GESTOLEN BIKE'S

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Thierry
Mountainbiker
Berichten: 1028
Lid geworden op: ma 09 dec 2002 23:28
Rijdt met: veel te veel ...

Bericht door Thierry »

Thierry schreef:Foto's volgen in de loop van de avond.
Ziezo, foto's en andere info zijn te vinden op : http://www.zoenk.be/?pg=gestolen

Of hieronder :

Afbeelding
Voske
Mountainbiker
Berichten: 33
Lid geworden op: ma 13 nov 2006 13:42
Rijdt met: Cannondale Scalpel Si Hi-Mod, Scalpel HT, Topstone Carbon Lefty, Niner Air 9 RDO
Contacteer:

GESTOLEN CUBE LIMITED in DOOMKERKE 10/02/2007

Bericht door Voske »

Mijn bike is gestolen op 10/02/2007 tussen 12u10 en 12u40 in Doomkerke, hij stond geparkeerd aan de ingang tegen de glazen deur goed in het zicht.
Beschrijving : mat zwart met witte letters CUBE LIMITED CC
er zat REBA vork op met poplock en Deore XT afgesteld, ook met schijfremmen van Formula ORO.
Indien iemand iets opgemerkt heeft, graag infor?

Waarschijnlijk bende want er is ook nog net daarvoor een SCOTT gepakt!
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Hoi,

Verneem zonet dat er deze morgen op de TT van Westouter een fiets werd gestolen van een Franse Biker. Zie hier zijn noodkreet.

Bon .....
Désolé mais je suis Français

Rando aujourdh'hui à Westouter où une bonne partie du club était présent (X2POP) mais voilà .... 2minutes d'inatention et hop un vélo Volé

Un lapierre X-control evo 2

C'est dommage un sport que nous aimons tous et des cons viennent troublé un jour de rando .....

soyons vigilant ............;

Sportivement kapperX2pop
jimi
Mountainbiker
Berichten: 1250
Lid geworden op: ma 03 jul 2006 10:09
Rijdt met: cannondale f29

Bericht door jimi »

mijn fiets is gestolen vlak voor mijn deur,nen extralite F2
ik kom toe,zet mijn fiets af,loop naar de garage om deze los te maken,ik kom terug.en er stond een andere in de plaats
dit heeft maximum 10 seconden geduurd
de lafaard is geidentificeerd aangezien ik rechtover een café woon
de politie heeft hem ondervraagd en huiszoeking verricht........
het crapuul blijft ontkennen
ik kwam hem daarstraks op training tegen,ik heb mij verschrikkelijk moeten inhouden om meneer niet in de gracht te rijden,maar dat gunde ik hem niet
dus,beste collegas gedupeerden,ik wil jullie niet ontmoedigen maar je mag je fiets geen seconde uit het oog verliezen
maar toch wens ik iedereen succes
Tonneh
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: zo 18 feb 2007 14:36
Rijdt met: Cannondale

Bericht door Tonneh »

Mijn Cannondale F800 SL van 2005 is op 4 februari in Sint-Truiden gestolen.

een paar kenmerken:
-zwarte met grijze kilometriek die je er nie af kan halen
-Slicks banden
-Stickertje van Gaethofs (Herk-de-stad)
-zag er perfect nieuw uit

link van fiets:
http://www.cannondale.com/bikes/05/ce/model-5FS8S.html
Gebruikersavatar
Mette
Mountainbiker
Berichten: 64
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 20:50
Rijdt met: GT Zazkar Team Custom Painded met Custom Paind SID WC, SRAM XO, NoTubes ZTR Olympics
Contacteer:

Gestolen Ridley Orca + Scott

Bericht door Mette »

Vermoedelijk deze morgen of afgelopen nacht werd bij mij uit de garage mijn Ridley Orca en de Scott Racing van mijn broer gestolen (16/03/2007).

Ridley Orca is goudkleurig met een zilverkleurige SID WC vering met rode letters. Er hong aan 1 zijde aan het uiteinde van de bovenbuis een stickertje Mette's Draak. Is afgemonteerd met Ritchey Pro component, Shimano XT groep, al reeds zwaar afgesleten Flite Titanium zadel, X-pedo Mountain Force Sl/Cr MF-3 pedalen, zwarte crosmax wielen, Maxis Larsen TT banden. De fabrikagecode die onder het bracket gedrukt is is 4MRD19, hieronder staat de code 0998 en rechts er van hangt diagonaal een zwart stickertje met in witte cijfers 65646 er op.

De Scott Racing is Zwart, afgemonteerd met Scott onderdelen, Shimano LX groep, RockShocks Sid Ream vering en had vooral als speciaal kenmerk een bluts in de bovenbuis ter hoogte van de plaats waar het stuur tegen de bovenbuis slaat.

Hier alvast foto's van de Ridley van de Scott heb ik er nog geen online maar deze gaat toch het hartse opvallen, is een vrij unike fiets.

Afbeelding

Afbeelding

100€ voor de gouden tip of eerlijke vinder!!!!!

Deze fietsen zijn teruggevonden door de Politie
Spijtig genoeg wel niet in onbeschadigde staat. Van de Scott hebben ze de barends afgezaagd en de bidonhouders verwijderd. De Ridley is er nog erger aan toe. Die hebben ze zwart gespoten en de onderdelen hangen ook vol verfspatten. Mijn fietsenmaker heeft een bestek opgemaakt voor totaal verlies van de fiets. Hopen dat ik er nog wat geld van terug zie.
Laatst gewijzigd door Mette op do 05 apr 2007 19:45, 2 keer totaal gewijzigd.
Mister No Chaïn
Mountainbiker
Berichten: 2001
Lid geworden op: di 30 mei 2006 21:33
Rijdt met: heeft grote wielen

Bericht door Mister No Chaïn »

In de nacht van 22 op 23 maart is mijn MTB uit ons tuinhuis gestolen :(. Die mannen zijn langs de zijkant in de tuin gekomen, onze 2 honden zijn te keer gegaan als iet. Mijn pa heeft door het raam tegen de honden geroepen en rondgekeken, maarja tis donker ... Vermoedelijk zijn ze daardoor dus het tuinhuis ingelopen. Tis al de 2de diefstallenplaag op 2 weken tijd in een paar huizen naast elkaar. Ge kunt uwe mtb toch moeilijk elke keer da ge et huis verlaat in een kluis steken in uwe kelder :(.
Ze hebben zelfs de lichtjes van de fiets waar ik mee naar het werk rij er letterlijk afgevezen #-o en mijn busje teflon olie. Mijn 2 tubelessbanden hebben ze laten hangen :roll:

Gestolen: Cube Reaction Silver 2006 met een Rock Shox Reba SL, HS33's.
Specifiek:
- Tubeless Bontrager Race-Lite wielen (denk ni dat er 2 cube's rondrijden met deze wielen.
- Cane Creak Ergo Control II
- Fietscomputer Trek 9i
- Chainprotector Trek
- En een zadeltasje can Top Eak met vanalles in.

Afbeelding
comfused
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 10 aug 2006 13:30

canon grandcanyon 7.0 - Lier

Bericht door comfused »

mijn zwarte GrandCanyon is gestolen in Lier op 28 April 2007
rond 18u00, met slot op de fiets

Afbeelding
Gebruikersavatar
kiwi_x
Mountainbiker
Berichten: 1855
Lid geworden op: zo 21 aug 2005 18:13
Rijdt met: Trek 6500 1990

Bericht door kiwi_x »

Gebruikersavatar
Nomad
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: di 02 sep 2003 12:06
Rijdt met: Scott Genius 910

DMR

Bericht door Nomad »

Van voor mijn deur weggestritst:

DMR Switchback,
Cromoly XC frame
Mat zwart

Fox Talas R
Avid Juicy 5 180mm schijven
Wielset custom built XT/Hope naven, zwarte spaken, ceramische 36gaats mavic velgen (weet niet meer wat precies)
Racing Ralph achter, Kenda Karma voor
Spec Rival Ti zadel
Race Face Deus pen, Easton 70 monkey bar stuur, Bar ends ritchey
Ritchey comp zadelbuis
X7 achter, voorderailleur ontbreekt
Hone crankset

Als je hem vindt of me op het spoor brengt, hangt er een beloning aan vast.
Ik had hem zelf gebouwd en mee gereisd in Chili en Argentinie...

bedankt (snif)

Tom tom.earthwalker@gmail.com
Plaats reactie