Canyon Hardtail Sandstone

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Plaats reactie
Gast

Canyon Hardtail Sandstone

Bericht door Gast »

Goede fiets voor beginner, niet goed genoeg of erover voor iemand die er niets van kent en niet dagelijks gaat rijden?

http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes ... cificaties

Alvast bedankt voor de feedback!
Gebruikersavatar
biker84
Mountainbiker
Berichten: 242
Lid geworden op: wo 21 jan 2004 21:15
Rijdt met: cube ltd team 06

Bericht door biker84 »

een zeer mooie fiets voor dat geld zou niet twijfelen en zeker als je beginnede biker bent zeker goed!
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Re: Canyon Hardtail Sandstone

Bericht door SusXT »

kcaerden schreef:Goede fiets voor beginner, niet goed genoeg of erover voor iemand die er niets van kent en niet dagelijks gaat rijden?

http://www.canyon.com/_nl/mountainbikes ... cificaties

Alvast bedankt voor de feedback!
Goede fiets voor een beginner, maar erover voor iemand die niet veel rijdt. Zit qua afmontage wat tussen een Trek 6500 en 6700 (dichter bij de 6500). De diskversie daarvan kost ongeveer 1000 euro. Zo zie je maar dat je bij Canyon vlug 3 a 400 euro goedkoper zit. En voor je onderhoud kanje naar een lbs gaan. Voor de garantie kan je daar wel niet terecht en zal je naar Heerlen moeten rijden of 'm opsturen.
Gast

Bericht door Gast »

Dus erover voor een iemand die niet veel rijdt- :-?

Kan je me dan zeggen wat beter zou zijn voor zo iemand?

thanks!
Gebruikersavatar
Hubertje
Mountainbiker
Berichten: 10986
Lid geworden op: di 22 mar 2005 14:06
Rijdt met: in de maak..
Contacteer:

Bericht door Hubertje »

Of je nu veel of weinig rijdt, goed grief is altijd een plezier!
Normaal stelt Canyon de vork in op je gewicht, dus daar heb je ook geen omkijken naar.
Als je er het geld voor wil geven, zeker doen, beter ga je voor die prijs zeer moeilijk vinden.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

kcaerden schreef:Dus erover voor een iemand die niet veel rijdt- :-?

Kan je me dan zeggen wat beter zou zijn voor zo iemand?

thanks!
Ook als je niet veel rijdt kan je kwaliteit gebruiken. :wink:
Mooie fiets voor dat bedrag, zoals Hubertje ook al schrijft, je gaat niet makkelijk ene vinden die even goed is voor dat geld.

Maar ik vrees dat je vrij laat bent om voor deze fiets te gaan. Is deze nog leverbaar in jouw maat? Want de juiste maat is vrij belangrijk. :wink:
wheely
Mountainbiker
Berichten: 350
Lid geworden op: vr 09 jul 2004 23:50

Bericht door wheely »

ik denk niet dat ze die fiets nog hebben, ik denk dat je moet wachten op 2007 modellen. Je kan altijd eens bellen om het na te gaan.
Gebruikersavatar
Koene Biker
Mountainbiker
Berichten: 42
Lid geworden op: vr 07 jan 2005 17:26
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2000
Contacteer:

canyon

Bericht door Koene Biker »

Ik heb deze canyon nu ongeveer een maand (gekocht als mtb voor m'n zoontje). Prijs/kwaliteit zal je volgens mij niets beter vinden...
Plaats reactie