik op zoek wou naar andere lokatie met nieuwe mogelijkheden, gebruikt voor nagenoeg 95% hetzelfde parcours.
Gelet op het feit dat niet alle paden en hellingen in de regio mogen gebruikt worden, is het een moeilijke opdracht om dit toch al prachtig parcours te verbeteren.
De laatste maanden heb ik veel tijd gespendeerd aan het bekijken van de verschillende plannen en het uitproberen van alternatieven op het terrein.
De nieuwe startlokatie te Gruitrode als alternatief voor Opitter ( nieuwe startplaats slechts 4 km verwijderd van de oude) opende ook nieuwe mogelijkheden inzake parcours.
De powerbikers bieden jullie in deze regio derhalve een herziene versie aan : afstanden 10 - 27 - 41 - 50-60 km voor 95% off-road met meer singeltracks en meer hellingen dan voorheen : daarbij zelfs een zeer technische klim en afdaling waar ervaring zeker nodig is.
datum: vrijdag 2 november 2007 Gruitrode ( best nu reeds noteren in je agenda)

Met Mark en de inrichters te Neeroeteren ga ik binnenkort overleggen om te zien in hoeverre zij ook interesse hebben om de vernieuwde versie op te nemen -al dan niet gedeeltelijk- in het parcours.
Gebruikersavatar
patje !!!!
Mountainbiker
Berichten: 408
Lid geworden op: vr 22 apr 2005 23:25
Rijdt met: SCOTT SCALE 30

Bericht door patje !!!! »

Aha , dat is goed nieuws , het was altijd leuk om op 2-de kerstdag te Opitter te gaan rijden , ze werd gemist dit seizoen , dus de 2-de november is al genoteerd !!! :P :P :P :P
Plaats reactie