1ste Mountainbike.be dag - 10/08/02 Jupille

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gast

1ste Mountainbike.be dag - 10/08/02 Jupille

Bericht door Gast »

Het is zover! De eerste Mountainbike.be Bikers Dag is een feit. Op zaterdag 10 augustus is iedereen welkom te La Roche. Ik stel voor dat alle vragen, opmerkingen,... via dit forum item verlopen.
Gebruikersavatar
Zandbijterke
Mountainbiker
Berichten: 81
Lid geworden op: vr 12 apr 2002 02:00
Rijdt met: C'dale MTB tandem, C'dale Scalpel SI, Rondo Ruut

Bericht door Zandbijterke »

Eerst en vooral wil ik Frank, Crazy D en hun charmante dames van harte bedanken ! Ze hebben ons een werkelijk fantastische dag bezorgd in de Ardennen. Je zag meteen dat deze gasten er werk van gemaakt hadden, echt ne dikke proficiat waard. Nu over de tocht zelf kan ik heel kort zijn : perfect ! Rekening houdende met het feit dat ze niet wisten wat voor soort vis ze in de kuip hadden, hebben ze dus een parcours uitgestippeld waarop iedereen zonder problemen zich kon in uitleven. Over het algemeen zeker niet te zwaar. Sommigen onder ons konden vandaag hun "afdalingstechniek" een beetje bijschaven. Terwijl weer anderen hun "platte banden vervangen tecniek" demonstreerden. Ook aan de "klimmerkes" onder ons was er gedacht met enkele kleine maar veneinige kuitenbijterkes! Algemene beschouwing : 3 platte banden, 1 kapotte ketting, 2 valpartijen, véééééééééééél leute en MAAAAAAAR een heel KLEIN beetje regen !
Eén ding moet nog gezegd worden : chance dat iedereen zijn "MUDBIKE" en "CAMELBAG" had meegenomen, het ging anders een totale fiasco geweest zijn !

Yipiekayéé !
Gebruikersavatar
Eric B
Mountainbiker
Berichten: 541
Lid geworden op: vr 08 mar 2002 02:00
Rijdt met: Specialized Epic S-Works '08 + S-Works M5 HT '08
Contacteer:

Bericht door Eric B »

Heeft den après bike zolang geduurd? 00.59u? :wink:

In iedere geval niks aan toe te voegen ... ben content dat ik mijne mudbike en camelbag meehad en er bij was ... op naar Mountainbike.be dag 2

Eric
Gebruikersavatar
Tom
Mountainbiker
Berichten: 332
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Ridley Scorpion, Scott Addict Sl, Emrin cross
Contacteer:

Bericht door Tom »

't Was inderdaad leuk. Spijtig dat ik met m'n loemp bakkes nogal hard in aanraking gekomen ben met moeder aarde zodat ik de gehele tocht niet heb kunnen uitrijden :sad:. Bij deze nogmaals mijn excuses aan Tim dat ik hem heb meegenomen in m'n val.
Sebiet naar spoedgevallen, foto's laten pakken van de schouder en het bekken. Aangezien dat heel de boel nogal trekt zou ik graag weten wat er exact aan te hand is, en voornamelijk hoe lang het zal duren vooraleer ik terug kan gaan biken. Hopelijk is alles vlug in orde zodat we in vorm zijn tegen Bouillon.
p.s. Ook de uitbaters van wildetrails verdienen een dikke pluim > ben goed geholpen geweest bij het uitwassen van de wonden.
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Het was inderdaad de moeite om naar ginder af te zakken,proficiat aan de mensen v/d organisatie!!Tot volgende zitting.
Gebruikersavatar
flupke
Mountainbiker
Berichten: 44
Lid geworden op: vr 05 apr 2002 02:00
Rijdt met: Trek 6500 upgraded + cannondale

Bericht door flupke »

schitterende dag.... thanks voor frank en crazyD ... en de "support" van hun "ega's" ... zeker eens over te doen ... of spreken we eens af om een toertochtje mee te doen met Mountainbike.be .... ze gaan ons zeker aan de Mountainbike.be-stickers herkennen ... nietwaar CrazyD?... :lol: :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
mtbiker
Mountainbiker
Berichten: 19
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: Flanders, Race-Face, SID sl

Bericht door mtbiker »

Allereerst ne dikke proficat aan de inrichters van de 1ste Mountainbike.be day.
De mensen die zich hebben laten afschrikken door het weerbericht en op het laatste moment toch nog afhaakten weten niet wat ze gemist hebben. Ondanks dat, toch nog een opkomst van 28 bikers.
Het was gewoon fantastisch. :grin: :grin:
ps: welke stickers :???:
Gebruikersavatar
anja
Mountainbiker
Berichten: 10
Lid geworden op: vr 19 apr 2002 02:00
Rijdt met: cannondale scalpel ; merida carbon race ; merida cyclocross

Bericht door anja »

Hoi
thnx crazy d en frank voor de prachtige dag.
Wat het parcours betreft, da vond ik dus heel mooi. De enkele klimmen die er inzaten waren toch wel te doen maar dan op mijn "tempo". Zoals gezegd 'samen uit, samen thuis' hiervoor iedereen van de groep bedankt voor het wachten, mijn klimtempo is heel wat lager als da van jullie maar ik moest toch ook soms ne keer ne sanitaire stop inlassen zunne, bij ons is da dus heel wa omslachtiger hé.
Heb mij toch wel goed geamuseerd.
Voor iedereen die er niet kon bijzijn, jammer, probeer er volgende keer toch maar bij te zijn.
Aan Tom een spoedig herstel en hopelijk kun je vlug terug de bike op.
Wat mij betreft voor herhaling vatbaar.
Tot de volgende Mountainbike.be-dag zou ik zeggen.
Gebruikersavatar
Jerre
Mountainbiker
Berichten: 21
Lid geworden op: ma 27 mei 2002 02:00
Rijdt met: Granville mahone xc upgr marzo mxc en hs33

Bericht door Jerre »

domme toch he.

Ik had er lang naar uitgekeken en was al een beke vies dat ik juist dit weekend ziek moest vallen. Maar nu ik den commentaar lees heb ik nog meer spijt.

Toch leuk om te horen dat jullie je geamuseerd hebben. De volgende keer ben ik er hopelijk wel bij.
Gebruikersavatar
board
Mountainbiker
Berichten: 311
Lid geworden op: wo 05 jun 2002 02:00

Bericht door board »

Valt blijkbaar niet veel meer te zeggen over zaterdag,Alles al gezegt!
Heb mij goe geamuseerd!
Heb blijkbaar wat meer chance dan tom,heb aan mijn slippertje alleen wat schaafwonden overgehouden!
hierbij dank voor toffe dag!
Dus op naar Mountainbike.be day 2003!!
Plaats reactie