Bikesport.be
Over alles wat met mountainbike te maken heeft kan je hier je ei kwijt!
- MaC'Red
- Mountainbiker
- Berichten: 4483
- Lid geworden op: do 14 mar 2002 02:00
- Rijdt met: Scott Spark RC team
- Contacteer:
de producten van no tubes hebben ze zeker in het assortiment hoor, een 24 € voor een 1/2 l vloeistof en 38 € voor een literke.franco schreef:Ik heb vorige week dinsdag voor de deur gestaan, was dicht. Zonder enig bericht op de deur of op hun web-site. Heb ook een e-mail gestuurd met wat vragen of ze bepaalde produkten hadden van notubes. Nooit antwoord gekregen. Ik denk wel dat ze enorm veel werk hebben met de verhius naar Asse.
de hele set om van een velg een ust te laken kost er 90 € en 119 € voor de ztr olymic velge van no tubes.
Gizmo
- VoRtX
- Mountainbiker
- Berichten: 91
- Lid geworden op: za 06 nov 2004 17:32
- Rijdt met: Gary Fisher Marlin 2005
Moraal van het verhaal: durf eens de telefoon te pakken, gasten .
Voor hetzelfde geld was er een emailprobleem bij hen zelf (je krijgt niet altijd bericht als een mail er niet doorgeraakt, he).
En tegenwoordig wordt er zodanig veel gemaild dat je soms veel sneller geholpen bent met een telefoontje...
Voor hetzelfde geld was er een emailprobleem bij hen zelf (je krijgt niet altijd bericht als een mail er niet doorgeraakt, he).
En tegenwoordig wordt er zodanig veel gemaild dat je soms veel sneller geholpen bent met een telefoontje...
- Tsjies
- Mountainbiker
- Berichten: 27
- Lid geworden op: zo 26 feb 2006 23:35
- Rijdt met: Niner Jet, Niner SIR
Ik heb verleden jaar schoenen bij Bikesport besteld. Bij de levering geen problemen tot ik zag dat ze na een tweetal weken ingescheurd waren.
Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik de vraag om foto's op te sturen.
Diezelfde dag heb ik 2 foto's gemaild waarop duidelijk te zien was wat het probleem was. Na 1 maand had ik nog altijd geen antwoord gekregen.
Terug een mail gestuurd met de vraag hoe het zat met garantie e.d.
Ze gingen nog eens horen bij de fabrikant ( PI). Na nog een maand te wachten nog steeds geen antwoord. Toen heb ik terug een mail gestuurd met de melding dat ze me mochten verwijderen uit hun klantenbestand indien ik binnen de week geen definitief antwoord kreeg.
Het enige dat ik te horen kreeg was dat ze toch niet zelf naar Duitsland konden rijden om bij PI een antwoord te krijgen.
Na nog 2 weken tevergeefs te wachten heb ik de schoen dan maar bij een schoenmaker laten maken. Dat heeft mij slechts 5€ gekost maar toch zal ik niets meer bestellen bij Bikesport.
Snelle levering is 1 zaak, service na verkoop is volgens mij zeker zo belangrijk.
Nadat ik een mail gestuurd had kreeg ik de vraag om foto's op te sturen.
Diezelfde dag heb ik 2 foto's gemaild waarop duidelijk te zien was wat het probleem was. Na 1 maand had ik nog altijd geen antwoord gekregen.
Terug een mail gestuurd met de vraag hoe het zat met garantie e.d.
Ze gingen nog eens horen bij de fabrikant ( PI). Na nog een maand te wachten nog steeds geen antwoord. Toen heb ik terug een mail gestuurd met de melding dat ze me mochten verwijderen uit hun klantenbestand indien ik binnen de week geen definitief antwoord kreeg.
Het enige dat ik te horen kreeg was dat ze toch niet zelf naar Duitsland konden rijden om bij PI een antwoord te krijgen.
Na nog 2 weken tevergeefs te wachten heb ik de schoen dan maar bij een schoenmaker laten maken. Dat heeft mij slechts 5€ gekost maar toch zal ik niets meer bestellen bij Bikesport.
Snelle levering is 1 zaak, service na verkoop is volgens mij zeker zo belangrijk.
Als je service wilt ga dan naar uw lokale fietshandelaar he.
Dat vind ik dikke zever. T'is niet omdat je iets via het internet koopt dat ze met je 'voeten' mogen spelen. Service moeten ze altijd geven, waar je het ook koopt. Klant is koning zou ik zeggen, al is dit natuurlijk in de praktijk wel anders.
Trouwens bij je LBS kan je zo'n toestanden ook meemaken hoor. Gewoon pech hebben.