2de Mountainbike.be dag - 02/08/03 Tervuren

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
marzokki NQH
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: terrago-kader '98

Bericht door marzokki NQH »

Gebruikersavatar
board
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00

Bericht door board »

Nen dikke proficiat aan philip en xvm voor het organizeren van een bangelijk schoon toerken! :D
En aan de rest van de aanwezige bmsers heb me goe geamuseerd en tot nen volgende keer op nen toertocht of daarbuiten (voor die aan den andere kant van't land wonen zeker tot Mountainbike.be 3)

En bp (allee jonghe) gij wist ni dak kik van zandhoven was of wa,ge hebt toch nen t-shirt naar mij opgestuurd!
T'ja zal aan da korte termijn geheugen liggen zeker!
Zal maar ni vragen hoe het met da lang termijn gesteld ! #-o
Johan Degraeve
Mountainbiker
Berichten: 216
Lid geworden op: za 28 dec 2002 23:35
Rijdt met: Van Nicholas Zion

Bericht door Johan Degraeve »

Het was een zeer mooie dag : de tocht, de groep het weer en met een zeer goeie organisatie.
philip schreef:Efkens reclame maken ... 31 augustus organizeer ik ook een rode lintjes tocht; volgt een deel hetzelfde parcours maar we trekken eerst nog langs Overijse.

Deze tocht is wel een heel pak steviger: 80 km en 950 hm.

Mensen die goesting hebben om mee te rijden mailen me maar.
Zie ik wel zitten maar ik zal in de laatste week beslissen of ik mee ga of niet, ik laat dan nog iets weten.
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Proficiat a'd organisatoren voor een prachtige rit met nen troep bmsers :wink:
Next time we'll meet again =D>
Gebruikersavatar
marb
Mountainbiker
Berichten: 330
Lid geworden op: ma 30 jun 2003 12:08
Rijdt met: Cannondale scalpel 26"

Bericht door marb »

Wel ik was daar ook in tervuren maar wegens omstandigheden kon ik daar maar zijn om 14:30 dus ik naar ginder met de mtb om daar 1.5 uur rond te toeren , ik ken den bos een tikkeltje, dus rond 16U ben ik terug aan de sporthal

Ik doe de redenering dat 40 km aan 20 km/u +nen platteband of 2 ongeveer 2.5 U zou duren maar NOUGABOLLEN ik heb daar zitten wachten tot 17:30 voor de beloofde apresbike die na het rijden in de sporthal ging plaatsvinden... :-({|=

Ben dan van miserie en teleurgesteld terug naar huis gereden :cry:
Ik had die dag toch iet of wat anders gepland hoor
Gebruikersavatar
Black Phantom
Mountainbiker
Berichten: 499
Lid geworden op: ma 12 aug 2002 02:00
Rijdt met: Trek 4700
Contacteer:

Bericht door Black Phantom »

Ik heb er geen idee van om welk uur we terug aan de sporthal waren, maar dat moet rond 18.00u geweest zijn:
De gegevens volgens mijn tellerke:
46,93 km tegen 18,9 AVS dat maakt 2:28:54 effectieve rijtijd. We zijn nogal redelijk stipt om 14.00 u gestart dacht ik. Je zou dan aan 16.30u komen.
Maar onderweg hebben we meerdere keren gestopt: wachten op de achterbljivers, enkele woordjes uitleg van Philip, 2 platte banden (eigenlijk 3 maar de eerste keer waren we met z'n tweeën tegelijkertijd), een lange pauze aan het kasteel van Solvay, Een kleine stuurdepannage in Jezus-Eik, overleg over het opsplitsen van de groep, ...
Dat alles maakt een verlies van ruim een uur. Dit erbij geteld kom ik dus in de geburen van 18.00u.
Gebruikersavatar
marzokki NQH
Mountainbiker
Berichten: 304
Lid geworden op: zo 10 mar 2002 02:00
Rijdt met: terrago-kader '98

Bericht door marzokki NQH »

twas ongeveer 17u eind in de 40er minuten
(omdat mijn broer en ik om 18.00 trouwverjaardag van grootouders moesten gaan vieren, moest ik op het einde het uur ietwat in de gaten houden :wink: )
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

marb schreef:Wel ik was daar ook in tervuren maar wegens omstandigheden kon ik daar maar zijn om 14:30 dus ik naar ginder met de mtb om daar 1.5 uur rond te toeren , ik ken den bos een tikkeltje, dus rond 16U ben ik terug aan de sporthal

Ik doe de redenering dat 40 km aan 20 km/u +nen platteband of 2 ongeveer 2.5 U zou duren maar NOUGABOLLEN ik heb daar zitten wachten tot 17:30 voor de beloofde apresbike die na het rijden in de sporthal ging plaatsvinden... :-({|=

Ben dan van miserie en teleurgesteld terug naar huis gereden :cry:
Ik had die dag toch iet of wat anders gepland hoor
In zo'n grote groep met zoveel verschillende "niveau's" kan je nooit een gemiddelde van 20 halen. Reken daarbij alle pauzes, lekke banden, ... we waren terug rond kwart voor zes.

Je had kunnen bellen, ik had mijn GSM nummer opgegeven =D>
Gebruikersavatar
troontrapper
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 18 nov 2002 21:29
Rijdt met: VALLEY, full LX, vork SR Suntour pro xc

Bericht door troontrapper »

Ook nog een reaktie van mij. De Mountainbike.be dag was prachtig en bedankt aan de organisatoren voor deze mooie dag. Heb verschillende mensen leren kennen, die we enkel kenden van hun nickname en nog nooit in levende lijve gezien hadden. Heb nu ook een streek leren kennen die ik nog niet kende. Dit is zeker voor herhaling vatbaar en hopelijk komen er dan nog meer Mountainbike.be'ers
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

en komt er nu ook een winter Mountainbike.be-dag? :bounce: in tervuren ofzo? gelijk vorig jaar :wink:
Plaats reactie