03/02/2007 TT Ingooigem

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
The Exe-cutioner
Mountainbiker
Berichten: 125
Lid geworden op: di 13 sep 2005 14:37
Rijdt met: Scott Yecora

Bericht door The Exe-cutioner »

Zaterdag om 08u met m'n bikemaat Alproboy gestart voor de 70km.
Een hele mooie tocht, voor ons meer dan genoeg road en offroad. Ik denk dat als ik meer offroad onder de wielen had gekregen ik de 70km niet goed uitgereden zou hebben.
Amai zeg, die Patersberg is niet niks hoor!
Deze keer door het Kluisbos was ook leuk en 't lag er goed bij.
Goede bevoorradingen en goede afspuitplaats.
Een dikke duim voor de organisatie en tot volgend jaar.
Gebruikersavatar
vommie
Mountainbiker
Berichten: 175
Lid geworden op: vr 30 mei 2003 14:32
Rijdt met: Santos SCC 03

Bericht door vommie »

Maar de 35 km gedaan omdat het mijn eerste tocht was in drie maanden en ook omdat er iemand mee was die voor de eerste keer op zijne mtb zat.

Over het parcours was ik toch redelijk tevreden. Toch redelijk veel off-raod (al hebben we er zelf 4 kmù off-raod bijgereden door vettige stroken door een pijltje te missen). Nu, voor mijn eerste TT best wel tevreden.

Achteraf naar rock rider en zwiebertje gezien.
Joybiker
Mountainbiker
Berichten: 213
Lid geworden op: vr 03 jan 2003 00:45
Rijdt met: Thompson.
Contacteer:

Bericht door Joybiker »

polarbear schreef:Ikke zaterdag ook naar Ingooigem geweest met ons clubke én verbroedering met het Fast Forward Team en idd, twas bij momenten te veel fastforwarding om in dezen tijd van't jaar gezond bezig te zijn :-% Toegegeven, het parcours telde bitter weinig offroad voor een vtt-rit maar de afstand en heuvelkes bieden voer voor voldoende afwisseling.
Volgende week doen we 't iets rustiger aan te Doomkerke, 't is daar nie zo heuvelachtig :-), maar 't zal ook wel leuk worden, o.m. in het bos van de paterkes veel draaien en keren en opletten voor losliggende bruggetjes....als 'k me nog goed herinner :lol: En we moeten 'n beetje reserve inbouwen voor de dag erop he :P :P

Groeten,

Joybiker
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

Rock Rider schreef:begin van mijn verslagske op www.valcke-vanraes.be
rest volgt vanavond... :wink:
voila is volledig klaar... :wink:
Gebruikersavatar
Bouwerke Ed
Mountainbiker
Berichten: 86
Lid geworden op: di 02 jan 2007 00:43
Rijdt met: Bulls

Bericht door Bouwerke Ed »

Zaterdagnamiddag laat van start geweest samen met de Jurgen. Onze fietsen waren nog maar pas hersteld en meestal moet er nog wat worden bijgeregeld. Uiteindelijk konden we om 14u20 vertrekken voor de 70km. Het was een prachtige rit, mede door het zonnig weertje en de mooie vergezichten. We hebben genoten van begin tot het einde. Na de derde bevoorrading,( nog zo'n 15km te rijden) heb ik me meestal uit de wind gezet en Jurgen het nodige kopwerk laten doen. Jurgen nogmaals bedankt! =D> De hoogtemeters hadden duidelijk hun werk gedaan en het was dan ook niet erg dat er op het einde iets meer road inzat. Onderweg maar één modderstrook berop gehad. Iedereen moest er te voet en ik heb gehoord dat deze strook in de volgende editie er niet meer zal inzitten. Bepijling was heel goed. Enkel het ontbreken van gevaarsborden vond ik jammer! [-X Vooral tijdens de afdalingen zijn die van levensbelang! We hebben ook kunnen genieten van een mooie zonsondergang. Het is ook de eerste maal dat we met fietslicht zijn aangekomen, maar we waren erop voorzien. We kwamen nog juist op tijd om de afspuitinstallatie te gebuiken en die was ok. Prima inschrijving en den aprés mocht er ook zijn. Bedankt voor de goeie organisatie en volgende keer zijn de Brugse Bikers terug van de partij! =D> =D> =D>

_______________________________________________________
Bouwerke Ed bedankt de 760306 kijkers van "HOU VAN ONS".
Gebruikersavatar
Herder Frederik
Mountainbiker
Berichten: 84
Lid geworden op: do 11 dec 2003 10:32
Rijdt met: Een grisden en een zwartn
Contacteer:

Bericht door Herder Frederik »

En 't verslag van de herders staat hier:
http://www.herders.be/verslagen/2007/0203.html
zwiebertje
Mountainbiker
Berichten: 898
Lid geworden op: za 21 jan 2006 18:05
Rijdt met: Ne rappen no name,'t is de man die telt

Bericht door zwiebertje »

Als antwoord op de replic in het verslag van de herders:ben wel degelijk van hetzelfde kaliber als jullie! :wink:
Was wel met een zwaardere fiets opgang en moest soms wachten op den Raoul en "snelle"Luc
die het meest last had van een weerbarstige fiets dan met het tempo! :-D
Gebruikersavatar
Pompierke
Kerstman
Berichten: 485
Lid geworden op: wo 16 feb 2005 21:21
Rijdt met: Cube

Bericht door Pompierke »

Hoi,

Heb deze tocht ook gereden samen met bergbeest. Heb gekozen om om op eigen tempo deze tocht te rijden en 'k moet zeggen de conditie is bevredigend. De organisatie en tocht vond ik meer dan voldoende, misschien de tweede en derde bevoorrading wisselen en iedereen is tevreden.
Kom volgend jaar zeker terug


Grtzz
Gebruikersavatar
cowboy peter
Mountainbiker
Berichten: 1473
Lid geworden op: zo 17 sep 2006 19:04
Rijdt met: flash29, epic , synapse

Bericht door cowboy peter »

zaterdagmorgen naar ingooigem om de 70km op een gezapig tempo te rijden. Gestart met kommil foo en nog enkele steenbakkers langs tiegem, kwaremont , tot bovenop de patersberg. Hier heb ik mijn metgezellen verlaten om de 70km te volgen waar algauw het mooiste van het parcours volgde, de passage door het bosje, gevolgd door de modderige beklimming. dan nog den hotond en den trieu. Bovenop den trieu ben ik links het kluisbos ingeslagen om zelf wa paadjes te volgen in het bos om uiteindelijk aan te komen aan de derde bevoorrading. Vandaar dan op 't gemakske terug naar ingooigem waar ik hans, vtpeetje en katrien trof aan den bar.
Parcours nagenoeg hetzelfde als vorig jaar, waarbij de km's belangrijker zijn dan de offroad stukken. Dit wisten we, zodus geen klachten. De 2de bevooorrading zou wat mogen uitgebreid worden vind ik.
guntherds
Mountainbiker
Berichten: 308
Lid geworden op: di 12 mar 2002 02:00
Rijdt met: Santos / Salsa / All-city / Pinarello / Turner / ...
Contacteer:

Bericht door guntherds »

beter laat dan nooit het verslag van Johan online gekregen

www.fastforwardmtb.be
Plaats reactie