06/01/2007 Terjoden-Aalst

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

06/01/2007 Terjoden-Aalst

Bericht door unitas »

info http://www.cyclobike.be/kwcterjoden.htm
is zeer karig, iemand info over de omloop??
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

deze tocht al enkele keren gereden want ik ben van erembodegem zelve.
Het parcours gaat dus via de velden rond welle en denderhoutem en zo naar heldergem.
Delen rond haaltert worden ook wss aangedaan en zo terug naar terjoden toe, het is een licht golvend traject dus een 150 hm's maximum te behalen.
Met dit regenweer kan het er best zwaar bijliggen zal ik u meteen bijzeggen.

Gizmo 8)
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

Zou deze tocht eindelijk ook wel willen rijden maar heb 1 klein vraagje langs waar komende van in Liedekerke of Denderleeuw rij ik het beste om aan de startplaats te raken (met fiets of wagen) want damstraat 1 te erembodegem vinden mijn routeplanners niet #-o .
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

tt terjoden

Bericht door unitas »

anemon schreef:Zou deze tocht eindelijk ook wel willen rijden maar heb 1 klein vraagje langs waar komende van in Liedekerke of Denderleeuw rij ik het beste om aan de startplaats te raken (met fiets of wagen) want damstraat 1 te erembodegem vinden mijn routeplanners niet #-o .
de naam van de straat zou al een tijdje gewijzigd zijn in "Waterkeringstraat 1 - 9320 Terjoden-Aalst"
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

anemon schreef:Zou deze tocht eindelijk ook wel willen rijden maar heb 1 klein vraagje langs waar komende van in Liedekerke of Denderleeuw rij ik het beste om aan de startplaats te raken (met fiets of wagen) want damstraat 1 te erembodegem vinden mijn routeplanners niet #-o .
Als je van Denderleeuw komt via de oude Ninovesteenweg rij je Welle volledig voorbij en sla je in het industriegebied linksaf. Je blijft de hoofdweg volgen (bocht naar R en lichtjes klimmen) Dan moet je linksaf, maar dat zal duidelijk zijn waar omdat er normaal seingevers op dit kruispunt staan. De start is zo een 200m verder, net voorbij de spoorwegbrug, aan het voetbalterrein.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

als mijn remmen nog nie verkocht zijn zal ik ook van de partij zijn maar t'hangt af van de koper wanneer em ze komt halen.
Op weg naar schijfremmen dus.

Gizmo 8)
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

Miejster schreef:
anemon schreef:Zou deze tocht eindelijk ook wel willen rijden maar heb 1 klein vraagje langs waar komende van in Liedekerke of Denderleeuw rij ik het beste om aan de startplaats te raken (met fiets of wagen) want damstraat 1 te erembodegem vinden mijn routeplanners niet #-o .
Als je van Denderleeuw komt via de oude Ninovesteenweg rij je Welle volledig voorbij en sla je in het industriegebied linksaf. Je blijft de hoofdweg volgen (bocht naar R en lichtjes klimmen) Dan moet je linksaf, maar dat zal duidelijk zijn waar omdat er normaal seingevers op dit kruispunt staan. De start is zo een 200m verder, net voorbij de spoorwegbrug, aan het voetbalterrein.
Dus ergens aan da groot rond punt met die texaco aan en da restaurant den Albatros?
juge
Mountainbiker
Berichten: 57
Lid geworden op: do 10 aug 2006 15:06
Rijdt met: Flanders, Trek 6500

Bericht door juge »

Aan het groot rond punt , afslaan richting Erembodegem, eerste straat rechts industriepark in en onmiddelijk weer eerste straat rechts , dan onder de brug en je ziet de terreinen van Sk Terjoden-Welle.
Gebruikersavatar
Miejster
Mountainbiker
Berichten: 228
Lid geworden op: wo 10 nov 2004 15:10
Rijdt met: Merida FLX Team Full Carbon

Bericht door Miejster »

yup, volledig correct :-)
anemon
Mountainbiker
Berichten: 66
Lid geworden op: ma 23 sep 2002 02:00
Rijdt met: Flanders ST-concept

Bericht door anemon »

Bedankt voor de inlichtingen,precies niet veel geinteresseerden voor deze rit
Plaats reactie