18/11/06 Muur VTT - Steenhuize

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
gonewild
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: do 10 nov 2005 13:15
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door gonewild »

Hier in sint eloois winkel giet het al de hele dag , hoe is de situatie ter plekke.

Naar alle waarschijnlijkheid zal het opnieuw een hele zware editie worden.

't besan niet. :P

Tot zaterdag
Gebruikersavatar
unitas
Mountainbiker
Berichten: 573
Lid geworden op: di 05 okt 2004 12:28

Bericht door unitas »

gonewild schreef:Hier in sint eloois winkel giet het al de hele dag , hoe is de situatie ter plekke.

Naar alle waarschijnlijkheid zal het opnieuw een hele zware editie worden.

't besan niet. :P

Tot zaterdag
hier lichte motregen nu iets meer maar niet gieten zials bij u
Gebruikersavatar
MilkSjeik
Mountainbiker
Berichten: 268
Lid geworden op: di 30 aug 2005 21:26
Rijdt met: Specialized Stumpjumper

Bericht door MilkSjeik »

boommax schreef:succes en ga toch voor de groten toer ( grens verleggen) :wink:
Aan mij zal het niet liggen, maar er rijden ook enkele collega's mee die het nog niet echt zien zitten. Ik denk wel dat de conditie goed genoeg is om de 50 te rijden, welliswaar op een kleiner tempo dan normaal hier in de streek :-)
Enige "klim" die ik hier ken is degene van de durme valei naar waasmunster op :-p
We zien wel zaterdag, veel zal ook afhangen van het weer natuurlijk (en het eventueel modder ploeteren). Allesinds kom ik minstens naar daar om de Muur op te rijden.
T'Crosserken
Mountainbiker
Berichten: 9
Lid geworden op: wo 08 nov 2006 00:33
Rijdt met: Specialized Stumpjumper pro

Bericht door T'Crosserken »

Normaal ga ik voor de 50 met mijne bike maat maar hij zit met een verkoudheid en als het niet lukt kun je dan onderweg overschakelen naar één van de kortere afstanden de 40 of 45? kan mij dat iemand zeggen AUB
Gebruikersavatar
rombaft
Mountainbiker
Berichten: 1118
Lid geworden op: do 17 aug 2006 19:02
Rijdt met: Canyon 29'er, CUBE 26" fixed fork, Canyon ultimate CF 8,0

Bericht door rombaft »

T'Crosserken schreef:Normaal ga ik voor de 50 met mijne bike maat maar hij zit met een verkoudheid en als het niet lukt kun je dan onderweg overschakelen naar één van de kortere afstanden de 40 of 45? kan mij dat iemand zeggen AUB
als je kijkt op het plannetje kun je idd kiezen, op een zeker moment kun je kiezen of je doorgaat, of je slaat af voor de 40km, of 45km of 50 km .
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Je kan idd onderweg nog kiezen... Ik spreek uit ervaring. Vorig jaar aan de splitsing gekozen voor 40km, ipv de voorgenomen 50km... Remmen deden het niet meer naar behoren door de modder en had al meer op de grond gelegen dan anders in een heel jaar... 'k Zat dus blijkbaar niet zo fris meer, dus wijselijk de 40km genomen :lol: .
Musti
Mountainbiker
Berichten: 98
Lid geworden op: do 23 jan 2003 16:49

Bericht door Musti »

Het zou er toch beter moeten bijliggen dan vorig jaar, toen daar 's nachts de hemelsluizen zijn opengegaan... Nu geven ze niet echt veel regen meer, enkel morgenvoormiddag zouden der misschien nog wat buien kunnen zijn (en daar rijden we dan gewoon wel tussen :-))
Gebruikersavatar
zone30
Mountainbiker
Berichten: 80
Lid geworden op: vr 19 nov 2004 23:13
Rijdt met: Trek 6700 2004

Bericht door zone30 »

komen ook voor de eerste maal af met 5 man, proberen vroeg te starten, hopelijk lopen de inschrijvingen vlot
Gebruikersavatar
Marcus 2
Mountainbiker
Berichten: 274
Lid geworden op: za 24 sep 2005 21:02
Rijdt met: Cube

Bericht door Marcus 2 »

Musti schreef:Het zou er toch beter moeten bijliggen dan vorig jaar, toen daar 's nachts de hemelsluizen zijn opengegaan... Nu geven ze niet echt veel regen meer, enkel morgenvoormiddag zouden der misschien nog wat buien kunnen zijn (en daar rijden we dan gewoon wel tussen :-))
Hmmm... in de nanacht wordt er toch 3 à 4 liter regen verwacht, kan plaatselijk zelfs meer zijn. Tezamen met de voorbije regenval zal dit toch een modderparcours opleveren hoor.

Afbeelding
Gebruikersavatar
Cannonneke
Mountainbiker
Berichten: 318
Lid geworden op: wo 06 aug 2003 15:17
Rijdt met: Scott Spark RC WC

Bericht door Cannonneke »

Ik zou rond 11u30 - 12 uur starten, dan is het wel vrij rustig zeker ? Kwestie van wat vrije baan te hebben want met die modder kan ik me wel enkele files voorstellen !
Plaats reactie