Shimano Flight Deck SC-6501

Positieve of negatieve ervaringen met produkt X. Is produkt Y zijn hoge prijs waard, of koop je beter produkt Z. Jouw ervaringen kunnen interessant zijn voor collega bikers.
Plaats reactie
jurgen33
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 19:52
Rijdt met: Bulls Pro Racer 9.80

Shimano Flight Deck SC-6501

Bericht door jurgen33 »

Beste Bikers,

Ik ben ongelooflijk gefascineerd door deze flight deck en zou er mij zo één willen aanschaffen. Denken jullie dat dit goed werkt of hebben jullie er al problemen mee gehad. Weet iemand rond welke prijs deze Flight Deck zich situeert?

Alvast bedankt
Jurgen #33
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

JFK rijdt met een flight deck op zijn mtb en koersfiets , op mijn mtb staat er ook ene maar wel een 6500 ; zijn alle drie reeds meer dan 4 jaar oud en nog nooit problemen mee gehad (6500 is voor een fiets de 6501 is voor vier verschillende instellingen ) :D :D
jurgen33
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 19:52
Rijdt met: Bulls Pro Racer 9.80

Bericht door jurgen33 »

Bedankt voor het antwoord

Ik dacht ook dat er nog een verschil was tussen de 6501 en de 6500 nl. dat de 6501 draadloos is. Hoeveel heb je aan die flight deck betaald

groetjes
Jurgen #33
JeF GT
Mountainbiker
Berichten: 660
Lid geworden op: ma 18 mar 2002 02:00
Rijdt met: GT Zaskar

Bericht door JeF GT »

Je kunt de kilometerteller apart kopen voor ongeveer 2000 Bfr en het setje met de zender en knopjes voor 1500-1800 Bfr.

Samen ongeveer 3500-4000 Bfr dus.

Let wel je moet met Shimano shifters rijden hé en er is een specifieke MTB kilometerteller, nl. de SC-M500 (i.p.v. die 6501).

Meer info op http://www.shimano-europe.com/cycling/

P.S. Nog veel succes met je motorcross carrière!
Gebruikersavatar
frog
Mountainbiker
Berichten: 51
Lid geworden op: za 27 apr 2002 02:00
Rijdt met: Pro Winner

Bericht door frog »

Voor de MTB is die niet draadloos denk ik , voor de koersfiets zijn er ver scillende versies nl ,draadloos met bediening in de shifters , draadloos met bediening los op het stuur ,met draad bediening in de shifters en bediening los op het stuur ; de6500 en6501 kan men op de ;draadloze en op die gebruiken met draad , er is nog een teller te krijgen voor mtb met 4 instellingen (donker grijs van kleur maar het typenr kan ik zo niet opkomen )De tellers zijn wel los te krijgen zonder de bevestigingen en bedieningen . Men moet bij MTB wel met shifters rijden van Shimano omdat de versnellings aanduiders moeten vervangen worden door de sensoren die de flight deck bedienen (zo kan men op de teller zien in welke versnelling men rijdt )Je moet ook de teller programmeren met welke tand wielen je rijdt (zo kan je ook de trapfrequentie zien op de teller )
jurgen33
Mountainbiker
Berichten: 3
Lid geworden op: ma 19 mei 2003 19:52
Rijdt met: Bulls Pro Racer 9.80

Bericht door jurgen33 »

Alvast bedankt!

Ik zal prijs vragen bij mijn verkoper voor de SC-M500. Ik hou je op de hoogte met wat het geworden is

Groetjes
Jurgen #33
Plaats reactie