Spookrijden

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Gebruikersavatar
LuckyIron
Mountainbiker
Berichten: 2054
Lid geworden op: vr 08 nov 2002 12:10
Rijdt met: Orbea OIZ marathon
Contacteer:

Bericht door LuckyIron »

geen slecht idee. Toch is zien wat het geeft om de Blosoroute van Overijse in omgekeerde richting te rijden... :bounce:
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

Als je een route toch zo goed kent, kan je dan niet gewoon uw fantasie gebruiken en een eigen variante maken?

Ik doe dit zelf bijvoorbeeld in waasmunster.
't Is maar een idee...
Gebruikersavatar
Stijn
Mountainbiker
Berichten: 45
Lid geworden op: vr 25 apr 2003 20:32
Rijdt met: Granville EVO04 2005 - HS33 + RS Recon

Bericht door Stijn »

In La Roche is dit het geval met route twee en drie. Deze gebruiken een deel dezelfde weg in tegengestelde richting. De weg is daar wel breed genoeg maar in het begin van route twee ligt er een geweldige klim waar ook route drie naar beneden komt.
Als je daar op elkaar botst zal het wel geen deugd doen denk ik.
Hier gaat de theorie dus niet op van ik ken de gevaarlijke stukken van het parcours en let wel op.
Als je daar via route drie naar beneden stuift, weet je niet dat ze langs de zelfde helling naar boven komen gepuft. (En andersom).
Niet echt veilig dus. [-X Maar een gewaarschuwd man/vrouw ... :wink:
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

LuckyIron schreef:Toch is zien wat het geeft om de Blosoroute van Overijse in omgekeerde richting te rijden... :bounce:
Ik denk dat je op een paar plaatsen toch te voet naar boven zult moeten. Overijse heeft toch een paar afdalingen die mij niet echt te doen lijken om naar boven te rijden...
Gebruikersavatar
Rudy D
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 23 okt 2002 20:05
Rijdt met: Radon ZR Black Race

Bericht door Rudy D »

idd. Zoals de laatste afdaling aan die boerderij op de blauwe lus, en de trapkesafdaling in Ottenburg op de rode lus.
Ik vermoed zelfs dat als je de route in omgekeerde richting rijdt dat die een pak zwaarder is.
Waarschijnlijk ga ik dit eens proberen op woesndag of vrijdag. Wie zin heeft is meer dan welkom!
Gebruikersavatar
Quadrifoglio
Mountainbiker
Berichten: 556
Lid geworden op: ma 23 dec 2002 12:23

Spookrijden

Bericht door Quadrifoglio »

Ik heb woensdag tijd & goesting.
Gebruikersavatar
Herman
Mountainbiker
Berichten: 32
Lid geworden op: do 24 apr 2003 10:58
Rijdt met: Gary Fisher, Hilset, EpicTi in opbouw

Bericht door Herman »

als je die trapjes aan die roze woning naar boven kan rijden zonder voet aan grond, tracteer ik je een pint! :bounce:
Gebruikersavatar
Rudy D
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 23 okt 2002 20:05
Rijdt met: Radon ZR Black Race

Bericht door Rudy D »

Wanneer woensdag? In de namiddag of in 's avonds? En wat betreft die trapkes, ik denk dat ik daar idd geen pint zal verdienen.
Gebruikersavatar
Rudy D
Mountainbiker
Berichten: 100
Lid geworden op: wo 23 okt 2002 20:05
Rijdt met: Radon ZR Black Race

Bericht door Rudy D »

Ik heb daarnet eens de route in Overijse in omgekeerde richting gereden. Was wel nogal raar, een volledig nieuw parkoer maar je kent de weg wel.
De route zelf was wel iets zwaarder vond ik. De klimmen zijn minder steil maar een stuk langer. 1h58m gereden waar ik anders 1h49 rij.
XVMx
Mountainbiker
Berichten: 202
Lid geworden op: di 20 aug 2002 02:00
Rijdt met: Scott Spark 30 / Thompson Zeus-SL

Bericht door XVMx »

JeKaS schreef:Ik heb daarnet eens de route in Overijse in omgekeerde richting gereden.
En? Overal naar boven kunnen rijden?
Plaats reactie