Request: lijst met WW onderdelen

Hier kunnen de gewichtsworstjes (weightweenies) terecht voor hun vragen, opmerking of ideeën met betrekking tot onderdelen en bikes.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Max Power
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: ma 19 dec 2005 00:36
Rijdt met: Orbea Compas /Schwinn Mesa Aluminum

Request: lijst met WW onderdelen

Bericht door Max Power »

Ik weet dat er zo'n topic bestaat waar je je onderdelen kan posten met het gewicht en prijs erbij, maar het is allemaal vrij onoverzichtelijk.

Kunnen wij niet een beetje een vlaams WW lijst met onderdelen aanleggen? Gewichten van onderdelen zijn zo moeilijk te vinden, en als je wil gewichten vergelijken van dezelfde onderdelen dan ben je wel een tijdje zoet. Zelfde geldt voor het topic hier.

Dus: kan er ook zo'n lijst aangemaakt worden waar wij zelf iets aan kunnen toevoegen of gewoon bekijken en sorteren?

thx.
Gebruikersavatar
kenny
Mountainbiker
Berichten: 3458
Lid geworden op: do 26 feb 2004 23:19

Bericht door kenny »

Persoonlijk vind ik dit meer dan voldoende
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

Niet vergeten dat het zeer veel werk is voor de mods om dergelijke lijsten te maken en te onderhouden.Trouwens daar is nood aan bepaalde criteria.Ik denk ook wel dat de lijst op de WW meer dan voldoende is,aangezien dat er enkel merken,modellen en gewichten staan.Het lijkt gemakkelijk zo'n lijstje samen te stellen,maar kost enorm veel tijd!
Gebruikersavatar
TS biker
Mountainbiker
Berichten: 351
Lid geworden op: di 25 okt 2005 17:15
Rijdt met: BMC TE01 29 - Sram x.0 2x10 - BOR/Tune hubs + XMD333 29" - DT XRR 470

Bericht door TS biker »

kenny schreef:Persoonlijk vind ik dit meer dan voldoende
al komt daar de laatste tijd zeeeeeeeeeeeeeer weinig bij, volgens mij is het geen prioriteit bij starbike, terwijl het verdomd vree handig is [-o<
$mokeyJoe

Bericht door $mokeyJoe »

De WW site wordt gerund door de forummers zelf.Het is eigenlijk een forum van een handelaar,nl. starbike.Hoofdzakelijk houdt de persoon zich meer met zijn webwinkel bezig dan het forum.Maar ik geef ook toe dat de lijst langzaam wordt aangevuld,en trouwens niet alle merken worden toegevoegd...zoek maar eens achter Schmolke!
Dennis
Mountainbiker
Berichten: 169
Lid geworden op: vr 27 feb 2004 20:03
Rijdt met: Scott Scale + Cannondale Scalpel
Contacteer:

Bericht door Dennis »

zoek maar eens achter Schmolke
Daar hebben ze wel een grondige reden voor. Zoek maar is op het forum.
Plaats reactie