05/11/06 Langdorp 18de TT Goorbikers

Een bangelijke tocht gereden? Of juist niet! De bevoorrading of bepijling die ondermaats was. Laat het je collega bikers weten!
helap
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 nov 2003 22:28

05/11/06 Langdorp 18de TT Goorbikers

Bericht door helap »

Zondag 5 november 2006
18de toertocht van de Goorbikers in Langdorp (Aarschot)
Afstanden: 25-40-60 Km

Vertrekplaats:
Voetbalterrein VC Langdorp, Gijmelsesteenweg, Langdorp

Inschrijving: van 8u00 tot 10u30

meer info: http://www.goorbikers.be
helap
Mountainbiker
Berichten: 37
Lid geworden op: do 20 nov 2003 22:28

Bericht door helap »

60 km: +/- 600 hoogtemeters
40 km: +/- 330 hoogtemeters
Explicarmelo
Mountainbiker
Berichten: 194
Lid geworden op: do 08 sep 2005 12:41
Rijdt met: Cube Airmatic Teamline, DtSwiss, Fox F100X, X.0, Magura Marta SL!

Bericht door Explicarmelo »

Een hoogteprofiel is er niet meer van gekomen, maar ik kan jullie wel meedelen dat het parcours er fantastisch bijligt. Niks onoverkoombaar of onberijdbaar. Hopen op een stralend zonnetje zoals vandaag en het wordt weer een grand succes...
assuss
Mountainbiker
Berichten: 47
Lid geworden op: ma 16 feb 2004 19:49

Bericht door assuss »

Juist terug van een verkenning en nazicht van de afpijling van de 40 km. Alles ligt er prachtig bij. Ondergrond is ideaal (niets modder). Veel single tracks en flinke kuitenbijters. Ongeveer 300 hoogtemeters (nog 300 hm extra voor de 60 km). Alles is in orde en met de vooruitzichten van een droge zondagvoormiddag wordt dit weeral een echt MTB festijn. Tot morgen aan iedereen.
Gebruikersavatar
rallymaster
Mountainbiker
Berichten: 189
Lid geworden op: do 10 jul 2003 20:15
Rijdt met: trek 8000 + red bull cc-werks

Bericht door rallymaster »

Schoon tochtje
bij mij thuis mee nog 3 andere vertrokken aan de laatste 15 km van de 60.Lekker rustig genieten van de mooie paadjes. Ingeschreven en dan vertrokken voor het vervolg van de 60. Spijtig van Meetshoven bos maar toch mooi opgevangen door de kweggeltjes rond Gelrode aan te snijden.Dan bevoorrading aan de orlianstoren of zo iets. Toen stukje moeten afsnijden en nog vlug bosberg mee genomen moest om 12h00 thuis zijn.

Spijtig dat wij mountainbikers niet meer in het bos mogen gaan rijden(meetshoven). We moesten eens een takje kapot rijden maar afval storten in het bos (Gijmel-ourodenberg) achter het zigeunerpark das minder erg. Ba goede reclame voor onze streek zeker [-X [-X [-X
Gebruikersavatar
Point7
Mountainbiker
Berichten: 468
Lid geworden op: di 22 jun 2004 19:38
Rijdt met: Cannondale 2013 F29 Carbon 3

Bericht door Point7 »

Ik heb de 40km gereden. Was een goede tocht maar dat kon je wel verwachten daar.

Het weer en de ondergrond was perfect. Bevoorrading en bepijling was allemaal in orde.
Ik heb me goed geamuseerd. Soms een beetje file-rijden door het vele volk, maar gelukkig niet aan een te laag tempo.
Gebruikersavatar
moddercrosser
Mountainbiker
Berichten: 368
Lid geworden op: za 20 aug 2005 11:47
Rijdt met: CUBE e mtb Hd 500

Bericht door moddercrosser »

Net zoals vorig jaar hier weer de 60 komen bollen. 't Was weer een vreed schoon tochtje met enkele nieuwe stukken erin in het 2de en 3de deel. De klimmekes gingen geweldig vandaag, en de afdalingen die volgden nog beter. Aan de Extreme-bar goe gevallen aan een stom bochtje voor een boompke, knie efkes zeer gedaan en even tempo laten zakken hierdoor. Hierna mijn voorste band wat afgelaten want da voorwiel ging bij 't minste bubbeltje of wortelke onderuit de eerste km's. 1ste bevoorrading dik in orde, mooie controle ook met 't bandje (trouwens kostte maar 4euro voor de 60km, 2.5 voor de 25/40, 'k snap ni da ge u hier voor 1.5 zou laten kennen). Er was cake, sinas, bananas, energy-drank, aquarius Red Blast, koekies en wafelies. Keuze zat. Op naar Rillaarse Rabbit-mountain en de Bosberg met zijn mooiste klim en afdaling van den TT. 2de bevoorrading ook weer ok en het laatste stuk nog afgebold met nog zeer leuke stukken singletracks erin. 21.2 gem op 64 km en 47 TS . 't Was vree goe gegaan en nu is mijn verslag gedaan =D> =D>
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Fijn tochtje, alles wat de streek te bieden heeft denk ik, goede bevoorrading.
Nu nog een bewaakte fietsenstalling (fietske buiten laten staan om binnen ene te gaan drinken... [-X ) en alles is in orde.
Gebruikersavatar
BeeMWeke
Mountainbiker
Berichten: 23
Lid geworden op: zo 09 jan 2005 00:17
Rijdt met: Epic Expert 07 / Specialized Allez 05 / + een ouwe Rockhopper om met de kids rond te rijden

05/11/06 Langdorp 18de TT Goorbikers

Bericht door BeeMWeke »

Net de 60 gedaan, 3 u 04 minuten, maar aangezien mijn kilometriekske de geest gegeven heeft vorige woensdag in As heb ik geen idee van mijn gemiddelde. Kan er iemand met betrouwbare meetapparatuur doorgeven hoeveel het echt was ? Ik zal maar eens gaan investeren in een nieuw ding, alhoewel, voor ik in Langdorp geraakte door de politie met een neutrale wagen aan de kant gezet omdat ze mijn nummerplaat niet konden lezen (misschien konden ze helemaal niet lezen :wink: ) omdat mijn trapstel in de weg hing, en 100 Euro boete, dus voorlopig nog maar even uitstellen en kijken of het niet te repareren is. Verder was er op deze tocht niks aan te merken, goede bepijling en dito bevoorrading.

grtz

aan specialleke : zeg het maar wanneer je terug in form bent dan kunnen we SAMEN nog eens gaan fietsen :wink:
Gebruikersavatar
Nazgul
Mountainbiker
Berichten: 799
Lid geworden op: za 30 sep 2006 13:52
Rijdt met: TREK Superfly Elite 29", winterbike TREK X-Caliber 29""
Contacteer:

Bericht door Nazgul »

We zijn heel terug van een schitterende tocht.

Mijn collega voor zijn allereerste tt kunnen verleiden om de 40 te doen zodat hij er in totaal 51 en ik 72 hebben opzitten.
Hij vond het zo schitterend dat hij voorgoed verkocht is aan mbt.
Hopelijk kan hij morgen nog werken want zijn spierkes zullen wel pijn doen
Plaats reactie