24/02/07 TT Hechtel

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
beje
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 20:17

24/02/07 TT Hechtel

Bericht door beje »

Op zaterdag 24/02/07 organieren "lmtb de doorzetters" in Hechtel onze 2de toertocht.

Na de geslaagde tocht van deze zomer(26/08/06) waar we toch verschillende goeie reakties op gekregen hebben, hebben we nog hier en daar wat mooiere stukjes kunnen vastkrijgen .

4 omlopen : 10, 20 , 30 en 40 km

vertrek : Duinenstadion Hechtel (Atletiekpiste)

inschrijving : 3euro (1,5 < 15jaar)

vertrek : 12u30 tot 14u30

Let op ! deze tocht vervangt de tocht die oorspronkelijk voorzien was op de fietspromo-kalender , is later wel op hun online-kalender aangepast !

See you .
pepper
Mountainbiker
Berichten: 146
Lid geworden op: zo 30 jan 2005 14:48
Rijdt met: orbea

Bericht door pepper »

Op de laatste zaterdag tocht van de fietspromo winterkalender zal ik zeker aanwezig zijn.
Ik ben trouwens benieuwd naar deze nieuwe n mooiere stukjts ? betekent dit nog meer singeltracks en off-road dan bijvoorbeeld de TT in Eksel.
Gebruikersavatar
petruske
Mountainbiker
Berichten: 720
Lid geworden op: za 16 apr 2005 11:49
Rijdt met: trek /specialized

24/02/2007 hechtel

Bericht door petruske »

kan iemand mij wat meer info geven waaronder het juiste adres van de lokatie al daar
alsook over het parkoer offroad en streek bos ,weide,zand
kom uit het antwerpse dus ik weet niet wat ik mag verwachten daar
groetjes
Gebruikersavatar
tommyboy
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 10:11
Rijdt met: scott montana

TT Hechtel 24/02/07

Bericht door tommyboy »

Ik heb niets met de organisatie te maken, maar ben afkomstig uit Hechtel. Ik kan alleen zeggen dat het één van de "groenste" gemeenten van het land is; dus off-road mogelijkheden zat zou ik denken. Het is vooral dennenbos met zanderige ondergronden (duinen, losse zand, heide,...). alleszins hele mooie streek. wel zo plat als een pannekoek...
ik kom alleszins af zaterdag, want mijne bike staat nog in Hechtel bij mijn ouders. Aan de straffe stokers uit Hechtel: zaterdag ook paraat mannen?
bicikletteur
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: do 16 feb 2006 11:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door bicikletteur »

Ik heb niets met de organisatie te maken, maar ben afkomstig uit Hechtel. Ik kan alleen zeggen dat het één van de "groenste" gemeenten van het land is; dus off-road mogelijkheden zat zou ik denken. Het is vooral dennenbos met zanderige ondergronden (duinen, losse zand, heide,...). alleszins hele mooie streek. wel zo plat als een pannekoek...
ik kom alleszins af zaterdag, want mijne bike staat nog in Hechtel bij mijn ouders. Aan de straffe stokers uit Hechtel: zaterdag ook paraat mannen?
euhm, als ge in de kamert en het bosveld den bos induikt kunt ge u klimtalenten toch stevig trainen als ge het mij vraagt... 'op de rest' is het daarentegen wel zo plat als wat!
Gebruikersavatar
tommyboy
Mountainbiker
Berichten: 7
Lid geworden op: ma 26 apr 2004 10:11
Rijdt met: scott montana

TT Hechtel 24/02/2007

Bericht door tommyboy »

ja das waar, korte bosklimmetjes (en die zijn ook leuk) en singletracks zullen er genoeg zijn, maar serieuze klimmen zal je in Hechtel toch niet rap tegenkomen. het zijn meer van die cross-boskes waar ge u goed in kunt uitleven. maar no offence aan bosveld of de kamert...
bicikletteur
Mountainbiker
Berichten: 25
Lid geworden op: do 16 feb 2006 11:12
Rijdt met: Trek 4300

Bericht door bicikletteur »

aaaaaaah, gij wilt lange klimmen... ja, die gaat ge in hechtel forest niet vinden nee!
Terter
Mountainbiker
Berichten: 12
Lid geworden op: wo 13 dec 2006 13:46
Rijdt met: Thompson Athena

Bericht door Terter »

Goedemiddag,

Wij staan ook aan de start nu zaterdag. (hopelijk toch...)

Daarom dringende vraag:

Heeft iemand een idee waar ik 2 fietsen (MTB's) kan verkrijgen/huren die aan de start (athletiekpiste Hechtel) kunnen worden afgeleverd op zaterdag 24/02/07 ? (lengte 1,84m en 1,65a1,70m). Wij wonen in Gent en kunnen zelf geen MTB meenemen. Alle advies=welgekomen !

bedankt
:bounce:
Gebruikersavatar
beje
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 20:17

Bericht door beje »

pepper schreef:Ik ben trouwens benieuwd naar deze nieuwe n mooiere stukjts ? betekent dit nog meer singeltracks en off-road dan bijvoorbeeld de TT in Eksel.
het grootste deel van de rit loopt over hetzelfde parkoer als de TT van Eksel , maar vooral in bosveld hebben we nog wat mooie extra singletracks gevonden ...
Gebruikersavatar
beje
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 20:17

Re: 24/02/2007 hechtel

Bericht door beje »

petruske schreef:juiste adres van de lokatie al daar
het adres is : lupinestraat in 3940 hechtel , je kan niet missen , volg de pijlen MTB maar

tot zaterdag
Plaats reactie