Een pluim in uw gat?

Het verloop van wat misschien ooit tot een eigen kledinglijn leidt, kan je hier volgen. Momenteel wordt gepeild naar de interesse voor een fietstenue en/of bodywarmer.
Gebruikersavatar
Magic 10
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 06 sep 2002 02:00
Rijdt met: ORBEA LANZO SLX / FOX

Bericht door Magic 10 »

maar 1-tje gezien op de TT van Gavere met een BL lintje spijtig ,twas wel een mooie tocht met iets te veel wind maar wel lekkere bevoorradingen. We hebben er 3u over gedaan dus zijn we geen koersmasjiene hé (61km) :pukeleft: :pukeright:
We hebben ook Filip M gezien maar zonder blauw lintje , verdomme :lol:
Waar ik wel interresse in heb is een t-shirt van Mountainbike.be ,het logo is er al dus (denk ik) kan er toch niet veel werk aan zijn om 1-tje te maken :oops:
Dit om na de rit aan te doen .Denk dan niet dat je dan je club kledij moet aan doen of toch??? :roll: :-?
Gebruikersavatar
Viper11
Mountainbiker
Berichten: 1
Lid geworden op: di 04 mar 2003 23:05
Rijdt met: Viper FS 3.0 LX Gold 2003 Limited Edition

Bericht door Viper11 »

idd magic een tshirt zou tof zijn,

en maar 1lintje gezien? Dat van mij zeker, hihi lol,

grtz,

:evil: Viper11 :evil:
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

Is er al een foto met iemand met een blauw lintje op? Ik vraag me namelijk af hoe dat er nu juist uitziet en aan welk deel van de helm het bevestigd is.
Laatst gewijzigd door Yakke op di 20 jan 2004 00:09, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Magic 10
Mountainbiker
Berichten: 226
Lid geworden op: vr 06 sep 2002 02:00
Rijdt met: ORBEA LANZO SLX / FOX

Bericht door Magic 10 »

yo yakke
gewoon van achteren aan uw helm is oke !!!! :lol:
Gebruikersavatar
Yakke
Mountainbiker
Berichten: 1540
Lid geworden op: za 09 mar 2002 02:00
Rijdt met: ne goeie!
Contacteer:

Bericht door Yakke »

OK ik zal eens op zoek gaan naar een geschikt lintje.
Gebruikersavatar
troontrapper
Mountainbiker
Berichten: 62
Lid geworden op: ma 18 nov 2002 21:29
Rijdt met: VALLEY, full LX, vork SR Suntour pro xc

Bericht door troontrapper »

Yakke schreef:OK ik zal eens op zoek gaan naar een geschikt lintje.
Gewoon doen Yakke, het is plezant als je een ander blauw lintje tegenkomt en dan kennis mee maakt.
Gebruikersavatar
Brainjumper
Mountainbiker
Berichten: 258
Lid geworden op: vr 07 feb 2003 22:11
Rijdt met: SPEC. FSR XC

Bericht door Brainjumper »

Yakke schreef:Is er al een foto met iemand met een blauw lintje op? Ik vraag me namelijk af hoe dat er nu juist uitziet en aan welk deel van de helm het bevestigd is.
Vanvoor is anders ook wel plezant zulle. Jaagt de vliegen en muggen weg. :D :D :D
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

k zou precies nog opteren voor een donkerblauw voor de gevorderden en ouwe rotten in het vak en een lichtblauw voor de beginners. Voor mij zou da dan een lichtblauw zijn, :oops: dan kunt ge al van ver beginne roepe da k uit ulle weg moet gaan.Kwestie van hoffelijk te zijn en geen levende hindernis te gaan vormen :colors:
Gebruikersavatar
bieste
Mountainbiker
Berichten: 613
Lid geworden op: za 07 dec 2002 10:56
Rijdt met: BULLS Coperhead 3 27.5"

Bericht door bieste »

Gazellineke schreef:k zou precies nog opteren voor een donkerblauw voor de gevorderden en ouwe rotten in het vak en een lichtblauw voor de beginners. Voor mij zou da dan een lichtblauw zijn, :oops: dan kunt ge al van ver beginne roepe da k uit ulle weg moet gaan.Kwestie van hoffelijk te zijn en geen levende hindernis te gaan vormen :colors:
De bedoeling van de blauwe lintjes is mekaar herkennen om dan eventueel eens een babbelke te slaan. Als gij al van ver aan de kant gaat staan zal da maar een héél kort babbelke zijn. Kunt ge die blauwe lintjes al meteen thuis laten.
Gazellineke
Mountainbiker
Berichten: 97
Lid geworden op: di 30 dec 2003 12:16

Bericht door Gazellineke »

tja, zo bedoel ik het nu ook weer ni. :(
Plaats reactie