25/02/07 Nieuwenhove (Waregem)

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
supernova
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 15 dec 2002 10:38
Rijdt met: kensis shimanoxtr

25/02/07 Nieuwenhove (Waregem)

Bericht door supernova »

Omdat onze tt een nieuwe organisatie is ben ik er als de kippen bij op hem te promoten.
1ste Flanders Field Veldtoertocht
Datum 25/02/2007
Plaats van afspraak Nieuwenhove (Waregem)
Inschrijving en start oc nieuwenhove(kerkhofstraat)
Vrije start tss 7u30 en 10u
Afstanden: 40km(2€) en 60km(3€)
Ruime parking/ douches voor fiets en bestuurder/boterham bij aankomst
En een nog nooit bereden stuk off road dat meer dan de moeite is.

See you at Flanders Fields
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

misschien wat meer info rond het parcours? :wink:
Gebruikersavatar
Speleers
Mountainbiker
Berichten: 126
Lid geworden op: zo 08 okt 2006 11:42
Rijdt met: Specialized epic expert '07
Contacteer:

Bericht door Speleers »

Is het te vergelijken met de andere toertocht van nieuwenhove? Gaat het parcour richting Anzegem?
Gebruikersavatar
supernova
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 15 dec 2002 10:38
Rijdt met: kensis shimanoxtr

Bericht door supernova »

Het parcours loopt via Anzegem naar Gijzelbrechtegem, Wortegem en zo terug naar Waregem.
Kortom een heuvelachtige streek die iedere biker wel zal boeien.
Gebruikersavatar
Pietje
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 03 apr 2003 19:32
Rijdt met: Scott Voltage YZ2

Bericht door Pietje »

Kortom een kopie van die van de zewieties en de grachtcrossers...

Iedereen wil blijkbaar een graantje meepikken... :roll:
Gebruikersavatar
oppersquadra
Mountainbiker
Berichten: 114
Lid geworden op: ma 01 nov 2004 20:46
Rijdt met: ...

Bericht door oppersquadra »

...
Laatst gewijzigd door oppersquadra op za 17 nov 2007 17:23, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rock Rider
Mountainbiker
Berichten: 2881
Lid geworden op: do 14 jul 2005 18:42
Rijdt met: Ritchey Swiss Cross

Bericht door Rock Rider »

oppersquadra schreef:wat heb je toch triestige mensen op dit forum, als club organiseer je iets en voor de eerste pijl hangt krijg je al kritiek
graantje meepikken, kopie van andere organisaties,...blijf dan thuis op 25 februari
voor diegene die een nieuwe TT wel de kans wil geven, beloven we een prachtig parcours, met nieuwe offroad-stukken, door een club die veel ervaring heeft met wegritten te organiseren

greetz
andy
allez, we zullen zien of deze datum nog vrij is :wink:
Anders kom ik zeker af, van Elsegem naar Nieuwenhove is ook zo ver niet hé :wink:
Gebruikersavatar
supernova
Mountainbiker
Berichten: 16
Lid geworden op: zo 15 dec 2002 10:38
Rijdt met: kensis shimanoxtr

Bericht door supernova »

Pietje schreef:Kortom een kopie van die van de zewieties en de grachtcrossers...

Iedereen wil blijkbaar een graantje meepikken... :roll:
Omdat de vraag van buitenaf maar bleef komen hebben we ons ook op de organisatie van een tocht gestort. Helaas is onze club gelegen in een streek waar er meerdere events zijn en is het moeilijk om uit iedereen zijn vaarwater te blijven. Maar ik wil er de nadruk op leggen dat het niet de bedoeling is om jullie tocht (zewieties) te kopiëren. Dit zou immers geen slimme zet zijn, wij streven ernaar om een vernieuwde omloop voor de wielen te schuiven en er zullen uiteraard dezelfde stukken in voorkomen maar als die passages off road en van een degelijke kwaliteit zijn kun je er als organisator niet omheen. Geef toe het blijft een prachtige streek om te biken.
Wij hebben uiteraard ook een zoektocht gedaan naar nieuwe onontgonnen stukken en zijn erin geslaagd in deze 'blijf van mijn erf met uldernen vélo' tijden enkele stukken te vinden.
Hopelijk vind je het toch de moeite om eens langs te komen.

Greetz
Gebruikersavatar
moonrider
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: ma 27 mar 2006 20:05

Bericht door moonrider »

Pietje schreef:Kortom een kopie van die van de zewieties en de grachtcrossers...

Iedereen wil blijkbaar een graantje meepikken... :roll:


En ook de wtdt niet vergeten :wink:
Nee grapje !

Dit word dus een tochtje op het huisterrein van den Rock Rider en ik =D>
Dat zou mss een bevoorrading meer kunnen zijn :-D .

Staat genoteerd , we'll see !
Gebruikersavatar
Pietje
Mountainbiker
Berichten: 92
Lid geworden op: do 03 apr 2003 19:32
Rijdt met: Scott Voltage YZ2

Bericht door Pietje »

supernova schreef:
Pietje schreef:Kortom een kopie van die van de zewieties en de grachtcrossers...

Iedereen wil blijkbaar een graantje meepikken... :roll:
Omdat de vraag van buitenaf maar bleef komen hebben we ons ook op de organisatie van een tocht gestort. Helaas is onze club gelegen in een streek waar er meerdere events zijn en is het moeilijk om uit iedereen zijn vaarwater te blijven. Maar ik wil er de nadruk op leggen dat het niet de bedoeling is om jullie tocht (zewieties) te kopiëren. Dit zou immers geen slimme zet zijn, wij streven ernaar om een vernieuwde omloop voor de wielen te schuiven en er zullen uiteraard dezelfde stukken in voorkomen maar als die passages off road en van een degelijke kwaliteit zijn kun je er als organisator niet omheen. Geef toe het blijft een prachtige streek om te biken.
Wij hebben uiteraard ook een zoektocht gedaan naar nieuwe onontgonnen stukken en zijn erin geslaagd in deze 'blijf van mijn erf met uldernen vélo' tijden enkele stukken te vinden.
Hopelijk vind je het toch de moeite om eens langs te komen.

Greetz
That's the spirit!
Mijn kritiek was niet specifiek naar jullie gericht maar eigenlijk een algemene opmerking. Er zijn heel wat organisaties (zonder clubs) die enkel en alleen een tocht organiseren met als enige doel geld geld geld... Meestal dan nog een mix van offroad-passages uit enkele tochten in de streek!
Maar uit bovenstaand bericht blijkt dat die kritiek niet van toepassing is bij jullie.

Ik kijk er dan ook al naar uit!
Plaats reactie