18/02/07 Lichtaart.

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
Den Barbier
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 04 feb 2007 22:10
Rijdt met: Scott Tampico / Specialized Epic

Bericht door Den Barbier »

@ den barbier!!!

kijk hier is boven over wat ik van die mensen geschreven heb??? Heb vééééééééééééééééééééééééééééééééééééééééél respect voor die mensen, maar ik wil hun toch op de negatieve punten wijzen ook.
Ik wil hier zeker [-X niemand persoonlijk terechtwijzen, zeker niet.
Ik wil enkel benadrukken dat wij, bikers, dankbaar =D> moeten zijn dat er mensen zijn die deze tochten organiseren.
En valt zo een tocht eens tegen, so what, volgende keer beter zeker.
Wij zijn ook niet elke zondag even goed in vorm.
Bikeplezier zonder zorgen dus.
Den jjag
Mountainbiker
Berichten: 671
Lid geworden op: vr 12 jan 2007 10:25
Rijdt met: Canyon Exeed CF SLX, Sensa fiori TNT pro 29er

Bericht door Den jjag »

Jongens, jongens wat een discussie!
Heb eens op de NGI kaart gekeken in verband met bossen in die omgeving al dan niet met single-tracks.
1-Poeiel heide Gierle: maar om daar te geraken moet je enkele km. baan doen.
2- De militaire domeinen te Tielen en Vorselaar(Grobbendonk) waar zeer zeldzaam een TT gereden word, zeker te Tielen.
Voor de rest nog enkele natuurgebieden.
Als men naar deze streek komt om single-tracks te doen liggen die grotendeels op de BLOSO-route! (met een beperking van 12 TTs per jaar!)
Er zijn weinig TTs waar je zoveel single-tracks kan doen (op +-46km.).
Geloof me wat deze jongens uitgetekend hebben ga je niet dikwijls meemaken. (zeker die nieuwe single tracks die afweken van het BLOSO parkoer)
Profiteer ervan zolang dit nog gaat en TOEGELATEN word.
Alvast bedankt voor de mooie tocht!
viking
Mountainbiker
Berichten: 155
Lid geworden op: ma 27 feb 2006 21:39
Rijdt met: Orbea

Bericht door viking »

Simple Mind schreef:
viking schreef: Er was respect voor jonge, oude, en vrouwelijke deelnemers. Ze werden niet van de baan gereden door de snellere deelnemers.
Ook het taalgebruik was beperkt, zelfs grappig.
Kijk, en dat is wat de sport MTB zo mooi maakt .(een grote familie).
Volledig akkoord : op tijd en stond een aanmoediging gekregen en altijd een snelle mercie als we effe aan kant gingen om plaats te maken voor de snelle bikers !
Verdorie waart gij met nog twee andere dames? op een gegeven moment bent u voor de zandafdaling even stil gestaan, om te kijken hoe steil het was?? Daar stond de chaperon, Ik wist dat ik deze goed had geplaatst.
Bedankt voor de reactie dat doet een mens goed.
En ja de laatste tijd liep het een beetje uit de hand, betreffende respect voor de tragere deelnemers (Tenslotte het is geen wedstrijd )
kritiek is niet zo erg, iedereen heeft zijn mening, en dat moet ook maar respect voor elkaar, en het moet gezellig blijven.
Lucky22
Mountainbiker
Berichten: 278
Lid geworden op: do 24 aug 2006 13:08
Rijdt met: veel te goed voor mijn benen (cannondale, gary fisher, Sandman)

Bericht door Lucky22 »

zondag ook met de vrouw deze TT gedaan voor de 45 km. Prachtige tocht en puike organisatie. Is de eerste TT sinds oktober dat ik de fietsen eens niet deftig heb moeten afwassen en insmeren : parkoer lag er dus erg goed bij en als er al plassen waren, meestal makkelijk te ontwijken.
Tot aan de bevoorrading lag tempo goed hoog, daarna had mijn vrouw ademhalingsmoeilijkheden van een verkoudheid en hebben we het kalmer aangedaan. Eerste stuk was misschien wat saaier maar was dan weer goed om eens hogere gemiddeldes te rijden. Super lof aan de seingevers : zelden zoveel seingevers gezien tijden een TT.
Single tracks waren weer de max, we hadden vorige maand nog de volledige bloso te Herentals gereden maar het stoorde ons absoluut niet dat een belangrijk deel opnieuw over deze routes ging : dit blijft steeds km' s spelen en moesten we dichter in de buurt wonen dan zouden we wel vele weekends deze bloso rijden.
Welk was nu het trainingsparkoer van Wellens en Nys want ik was dit maar steeds aan het "zoeken" maar voor dat ik het wist zaten we aan de aankomst.

Toffe prachtig georganiseerde tocht. Volgend jaar absoluut weer van de partij.
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

[/quote]blijf dan in't vervolg weg, dan kan ik over die brede boulevard sjeezen zonder jou te moeten ontwijken.
sorry hé :evil: maar dit was echt geen slechte tocht! ook al zaten er veel brede boulvards zijn. als er niet op andere stukken mag gereden worden is dat zo gewoon. en als jij dit een slechte tocht vond dan vind jij HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig tochten een goeie![/quote]



Oei den ambetanten daelman komt hem ook weer is moeien zie!!!! ten 1ste denk ik nog altijd dat we in vrij land leven waar ieder zijn mening mag zeggen, 2de vond ik de TT niet slecht, buiten het 1ste stuk ( leer lezen ) en ten 3de heb ik al véél TT gedaan die toch goed waren ( maar ja je kan ni goed lezen dus tis u vergeven ) ten 4de denk ik da je niet moet komen stoeffen over u rij capaciteiten want die intresseren mij niet ( k heb hier dus te doen met een baanracer ) want nen MTB'er interesseert voorral de omgeving, natuur en de fun!!!! voila daarmee is alles gezegd en meer gaan ik hier niet meer zeggen over zo'n opmerkingen

Voor de mannen van de organisatie, sorry mocht men reactie over de TT zo slecht over komen ( wou jullie gewoon wijzen op die punten, voor volgend jaar aan te werken ) ik heb enorm respect voor de mensen die hun dag opofferen voor een TT, k heb ook alle seingever is goededag gezegd of bedankt ( ik denk ni da er véél mensen dit doen, spijtig genoeg )
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

@ Madrista 777-111

Heb hier al meermaals uwe kritiek gelezen en 'k moet zeggen, ge hebt gelijk als ge uw mening zegt, recht door zee. Zo moet dat. Als bij mij 't parkoers tegenvalt (teveel rechtdoor, brede paden) zal ik 't laten horen. De rest v/d organisatie is voor mij van weinig belang. Vaak krijgt ge hier dan te horen 'we mochten niet van groen over die paadjes' en 'richt zelf maar 's een TT in'. Ik trek mijn conclusies dan voor het volgend jaar en daarmee is de kous af, ofwel rij ik 'm ni meer ofwel duik ik de paadjes zelf wel in die ik onderweg tegenkom en 'officieel' niet over mag.

De kritiek die door mij gegeven wordt is dan meestal ook op het parkoers en niet op zaken als bevoorrading, pijltjes, seingevers, parking, douches. Dit zijn maar details. En de organisatie kan vaak niet het parkoers 'kiezen', dus moeten ze de kritiek met een korreltje peper nemen he.

Allez, nog veel duivels MTB-plezier
madrista666
Mountainbiker
Berichten: 3297
Lid geworden op: wo 15 dec 2004 13:33
Rijdt met: On One 45650B, YT Tues 2.0, Liteville 301

Bericht door madrista666 »

grapjas :lol:
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

rappe jas :wink:
Gebruikersavatar
Sjoerie
Mountainbiker
Berichten: 3527
Lid geworden op: wo 11 mei 2005 22:25
Rijdt met: Giant XTC Customized
Contacteer:

Bericht door Sjoerie »

daelman schreef: blijf dan in't vervolg weg, dan kan ik over die brede boulevard sjeezen zonder jou te moeten ontwijken.
sorry hé :evil:
Foute uitspraak #-o
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

MADRISTA666 schreef:
blijf dan in't vervolg weg, dan kan ik over die brede boulevard sjeezen zonder jou te moeten ontwijken.
sorry hé :evil: maar dit was echt geen slechte tocht! ook al zaten er veel brede boulvards zijn. als er niet op andere stukken mag gereden worden is dat zo gewoon. en als jij dit een slechte tocht vond dan vind jij HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL weinig tochten een goeie![/quote]



Oei den ambetanten daelman komt hem ook weer is moeien zie!!!! ten 1ste denk ik nog altijd dat we in vrij land leven waar ieder zijn mening mag zeggen, 2de vond ik de TT niet slecht, buiten het 1ste stuk ( leer lezen ) en ten 3de heb ik al véél TT gedaan die toch goed waren ( maar ja je kan ni goed lezen dus tis u vergeven ) ten 4de denk ik da je niet moet komen stoeffen over u rij capaciteiten want die intresseren mij niet ( k heb hier dus te doen met een baanracer ) want nen MTB'er interesseert voorral de omgeving, natuur en de fun!!!! voila daarmee is alles gezegd en meer gaan ik hier niet meer zeggen over zo'n opmerkingen

Voor de mannen van de organisatie, sorry mocht men reactie over de TT zo slecht over komen ( wou jullie gewoon wijzen op die punten, voor volgend jaar aan te werken ) ik heb enorm respect voor de mensen die hun dag opofferen voor een TT, k heb ook alle seingever is goededag gezegd of bedankt ( ik denk ni da er véél mensen dit doen, spijtig genoeg )[/quote]

ge bent inderdaad ne grapjas! :lol: (niet dus) ik ben geen baanracer. maar voor mij bestaan er weinig slechte tt's. mij maakt het nie of er veel baan en weinig of veel hoogtemeters. ik ben tevreden met wat ik krijg voorgeschoteld. en hier was het zeker naar mijn zin.
mijn reactie was misschien wat iet of wat overdreven maar iederen mag zijn mening uiten hé? we leven in een vrij land...
Plaats reactie