Bikesport.be

Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
Gebruikersavatar
franco
Mountainbiker
Berichten: 630
Lid geworden op: ma 21 mar 2005 17:07
Rijdt met: kraftstoff X1 kraftstoff H1 kraftstoff H2 Thompson xline carbon

Bericht door franco »

Ik heb vorige week dinsdag voor de deur gestaan, was dicht. Zonder enig bericht op de deur of op hun web-site. Heb ook een e-mail gestuurd met wat vragen of ze bepaalde produkten hadden van notubes. Nooit antwoord gekregen. Ik denk wel dat ze enorm veel werk hebben met de verhius naar Asse.
Gebruikersavatar
MaC'Red
Mountainbiker
Berichten: 4483
Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark RC team
Contacteer:

Bericht door MaC'Red »

franco schreef:Ik heb vorige week dinsdag voor de deur gestaan, was dicht. Zonder enig bericht op de deur of op hun web-site. Heb ook een e-mail gestuurd met wat vragen of ze bepaalde produkten hadden van notubes. Nooit antwoord gekregen. Ik denk wel dat ze enorm veel werk hebben met de verhius naar Asse.
de producten van no tubes hebben ze zeker in het assortiment hoor, een 24 € voor een 1/2 l vloeistof en 38 € voor een literke.
de hele set om van een velg een ust te laken kost er 90 € en 119 € voor de ztr olymic velge van no tubes.


Gizmo 8)
Gebruikersavatar
BENd over
Mountainbiker
Berichten: 225
Lid geworden op: za 16 sep 2006 17:38
Rijdt met: Antwerpen

Bericht door BENd over »

Vandaag hebben ze me eindelijk een mailtje teruggestuurd.
Ze zijn namelijk dag en nacht bezig met de verhuis, vandaar dat ze de mails nog niet hadden gechecked.
Na het openingsweekend gingen ze er werk van maken.
Gebruikersavatar
VoRtX
Mountainbiker
Berichten: 91
Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005

Bericht door VoRtX »

Moraal van het verhaal: durf eens de telefoon te pakken, gasten :lol: .
Voor hetzelfde geld was er een emailprobleem bij hen zelf (je krijgt niet altijd bericht als een mail er niet doorgeraakt, he).
En tegenwoordig wordt er zodanig veel gemaild dat je soms veel sneller geholpen bent met een telefoontje...
Gebruikersavatar
Tsjies
Mountainbiker
Berichten: 27
Lid geworden op: zo 26 feb 2006 23:35
Rijdt met: Niner Jet, Niner SIR

Bericht door Tsjies »

Ik heb verleden jaar schoenen bij Bikesport besteld. Bij de levering geen problemen tot ik zag dat ze na een tweetal weken ingescheurd waren.
Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik de vraag om foto's op te sturen.
Diezelfde dag heb ik 2 foto's gemaild waarop duidelijk te zien was wat het probleem was. Na 1 maand had ik nog altijd geen antwoord gekregen.
Terug een mail gestuurd met de vraag hoe het zat met garantie e.d.
Ze gingen nog eens horen bij de fabrikant ( PI). Na nog een maand te wachten nog steeds geen antwoord. Toen heb ik terug een mail gestuurd met de melding dat ze me mochten verwijderen uit hun klantenbestand indien ik binnen de week geen definitief antwoord kreeg.
Het enige dat ik te horen kreeg was dat ze toch niet zelf naar Duitsland konden rijden om bij PI een antwoord te krijgen.

Na nog 2 weken tevergeefs te wachten heb ik de schoen dan maar bij een schoenmaker laten maken. Dat heeft mij slechts 5€ gekost maar toch zal ik niets meer bestellen bij Bikesport.
Snelle levering is 1 zaak, service na verkoop is volgens mij zeker zo belangrijk.
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

Als je service wilt ga dan naar uw lokale fietshandelaar he.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

Als je service wilt ga dan naar uw lokale fietshandelaar he.
:roll:

Dat vind ik dikke zever. T'is niet omdat je iets via het internet koopt dat ze met je 'voeten' mogen spelen. Service moeten ze altijd geven, waar je het ook koopt. Klant is koning zou ik zeggen, al is dit natuurlijk in de praktijk wel anders.
Trouwens bij je LBS kan je zo'n toestanden ook meemaken hoor. Gewoon pech hebben.
Gebruikersavatar
Cr0n0
Mountainbiker
Berichten: 210
Lid geworden op: zo 29 jan 2006 15:17
Rijdt met: No Saint 'Luzifer'

Bericht door Cr0n0 »

Gary Visser schreef:
Als je service wilt ga dan naar uw lokale fietshandelaar he.
:roll:

Dat vind ik dikke zever.
Niet mee akkoord.
Gebruikersavatar
BertG
Mountainbiker
Berichten: 1440
Lid geworden op: za 12 aug 2006 17:27

Bericht door BertG »

Niet mee akkoord.

Ok, geen probleem. 8)
Gebruikersavatar
pirre
Mountainbiker
Berichten: 79
Lid geworden op: ma 01 aug 2005 21:18
Rijdt met: KTM Team LC master , Thompson Pro Team

Bericht door pirre »

Helaas na meer dan 1100 € aan bestelling dit jaar dewelke steeds correct waren.
Is de service en correctheid steeds minder en minder geworden in de laatste weken. :( .
Mails ivm info krijgen snel antwoord maar wanneer er een probleem met bestelling blijkt te zijn hoor je ze niet meer. [-X
Plaats reactie