MTB club Stekene

Zoek je iemand om in het week-end mee te gaan biken? Interesse om eens een gezamelijke uitstap te organizeren? Maak je hier kenbaar.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

MTB club Stekene

Bericht door Reflex »

Weet er iemand of er een MTB club is in de directe omgeving van Stekene? Zo niet is er dan interesse om deze op te starten?
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Ik weet dat er veel mountainbikers uit de omgeving of uit Stekene komen, dus wie zou graag meehelpen aan dit initiatief of weet een leuke club?
Gebruikersavatar
tarzan
Mountainbiker
Berichten: 624
Lid geworden op: di 02 sep 2003 19:19
Rijdt met: granville pulse custom

Bericht door tarzan »

Er zijn inderdaad behoorlijk veel mountainbikers in Stekene (enkele zelfs heel goeie !), maar of die een clubje willen beginnen weet ik natuurlijk ook niet.
Ik weet wel dat hier - in Stekene dus - vroeger een mountainbike clubje is geweest, maar dat is al lang opgedoekt.
Zelf bike ik nu reeds 7 jaar en rij soms met enkele vrienden of helemaal alleen (altijd tt's). Nooit heb ik al de behoefte gehad om bij een club aan te sluiten. Nu ben ik zo vrij als een vogeltje en rij dus waar ik wil. Dat is natuurlijk een persoonlijk standpunt, maar als ik mijn bikemakkers hoor, dan denken die er net hetzelfde over.

Mocht je echter toch iets beginnen mag je mij altijd inlichten hoor.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

tarzan schreef:Er zijn inderdaad behoorlijk veel mountainbikers in Stekene (enkele zelfs heel goeie !), maar of die een clubje willen beginnen weet ik natuurlijk ook niet.
Ik weet wel dat hier - in Stekene dus - vroeger een mountainbike clubje is geweest, maar dat is al lang opgedoekt.
Zelf bike ik nu reeds 7 jaar en rij soms met enkele vrienden of helemaal alleen (altijd tt's). Nooit heb ik al de behoefte gehad om bij een club aan te sluiten. Nu ben ik zo vrij als een vogeltje en rij dus waar ik wil. Dat is natuurlijk een persoonlijk standpunt, maar als ik mijn bikemakkers hoor, dan denken die er net hetzelfde over.

Mocht je echter toch iets beginnen mag je mij altijd inlichten hoor.
Ik Bike nu ook al reeds 10 jaar en rij iedere zondag 1 van de TT's. Ik vind het ook lekker om die vrijheid te hebben en dat is ook zeker niet mijn bedoeling van de club. Je moet het meer zien als een vriendenclub waar je vrij bent om te kiezen welke TT je neemt maar toch eventueel samen afspreekt daar. En af en toe eens samen in de buurt fietsen.

Ik zal u contacteren als ik in een verder stadium ben.
Gebruikersavatar
mcoen
Mountainbiker
Berichten: 636
Lid geworden op: di 04 mar 2003 09:16
Rijdt met: Cannondale Jekyll

Bericht door mcoen »

Reflex schreef: Ik Bike nu ook al reeds 10 jaar en rij iedere zondag 1 van de TT's. Ik vind het ook lekker om die vrijheid te hebben en dat is ook zeker niet mijn bedoeling van de club. Je moet het meer zien als een vriendenclub waar je vrij bent om te kiezen welke TT je neemt maar toch eventueel samen afspreekt daar. En af en toe eens samen in de buurt fietsen.

Ik zal u contacteren als ik in een verder stadium ben.
Als je op die manier de club wil opzetten mag je me zeker ook contacteren als je verder bent. Ik heb ook geen zin me aan te sluiten bij een club waar je elke zondag mee afspreekt om gezamelijk een toer te rijden.
Mon...
Mountainbiker
Berichten: 383
Lid geworden op: di 20 jun 2006 18:26
Rijdt met: Ghost SE7300

Bericht door Mon... »

In dergelijke club ben ik ook geïnteresseerd! Niet te veel verplichtingen.
Enkel eventueel afspreken om samen ergens te gaan rijden.
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Ok ik zal jullie in mijn lijstje zetten, ik zoek nog wel iemand die mee wilt helpen om dit alles een beetje op pootjes te zetten.
Gebruikersavatar
Stibo
Mountainbiker
Berichten: 112
Lid geworden op: zo 25 mei 2003 13:13
Rijdt met: Merida TFS 900

Bericht door Stibo »

We zijn met een paar vrienden uit Temse - Sint-Niklaas op dit moment ook bezig om een club op te richten, als jullie zin zouden hebben...
Als dit niet te ver is voor jullie natuurlijk!
Gebruikersavatar
Reflex
Mountainbiker
Berichten: 3159
Lid geworden op: za 08 jul 2006 23:21
Rijdt met: Trek Superfly 9.6 2016

Bericht door Reflex »

Stibo schreef:We zijn met een paar vrienden uit Temse - Sint-Niklaas op dit moment ook bezig om een club op te richten, als jullie zin zouden hebben...
Als dit niet te ver is voor jullie natuurlijk!
Ik zou graag willen meehelpen maar het hangt ervanaf waar jullie trainen. De omgeving van Stekene is zeer mooi om af en toe eens te gaan trainen.
Gebruikersavatar
Dummy
Mountainbiker
Berichten: 501
Lid geworden op: ma 16 jun 2003 21:55
Rijdt met: Cannondale Scalpel 2011
Contacteer:

Bericht door Dummy »

wel, eigenlijk is dit het soort initiatief waar ik al een tijdje op hoop
ik ben van st niklaas :)
Plaats reactie