Welke fiets voor welke rit...

Meningen verschillen (al goed:-) maar toch kan je hier jouw ervaring kwijt over een bepaalde bike.
Gebruikersavatar
daelman
Mountainbiker
Berichten: 3758
Lid geworden op: vr 14 okt 2005 21:32
Rijdt met: isaac impact
Contacteer:

Bericht door daelman »

kvind dat ge de 'zoek'-knop links moet zetten van de pagina. ik kijk nooit naar de rechtse helf. ik lees de eerste 3 woordjes van al die zinnen en daar blijft het bij. :-?
Gebruikersavatar
kawa
Mountainbiker
Berichten: 9962
Lid geworden op: vr 06 aug 2004 10:58

Bericht door kawa »

ghost rides on schreef:kvind dat ge de 'zoek'-knop links moet zetten van de pagina. ik kijk nooit naar de rechtse helf. ik lees de eerste 3 woordjes van al die zinnen en daar blijft het bij. :-?
Ik denk dat het probleem meer bij uzelf ligt hier #-o
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

ghost rides on schreef:kvind dat ge de 'zoek'-knop links moet zetten van de pagina. ik kijk nooit naar de rechtse helf. ik lees de eerste 3 woordjes van al die zinnen en daar blijft het bij. :-?
Dat verklaart veel ... :-D :-D :-D :-D (grapje!)

Ben.
Gebruikersavatar
MArkuz
Mountainbiker
Berichten: 110
Lid geworden op: zo 09 apr 2006 16:00
Rijdt met: Gent

Bericht door MArkuz »

aan Stefan en Ben Wolf lee: Als nu 30 dikke mensen tegen éne smalle zeggen dat ze da ne goeie fiets vinden dan is die smalle toch dik in't zak gezet !

Mischien beetje simpel gezegd but u see my point ?

Mark
Gebruikersavatar
stefan00
Mountainbiker
Berichten: 55
Lid geworden op: wo 28 jul 2004 20:42
Rijdt met: Giant nrs4, lx afgemonteerd

Bericht door stefan00 »

MArkuz schreef:aan Stefan en Ben Wolf lee: Als nu 30 dikke mensen tegen éne smalle zeggen dat ze da ne goeie fiets vinden dan is die smalle toch dik in't zak gezet !

Mischien beetje simpel gezegd but u see my point ?

Mark
eh nee =P~

grapje :wink:
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

MArkuz schreef:aan Stefan en Ben Wolf lee: Als nu 30 dikke mensen tegen éne smalle zeggen dat ze da ne goeie fiets vinden dan is die smalle toch dik in't zak gezet !

Mischien beetje simpel gezegd but u see my point ?

Mark
WIE IS ER DIK?!!!!!!!!!!! [-( :evil:

:-D :-D :-D :-D
Gebruikersavatar
pietkonijn
Mountainbiker
Berichten: 4
Lid geworden op: za 15 apr 2006 14:33
Rijdt met: Welke kiezen?

Bericht door pietkonijn »

Ik ben een van die mensen die hier om "raad" en "tips" gevraagd heeft.
En wat is goed en wat zeker niet kopen?
Waar op letten bij een aankoop e.d.?
Als iemand zich stoort aan deze verzoeken, waarom heeft dit forum dan een onderdeel "Welke bike geniet de voorkeur?"
Naar mijn mening staan deze vragen toch in het juiste topic.
Ik heb al gemerkt dat de meesten hier op echte pareltjes rijden....maar waarschijnlijk toch ooit ook met een goedkoper modelletje begonnen zijn.
Welke bron is er nu eerlijker dan een verkoper in zijn winkel?
Volgens mij een gebruiker...al of niet tevreden over zijn fiets.
En het zijn die meningen en ervaringen die we graag willen weten vooralleer tot een aankoop over te gaan.
Gebruikersavatar
Ben Lee
Mountainbiker
Berichten: 796
Lid geworden op: ma 06 feb 2006 20:35
Rijdt met: Cube LTD CC 2006
Contacteer:

Bericht door Ben Lee »

pietkonijn schreef:Ik ben een van die mensen die hier om "raad" en "tips" gevraagd heeft.
En wat is goed en wat zeker niet kopen?
Waar op letten bij een aankoop e.d.?
Als iemand zich stoort aan deze verzoeken, waarom heeft dit forum dan een onderdeel "Welke bike geniet de voorkeur?"
Naar mijn mening staan deze vragen toch in het juiste topic.
Ik heb al gemerkt dat de meesten hier op echte pareltjes rijden....maar waarschijnlijk toch ooit ook met een goedkoper modelletje begonnen zijn.
Welke bron is er nu eerlijker dan een verkoper in zijn winkel?
Volgens mij een gebruiker...al of niet tevreden over zijn fiets.
En het zijn die meningen en ervaringen die we graag willen weten vooralleer tot een aankoop over te gaan.
Dit klopt, maar deze "opmerking" is voornamelijk bedoeld voor de mensen die algemene vragen stellen zoals ... welke is een goede beginnersbike, of voor de 20 keer of een bepaalde fiets goed is ...

De bedoeling is dat je eerst de zoek knop gebruikt en als dit niets oplevert ... maak je zelf een topic ... krijg je een verwante topic, maar heb je extra vragen, gebruik dan deze topic om een vraag te stellen, zo vermijden we dat er 100 topic over het zelfde gaan (op die manier wordt de boel pas echt onoverzichtelijk).

Is het echt nie te vinden via "zoek" (gebruik je gezond verstand en gebruik variaties of kernwoorden van je zoektocht) is er geen probleem dat je een topic start.

Ben.
Gebruikersavatar
Cruzer
Mountainbiker
Berichten: 201
Lid geworden op: vr 10 jun 2005 17:07
Rijdt met: TREK 6000 (22,5") CUBE LTD (22")

Bericht door Cruzer »

kawa schreef:
ghost rides on schreef:kvind dat ge de 'zoek'-knop links moet zetten van de pagina. ik kijk nooit naar de rechtse helf. ik lees de eerste 3 woordjes van al die zinnen en daar blijft het bij. :-?
Ik denk dat het probleem meer bij uzelf ligt hier #-o
Nee, Ghost heeft gelijk, hier is zelfs onderzoek naar verricht, en de (normale) mens blijkt een website in F-vorm te lezen:
http://tweakers.net/nieuws/42097/Webpag ... lezen.html

Bepaalde informatie wordt hierdoor onbewust over het hoofd gezien.

Maar aan de andere kant, de 'zoeken' link is wel HEEEEL rood en opvallend.
Flip FSR
Mountainbiker
Berichten: 3065
Lid geworden op: di 03 feb 2004 13:42

Bericht door Flip FSR »

Dit topic is het gevolg van een hele reeks nieuwe topics met steeds dezelfde vraag. Hieruit konden we afleiden dat er niet eens de moeite gedaan werd om de zoekfunctie te gebruiken... En dat willen we juist voorkomen. Maar ondertussen gaat het al veel beter, dus deze opmerking heeft toch zijn nut bewezen :roll:

Zo goed als iedereen weet nu de zoekknop wel staan en gebruikt deze ook.

Het is toch ook veel aangenamer zelf direct een antwoord te vinden op je vraag, in tegenstelling tot het moeten wachten op een antwoord dat soms (veel) langer duurt dan gehoopt, nietwaar?

Dus aan elke "zoekfunctie-gebruiker": Doe zo voort! =D> :wink:
Plaats reactie