09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Een marathon (waarvan je kan spreken eenmaal je boven de 60km gaat), een rit tegen de tijd of een wedstrijd is toch iets gans anders dan een doordeweekse toertocht. Daarom dit apart forumonderdeel...
- Bmweke
- Mountainbiker
- Berichten: 411
- Lid geworden op: vr 29 aug 2003 23:42
- Rijdt met: Ghost RT Scandium, Look 486 custom
09/06/07: 7de Hagelandse Chrono
Ja we zijn er al vroeg mee hier, maar zo kunnen de deelnemers zich op tijd beginnen prepareren hé
DUS,
als er nog mensen zijn die een doel zoeken waar ze naartoe kunnen opbouwen.
Search no more...
Op 09 Juni aanstaande , organiseert MTB Team Langdorp de 7de Hagelandse Chrono te Langdorp.
Voor de leken onder ons (shame on you ) eventjes een wat, waar, hoe beschrijving van dit legendarische evenement
Plaats: Langdorp
Provincie: Vlaams-Brabant
Bond: Wielerbond Vlaanderen
Type evenement: VISA Chrono challenge - chrono
Naam evenement: Hagelandse chrono
Editie # 7
Afstanden: 80 km
Startuur: 10u00
Inschrijvingsprijs (€): voorinschrijvingen: 11,00 euro + aandenken
Daginschrijving: 12,50
Inschrijvingsplaats + Straat: Parochiezaal, Langdorpsesteenweg, 3201 Langdorp
Douches: ja
Bike-Wash: ja
Bewaakte fietsparking: nee
e-mail: hagelandsechrono2007@mtbteamlangdorp.be
website: www.mtbteamlangdorp.be
Aantal deelnemers in 2006: 1600 (deelnemers TT + Chrono)
Forumartikels 2006
DUS,
als er nog mensen zijn die een doel zoeken waar ze naartoe kunnen opbouwen.
Search no more...
Op 09 Juni aanstaande , organiseert MTB Team Langdorp de 7de Hagelandse Chrono te Langdorp.
Voor de leken onder ons (shame on you ) eventjes een wat, waar, hoe beschrijving van dit legendarische evenement
Plaats: Langdorp
Provincie: Vlaams-Brabant
Bond: Wielerbond Vlaanderen
Type evenement: VISA Chrono challenge - chrono
Naam evenement: Hagelandse chrono
Editie # 7
Afstanden: 80 km
Startuur: 10u00
Inschrijvingsprijs (€): voorinschrijvingen: 11,00 euro + aandenken
Daginschrijving: 12,50
Inschrijvingsplaats + Straat: Parochiezaal, Langdorpsesteenweg, 3201 Langdorp
Douches: ja
Bike-Wash: ja
Bewaakte fietsparking: nee
e-mail: hagelandsechrono2007@mtbteamlangdorp.be
website: www.mtbteamlangdorp.be
Aantal deelnemers in 2006: 1600 (deelnemers TT + Chrono)
Forumartikels 2006
Laatst gewijzigd door Bmweke op zo 25 mar 2007 22:27, 1 keer totaal gewijzigd.
- bieste
- Mountainbiker
- Berichten: 613
- Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
- Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"
Dit is inderdaad een tocht om naar uit te kijken. Ik heb reeds drie deelnames achter de rug. Voor ons is het de 100km verplaatsing zeker waard. We kiezen ook steeds voor de chrono vanwege het prachtige parcours. Als recreant is de 80km nog net haalbaar. Méér is moordend voor ons, maar het is toch steeds met een voldaan gevoel dat we de eindmeet overschreiden.
Hier krijg je een gevarieerd parcours voorgeschoteld, met veel hoogtemeters, veel bos, leuke singeltracks en af en toe een stukje om te recuperen.
Hier krijg je een gevarieerd parcours voorgeschoteld, met veel hoogtemeters, veel bos, leuke singeltracks en af en toe een stukje om te recuperen.
OK !!!!!!!!!!! da is daar mega ze !! ik ga er weer zijn voor de ??? keer al.
de grote plus punten zijn:
- bevoorrading in bidons !!!
- goede controle op onverwachte plaatsen en momenten
een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ...
de grote plus punten zijn:
- bevoorrading in bidons !!!
- goede controle op onverwachte plaatsen en momenten
een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ...
-
- Mountainbiker
- Berichten: 939
- Lid geworden op: zo 26 sep 2004 18:59
- Rijdt met: 4x alu, 1x krakbon, 1x tita + dolf, 1x tita 29",1x Cust Tec SingleSpeed, 1x staal, 1x tita zand
- Contacteer:
Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.zaskar72 schreef:een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ...
Magura schreef:Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.zaskar72 schreef:een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ...
ook eventjes dit : we zouden dus een ander kruispunt kunnen gebruiken om die baan over te steken. Maar, dan staan er geen rode lichten, en dan zal er op nog gevaarlijker manieren die baan overgestoken worden, en wat dan ????? Ook de lus verleggen is via meetshoven is geen optie meer, we mogen daar niet meer in...
En zo'n verkeersader leg je zomaar niet stil hoor. "jamma ventje oej gieder doar wilt passern, en da goa nie, ge moe gieder moar in under kot bluvn" zouden ze zeggen bij de bevoegde instanties...
ofwel zo ne houten brug aanleggen zoals op de GRC .Iegienie schreef:Magura schreef:Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.zaskar72 schreef:een min punt vond ik was dat er in volle finale een groot kruispunt was waar je moest stoppen of de politie pakte u op..ipv da kruispunt plat te leggen of een omleiding te maken tussen 10 h en 15h... ik was daar net gedemareert en moest stoppen voor rood licht iedereen kwam terug bij en stond mij wat uit te lachen ...
ook eventjes dit : we zouden dus een ander kruispunt kunnen gebruiken om die baan over te steken. Maar, dan staan er geen rode lichten, en dan zal er op nog gevaarlijker manieren die baan overgestoken worden, en wat dan ????? Ook de lus verleggen is via meetshoven is geen optie meer, we mogen daar niet meer in...
En zo'n verkeersader leg je zomaar niet stil hoor. "jamma ventje oej gieder doar wilt passern, en da goa nie, ge moe gieder moar in under kot bluvn" zouden ze zeggen bij de bevoegde instanties...
zeg da nie aan de wimme, of straks hebdet nog zitten, maar tzal dan wel eentje zijn met twee scherpe haarspeldbochten !!!jo schreef:ofwel zo ne houten brug aanleggen zoals op de GRC .Iegienie schreef:Magura schreef:Niet evident hoor, als organisatie een drukke baan lamleggen.
ook eventjes dit : we zouden dus een ander kruispunt kunnen gebruiken om die baan over te steken. Maar, dan staan er geen rode lichten, en dan zal er op nog gevaarlijker manieren die baan overgestoken worden, en wat dan ????? Ook de lus verleggen is via meetshoven is geen optie meer, we mogen daar niet meer in...
En zo'n verkeersader leg je zomaar niet stil hoor. "jamma ventje oej gieder doar wilt passern, en da goa nie, ge moe gieder moar in under kot bluvn" zouden ze zeggen bij de bevoegde instanties...