THEUX

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

THEUX

Bericht door SPECI »

ik ben vandaag de permanente route in theux gaan rijden,WAAUW.
die blauwe route is echt wel bangelijk,veel klimmen en schoon afdalingen,puur mountainbike plezier.De bepijling was zeer goed tot ik op een bepaald moment geen blauwe pijl meer zag staan maar enkel blauwe vierkantjes, wij op goede hoop die dan maar gevolgd en een paar km verder toch nog terug op de juiste route beland.Volgende keer doe ik de rode want die is naar't schijnt nog beter :roll:
Vertrekplaats is ook ideaal en makkelijk te vinden,nl.aan Chateaux de Franchimont.


En nu maar hopen da'k nog energie over heb om morgen die 80km af te haspelen in Bastogne :-? :bounce:
Gebruikersavatar
Shorty
Mountainbiker
Berichten: 326
Lid geworden op: di 16 apr 2002 02:00

Bericht door Shorty »

Hoe is de ondergrond daar na een paar regenbuien?Wil em ook eens gaan rijden 1 v/d dagen.
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

Speci, dan moet ge rood eens rijden ... da's dus een pak zwaarder dan blauw met een afschuwelijk beestige klim helemaal op het eind. Ook veel meer steilere hellingen dan blauw en technisch nog moeilijkere stukken.
Gebruikersavatar
philip
Mountainbiker
Berichten: 157
Lid geworden op: za 11 mei 2002 02:00
Rijdt met: Brabant

Bericht door philip »

Shorty schreef:Hoe is de ondergrond daar na een paar regenbuien?Wil em ook eens gaan rijden 1 v/d dagen.
Als het een paar dagen goed gereden heeft kan het er zeer slecht zijn. Ik weet een stuk (ik geloof op blauw) waar je letterlijk bijna een kilometer door 5 a 10 cm water moet rijden ... met stenen en modder erin ...
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

Shorty schreef:Hoe is de ondergrond daar na een paar regenbuien?Wil em ook eens gaan rijden 1 v/d dagen.
op sommige stukken een beetje vettig maar echte modder lag er niet,goed bereidbaar.
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

philip schreef:Speci, dan moet ge rood eens rijden ... da's dus een pak zwaarder dan blauw met een afschuwelijk beestige klim helemaal op het eind. Ook veel meer steilere hellingen dan blauw en technisch nog moeilijkere stukken.
ja k'heb er al van gehoord maar onze pa was meegekomen en dieje kan da niemeer af vandaar da we de blauwe genomen hebben.Volgende keer doe ik zeker de rode.
Gast

Bericht door Gast »

Is er een link voor deze route Of een roadmap?

Mvg ice
SPECI
Mountainbiker
Berichten: 735
Lid geworden op: za 07 sep 2002 02:00
Rijdt met: cannondale 26”

Bericht door SPECI »

ice schreef:Is er een link voor deze route Of een roadmap?

Mvg ice
http://www.mtbroutes.be/Luik/Theux.asp :wink:
Gebruikersavatar
Koen31
Mountainbiker
Berichten: 240
Lid geworden op: di 17 sep 2002 02:00
Rijdt met: Radon

Rode route van Theux

Bericht door Koen31 »

Wie heeft er info over de bepijling van de rode route van Theux ?
Op de website mtbroutes las ik dat er enkele pijltjes ontbreken

Heeft er iemand deze route recent gereden ? Zoja, hebben jullie aanwijzingen waar er pijltjes ontbreken ?
Is het eigenlijk nodig van een kaart te hebben ? De blauwe in Theux heb ik zonder problemen en zonder kaart kunnen rijden.

Groeten,

Koen
Gebruikersavatar
beje
Mountainbiker
Berichten: 14
Lid geworden op: zo 17 aug 2003 20:17

Bericht door beje »

Is er iemand onlangs nog in Theux geweest, wij gaan ons zaterdag eens aan een dagje biken wagen.
Aangezien het slechte weer de laatste dagen vertrek ik toch graag goed voorbereid, ma ja hoe vettiger hoe prettiger zeker :wink:
Welke route vinden jullie de beste (blauw of rood) ?

alvast bedankt
Plaats reactie