bikepartners regio Opwijk

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

patje schreef:Ik zal voor bezemwagen zorgen.
Zeker voor de terugkeer van Brussel naar Opwijk na enkele Lefkes :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk: :drunk:
HAha
bedankt voor de lift toen, die kwam van pas, het vlotte niet zo goe met al die leffes toen
da komt er van als ge met afrikanen aan het verbroederen bent :bounce: :drunk: .

ps waar waart ge gisteren 8) , ik kon u toen ook wel gebruiken, ik kwam net terug van een degustatie in de Palm, en de terugrit ging niet zo goed. We hadden ook huiswerk meegekregen om thuis te degusteren :( :drunk: =D> :drunk: :drunk: :drunk: .

Streets
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

MTB-route Opwijk - "verkenninig"

Bericht door crash biker »

Zjust thuis... :-D :-D
Nog 2 Bergaffers achter gelaten om't café te helpen kuisen :-D :-D =D>

Thanks voor de opkomst - 'k geef eerstdaags de reacties/opmerkingen door aan de sportdienst - hou jullie op de hoogte.

Tot noste week......
Gebruikersavatar
mitsy
Mountainbiker
Berichten: 545
Lid geworden op: zo 22 okt 2006 18:27
Rijdt met: S-WORKS

Bericht door mitsy »

Yep, café ligt er terug proper bij. Mercikes aan de miekes achter den toog om ons van de nodigen bleewken te voorzien.
FINNE RULES. :drunk:

Was vandaag wel plezant. Zeerzeker voor herhaling vatbaar.
Alsook het parcour zat wel goed. Wel wat kort maar de staat van de wegskes maakte veel goe.
Dus binnenkort mss een heuse bloso toer in onze eigen gemeente.
We zijn in elk geval in blijde verwachting.

Tot noste week :bounce:
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

awel
ik moet zeggen dat het gisteren heel plezant was.
1 nieuw baatje ontdekt, hopelijk komt de rest toe bij de sportconsulent om nog wat aanpassingen te doen :lol: .
Voor de rest ben ik wel verschoten van de Mitsy zijn capaciteiten om zo een slipper te maken dat hij frontaal tegen een draad rijdt, die seconden voordien nog parralel met het padje en zijn eigen rijrichting liep #-o #-o #-o gelukkig dat er geen pinnikes inzaten. [-o< [-o<

Verder een toffe samenwerking tussen straf in bergaf, the milleniumbiker(s) :drunk: en de rest.
Volgende week allemaal naar perk en miscshien bloeit er wel iets moois, de chemie was er in elke geval en hoe langer we bij "finne" bleven plakken, hoe meer chemie er openbloeide.

Ik was in elke geval juist op tijd, om propere kledij aan te trekken en in een auto te springen die met piepende banden richting karanval aalst vertrok. (dit alles nam toch de volle 5 sec in beslag)
misschien had ik mijne laatste, beter aan mij laten voorbij gaan.

Karaval was in elke geval biestig :drunk: :drunk: :drunk:
(en vandaag "zier" aan mijn haar) :oops: :oops: :-D

Streets
Gebruikersavatar
Mitch01
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 17:38
Rijdt met: Scott / Scale 50

Bericht door Mitch01 »

Yo de mannen,

Vond ook zeer plezant, en idd hopelijk voor herhaling vatbaar (in Perk al) hahaha. :lol:
Had vanmorgen last van de "chemie" want moest gisterenmiddag nog op een huwelijksfuif zijn. :oops:

De route was lots off fun, maar de company was the best. =D>

TOT noste weik (vanwege ne Gentse Opwijkenaar).

Mitch
Gebruikersavatar
Mitch01
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 17:38
Rijdt met: Scott / Scale 50

route Opwijk

Bericht door Mitch01 »

PS: nu nog uitzien naar de FEESTELIJKE inrijding van die tocht.
Als kommentaar op de route kan je misschien erbij vermelden dat de Burgemeester een paar goe flessen champagne mag voorzien bij de feestelijke inwijding.
:-D :drunk:
Mitch
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Re: route Opwijk

Bericht door Streets »

Millenniumbiker Mitch01 schreef:een paar goe flessen champagne mag voorzien bij de feestelijke inwijding.
:-D :drunk:
Mitch
of een paar flessen affligem achteraf :P :P :P :P
Gebruikersavatar
Mitch01
Mountainbiker
Berichten: 602
Lid geworden op: zo 07 jan 2007 17:38
Rijdt met: Scott / Scale 50

Bericht door Mitch01 »

aan tempo van gisteren laten ze maar beter ne camion affligemmekes komen . :lol: :lol: :lol: =P~
Gebruikersavatar
Streets
Mountainbiker
Berichten: 3275
Lid geworden op: ma 20 sep 2004 16:25
Rijdt met: rohloff-Streets-bike;Ronin 110 voorvork; Magura firm tech remmen; Rohloff naaf
Contacteer:

Bericht door Streets »

zijn er nog geen foto's online?

str.
Gebruikersavatar
crash biker
Mountainbiker
Berichten: 855
Lid geworden op: ma 16 okt 2006 19:13
Rijdt met: Merida TFS 500

Re: route Opwijk

Bericht door crash biker »

Streets schreef: paar flessen affligem
Millenniumbiker Mitch01
ne camion affligemmekes .

Geen verkeerde insinuaties betreffende bikepartners hè mannen :evil: :evil: :evil:
De plaatselijke middenstand steunen is toch niks mis mee :lol: :lol:

Wacht maar tot we onze echte "sportieve duvels" eens ontbinden.....!
Plaats reactie