Wortegem-Petegem - Bloso

Ben je van plan een route rijden? Problemen gehad met de bewegwijzering? Wat is de moeilijkheidsgraad van het parcours? Hoe ligt de route er bij na regenval?
Horsepower
Mountainbiker
Berichten: 167
Lid geworden op: za 15 apr 2006 14:20
Rijdt met: Cube LTD Comp

Bericht door Horsepower »

Op 22/04 de volledige rode route gereden en op 29/04 de groene roude gereden.

'k Vond het toch een mooie route met enkele leuke offroad-stroken. Goed uitgepijld. Ik kan mij niet herinneren dat er ook maar één pijltje ontbreekt.

'k Vrees wel dat enkele stroken er nogal modderig zullen bijliggen na de vele regen van maadag.

Laat maar eens weten wat jullie ervan vonden.

Groeten.
Horsepower
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Bericht door Herder Ben »

Hallo,

Bedankt voor de info. Ikzelf ben niet vertrokken (regen, donder, bliksem in Gent) maar enkele andere herders wel en die hebben deen druppel gezien #-o

Ons verslagje

http://www.herders.be/verslag20060510.html

Greetz
Herder Ben
Gebruikersavatar
Galibier2646
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: do 14 okt 2004 21:17
Rijdt met: 2015 - SJ Carbon 29er / Sram X9

Bericht door Galibier2646 »

Herder Ben schreef:Hallo,

Bedankt voor de info. Ikzelf ben niet vertrokken (regen, donder, bliksem in Gent) maar enkele andere herders wel en die hebben deen druppel gezien #-o

Ons verslagje

http://www.herders.be/verslag20060510.html

Greetz
Herder Ben
Hi,

Ben je van plan om deze rit binnenkort nog eens te doen tijdens een weekavond ( starten om 18u ofzo )? Ik zou deze samen wel eens willen rijden als je geînteresseerd bent. Je laat maar iets weten.
Gebruikersavatar
Herder Ben
Mountainbiker
Berichten: 439
Lid geworden op: di 09 dec 2003 21:57
Rijdt met: Epic 06 & Stumpjumper HT 08
Contacteer:

Bericht door Herder Ben »

Hallo,

We hebben woensdag deze rit nog eens gereden. Het zal dus voor een volgende keer zijn, en dat zullen we zeker nog eens doen!

Het verslag van de rit:

http://www.herders.be/verslag20060517.html

Greetz
Herder Ben
Gebruikersavatar
Galibier2646
Mountainbiker
Berichten: 149
Lid geworden op: do 14 okt 2004 21:17
Rijdt met: 2015 - SJ Carbon 29er / Sram X9

Bericht door Galibier2646 »

Herder Ben schreef:Hallo,

We hebben woensdag deze rit nog eens gereden. Het zal dus voor een volgende keer zijn, en dat zullen we zeker nog eens doen!

Het verslag van de rit:

http://www.herders.be/verslag20060517.html

Greetz
Herder Ben
Jammer, toch bedankt.

Als iemand anders zin heeft om een deze route samen te rijden op een weekavond, laat maar gerust iets weten :bounce:
Gebruikersavatar
Daan_dc
Mountainbiker
Berichten: 77
Lid geworden op: do 26 jan 2006 10:56
Rijdt met: Specialized Rockhopper Disc '06

Bericht door Daan_dc »

Ik wil wel,maar kvrees dat voor de examens een beetje krap gaat worden.
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

Ik ga morgen de grote toer is rijden de rode pijlkes, ben benieuw naar deze route!
Gebruikersavatar
.::Andy::.
Mountainbiker
Berichten: 819
Lid geworden op: vr 21 jul 2006 20:23
Rijdt met: Custom Cube Reaction 2007
Contacteer:

Bericht door .::Andy::. »

Ik heb gisteren de rode pijlkes gedaan, kvond dat het parcour er heel goed en tof bijlag vooral in het begin! Het was echt goed rijden!

Wel een paar keer de pijlkes gemist of net iets te laat gezien toen ik afdaalde maar enfin, kvond het geslaagd!
Gebruikersavatar
sleery
Mountainbiker
Berichten: 433
Lid geworden op: wo 22 jan 2003 20:04
Rijdt met: twee wielen frame stuur ketting 2 remmen en een versnellingsapparaat

Bericht door sleery »

Gisteren (09 augustus) heb ik nog eens de rode route gereden: dat was ondertussen al twee jaar geleden. Ik heb veel weersomstandigheden gehad: thuis gestart in de zon, aangekomen met de fiets in Nokere stond er veel wind, na een tijdje ging die gelukkig liggen.
Toen ik in Bevere Oudenaarde kwam, begon het water te gieten :lol: . Tot overmaat van ramp dan ook nog lek gereden in een afdaling en in de gietende regen een nieuw bandje mogen leggen...
Los van dit alles: heb mij wel geamuseerd. Wat mij wel opviel was dat men op bepaalde plaatsen (oa afzink waarbij men aan de spoorweg uitkomt) met een kraan had gewerkt: hier had men een 30 tal cm aarde met de kraan er bij gelegd. Hierdoor was het wel nogal moeilijk om recht te blijven: afdalen in mulle aarde is niet evidend. Vraag mij af wat men hier van plan is. (Mss veel aarde weggespoeld bij een onweer?)
Geen enkel pijltje gemist en vind het nog altijd een toffen tour. Bij thuiskomst netjes 81 km op de teller.
wannesvda
Mountainbiker
Berichten: 185
Lid geworden op: vr 23 jun 2006 14:24
Rijdt met: Cube Reaction black 2006
Contacteer:

Bericht door wannesvda »

Vorige week de groene route gereden, vandaag de blauwe.

De groene is heel mooi, zeker voor mensen die een stukje natuur kunnen appreciëren. Wel zo goed als vlak, op één helling na. De staat van de route was zeer goed, de pijltjes zijn eigenlijk ook in orde. Op geen enkel moment getwijfeld aan het te volgen traject.

De blauwe route lag er heel goed bij, sommige stukken die een tijdje geleden nogal technisch waren, zijn nu opgevuld met steengruis/aarde. Makkelijker berijdbaar, maar wel minder leuk voor de ietwat gevorderde rijder... Voor de rest was de route heel goed onderhouden.

Twee maal leuk gefietst, achteraf de telkens de fiets gratis afgespoten aan sportcentrum de Recrean in Oudenaarde (mooie service, dus mag wel even vermeld worden).
Laatst gewijzigd door wannesvda op ma 07 mei 2007 12:46, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie