Mini meeting Hechtel Second Edition 16 september

Dit initiatief is ontstaan doordat enkele vaste forumgebruikers maar niet konden ophouden over de vele mogelijkheden die onze Ardennen bieden om te biken. Van het een kwam het ander en al vlug werd er geopperd om eens samen af te spreken.
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Mini meeting Hechtel Second Edition 16 september

Bericht door kawa »

Daar de TT van Hechtel voor sommigen toch leuk bleek te zijn en onze meeting van vorig jaar goed is meegevallen wil ik eventueel nog wel eens een mini meetingske organiseren in Hechtel.
Zie ook: http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=26136

Wat verwachten jullie?

- Onze toer vorig jaar was een 30 tal km's met de mooiste plekjes van Hechtel. (ook vele stukken die tijdens een tt niet mogelijk zijn)
http://forum.mountainbike.be/viewtopic.php?t=14476
- We kunnen de tocht ook langer maken met enkele saaiere stukken maar dan wel met terril van Heusden erbij.

Een zaterdagnamiddag lijkt mij het beste, niet? Of liever een zondagvoormiddag? Bij alletwee de dagen is den Dorpel ( www.dendorpel.be ) open voor den apres. :drunk:

Douches en kleedkamers kunnnen we spijtig genoeg niet bieden, daarvoor is meer organisatie nodig en dit gaat me niet meer lukken op korte termijn.
De meeting zou ergens eind september tot half oktober moeten doorgaan, anders gaat het mij niet meer lukken.

Vanaf morgen ben ik weer een week op oefening dus vrijdagavond zal ik jullie voorstellen wel kunnen lezen.

Met of zonder terril en het gewenste aantal km's. :wink:

kawa 8)

Indien geen interesse ook geen probleem, dan neem ik de geïnteresseerden wel ne keer apart mee... :wink:
Laatst gewijzigd door kawa op za 02 sep 2006 19:42, 2 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Gf biker
Mountainbiker
Berichten: 2939
Lid geworden op: ma 07 jul 2003 21:46

Bericht door Gf biker »

30 km met de leukste stukken lijken me ruim voldoende hoor :wink: saaie extra km voor een terril te kunnen doen is helemaal niet nodig. [-X
Gebruikersavatar
SusXT
Mountainbiker
Berichten: 5013
Lid geworden op: di 01 feb 2005 22:23
Rijdt met: ene met twee wielen

Bericht door SusXT »

Als ik tijd heb, kom ik af. Zondag is mijn mtb-dag, maar als 't ne zaterdag wordt is 't ook goed. 't Maakt mij niet uit hoe de toer er uit ziet, met of zonder terril.
Gebruikersavatar
Beny
Mountainbiker
Berichten: 3870
Lid geworden op: za 15 mar 2003 21:31
Rijdt met: 7x specialized/1x turner

Bericht door Beny »

voor mij liever 30km pure fun
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

Misschien is het idd. beter om die terril eruit te laten... 't Is tenslotte 2X 12km fietspad om even op en af te rijden daar.
Beny schreef:voor mij liever 30km pure fun
Met alle goeie wil maar 30km pure fun krijg ik hier ook niet klaar, we zijn hier niet in de Ardennen he. :wink: Ik ben er wel van overtuigd dat het een leuke 30km zullen worden.
Gebruikersavatar
Strikybart
Mountainbiker
Berichten: 697
Lid geworden op: wo 19 jul 2006 13:20
Rijdt met: Thompson Razor Blauw/zilver
Contacteer:

Bericht door Strikybart »

Kzien da wel zitte!

Hechtel is nog niet té ver voor mij. Ik heb voor de moment mijn voorlopig rijbewijs maar tegen dan mss al mijn vast dus kan al wel een eindje van huis. Alleen de weg vinde zal mijn grootste probleem zijn ;)

As er een datum vastgelegd is late mar iet wete, dan zalk wete te zegge ofk er zal/kan zijn.

Grtz
Gebruikersavatar
Nielskie
Mountainbiker
Berichten: 611
Lid geworden op: vr 26 sep 2003 20:36
Rijdt met: Fusion Floyd Marathon SL, Thompson Zeus
Contacteer:

Bericht door Nielskie »

Ook geïnteresseerd.

Als den Dorpel maar open is voor den apres is alles goed.

Tijdstip, wanneer het jouw het beste uitkomt.
mtbar
Mountainbiker
Berichten: 20
Lid geworden op: do 22 jun 2006 12:10
Rijdt met: Custom:Fuji full suspension/shimano/rockshox/ magura/ritchey/swalbe

Bericht door mtbar »

Als ik vrij ben zou ik dit ook wel interessant vinden, kwestie van de omgeving te verkennen op de mtb . Mijn vriendin is van Hechtel en t zou dus goed van pas komen de streek ginds te kennen.
farmer/cowboy
Mountainbiker
Berichten: 989
Lid geworden op: vr 14 nov 2003 14:13
Rijdt met: gaat sneller bergaf dan bergop...

Bericht door farmer/cowboy »

Ik probeer er zeker weer bij te zijn, al begint het turbo aardappelrooiseizoen per 1 oktober en wordt mijn deelname vanaf dan heel onzeker. Vorige editie was zeker de moeite!! 24 saaie kms voor een terrilleke? Hoeft voor mij niet.

p.s. mijne patattentoer(meetingske Kasterlee) is van't jaar in 't water gevallen. Hopelijk volgt die op een later tijdstip, zoniet komt er een avondrit periode nov-dec :wink:
Gebruikersavatar
Joriz
Mountainbiker
Berichten: 600
Lid geworden op: wo 01 sep 2004 21:31
Rijdt met: Trek Fuel Ex9 / Orbea Lanza

Bericht door Joriz »

Heb ook wel interesse als het doorgaat, was vorig jaar een mooie tour.
Plaats reactie